Juned Mahmood

Autorisasjon (2016)

Juned Mahmood er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Juned Mahmood

Lite tillitvekkende

Koronasyk ville jeg at legen skulle ringe meg. Ifølge smitte-teamet i bydelen var han informert om at jeg hadde fått viruset - han ville ta kontakt. Ifølge seg selv var han ikke informert. Uansett ringte han ikke, selv når jeg spurte ham om det, men sverget til en serie pussige mailer med unnskyldninger og spydigheter. Bl.a. kunne han ikke ringe meg fordi han ikke hadde telefonnummeret mitt, som i utgangspunktet høres ut som en unnskyldning fra før internett, og som i hvert fall ikke gjelder når både han og legekontoret har fått det tilsendt. En fastlege som ikke rekker ut en hånd til en smittet pasient som er i isolasjon, har ikke min tillit.

Flink og profesjonell - anbefales på det varmeste

Jeg har Juned som fastlege, og er virkelig fornøyd. Han er flink, kunnskapsrik, profesjonell og imøtekommende, og jeg anbefaler han på det varmeste. Man får også raskt time. Han er også fastlege for vår nyfødte datter, og også for små barn er han svært god med mye erfaring (Juned er fast barnelege ved helsestasjonen i bydelen en gang i uken). Hadde ikke nølt med å velge Juned som fastlege (for både voksen og barn).

Helse fremfor annet

Juned Mahmood er en meget reflektert, profesjonell, human, ivaretakende lege som setter pasientens helse, ve og vell i høysetet. Han har fulgt opp sin pasient som var gravid med potensielle og aktuelle kompliksjoner i forbindelse med svangerskap. Takket være hans faglige kompetanse og medmenneskelighet gikk alt bra. Nå har han kontrollene av vår lille prinsesse. Håper han fortsetter sin praksis på samme måte fremover og ikke lar seg manipulere av ytre faktorer. Mvh. To lykkelige foreldre til ei velskapt jente som ble født 28. september 2019 i 8. svangerskapsmåned

Kunnskapsrik

Har fått otroligt bra hjälp , en förstående lege som verkligen vill hjälpa. Kunskap och förståelse :)

Tillitvekkende lege

Tillitvekkende lege som vil gjerne hjelpe sine pasienter, streker seg langt: tar hjemmebesøk. Alltid imøtekommende og hyggelig.