Karen Sofie Christophersen

Autorisasjon (2013)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Karen Sofie Christophersen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Karen Sofie Christophersen

Litt usikker på henne

Hun er nokk oppfølgende og sånt, litt alvorlig, tar litt feil noen ganger. Føler meg ikke helt trygg på leger og sånt mer.

Dyktig og profesjonell

Tar seg tid til å høre på problemene og berolige pasienten. Har fått god hjelp flere ganger. Kan virke litt streng, men det er ikke et problem så lenge jeg føler jeg blir hjulpet og hørt

Føler deg iveretatt

Beste fastlegen jeg har hatt. Er ofte mye kø og venting for å få time hos henne. Men når jeg først kommer inn på legekontoret føler jeg alltid at hun tar seg tid til å høre på meg. Hun er veldig grundig og dyktig og tar deg på alvor. Føles ut som hun virkelig har lyst til å hjelpe deg som pasient. Anbefaller henne på det sterkeste!

Utrolig dyktig lege

Etter å ha vært misfornøyd med 2 fastleger fant jeg Karen Sofie C. Er super fornøyd med henne. En seriøs og kunnskapsrik lege som lytter, bruker god tid på deg og tar deg på alvor. Veldig flink til å følge opp.Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Dessverre så er det alltid liten venting til man kommer inn i timen.så det lønner seg å enten avtale første timen eller ha god tid.

Seriøs og forståelsesfull

Er kjempe fornøyd med å fått kommet til henne, selv etter jeg flyttet 40min unna har jeg beholdt henne, da så gode leger er vanskelig å finne. Hun er ordentlig, oppriktig, dyktig i faget, ærlig og kunnskapsrik. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten, og ser pasienten som et menneske, ikke et tall i bunken. Hun bryr seg, lytter, og gjør alltid det beste for meg.