Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Kunnskapsrik, tilgjengelig og empatisk

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Kunnskapsrik og empatisk lege, som er god til å følge opp og som kommuniserer svært godt. Tilkjennegir god kunnskap om vanlige sykdommer og møter meg med god innsikt ift mitt. Han er lett å komme i kontakt med digitalt, enten gjennom e-konsultasjon eller som melding til legekontoret. Kort responstid ved kontakt. Digital timebestilling fungerer svært godt.

Imøtekommende med humor

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Flott lege. Grundig i faget. Stor humor når jeg som pasient byr opp til det. Forstår samspill med pasient der målet er å ha litt bedre humør når man går ut døra, enn da man kom inn. Selvopplevd med alvorlig diagnose. Anbefales som fastlege.

Kjempe fornøyd

Lege: Mari Seim Skrevet

Har mari seim som fastlege hatt henne nå i mange år å utrolig gla hun ble min fastlege.Er utrolig fornøyd hun har alltid tid å har vært til stor hjelp mange ganger.Mari får 5 stjerner a meg.

Bare flink med enkle saker

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Ville ikke gått til henne med fysiske problemer om du også har slitt med noe psykisk tidligere. Mine fysiske problemer har i stor grad ikke blitt tatt seriøst og jeg måtte til slutt bytte fastlege for å få noe hjelp eller videre utredning.

Aldri tis

Lege: Mari Seim Skrevet

Opplever Seim som en lege dom aldri har tid, det virker som om hun ikke skjønner problemstillinger og sykdom. Veldig lite hjelpsom lege som jeg skulle ønske jeg kunne bytta meg fra. Drar heller privat enn til Seim da man verken får tid, blir hørt elle hjelpen man trenger. Styr unna om du er ung.