Juned Mahmood

Autorisasjon (2016)

Juned Mahmood er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Juned Mahmood

Uresponsiv

Alltid lang ventetid ved bestilling av time. Bruker over en uke på å fornye resepter, svarer generelt veldig sent på henvendelser gjennom Helse Norge.

Avslår også resepter gitt av tidligere fastleger, måtte overtales for å få fornyet.

IKKE anbefales

Jeg vil dessverre ikke anbefale denne fastlegen etter min erfaring med ham. Det virker som om han ikke respekterer tiden til pasientene sine, da jeg har opplevd å måtte vente i lang tid på venterom selv om jeg hadde bestilt en akutt time. Han ser ikke på pasienten når han snakker, men heller på skjermen, som kan føles utålmodig og respektløst.

Det virker også som om denne fastlegen ikke tar hensyn til pasientenes kulturelle bakgrunn, da han kun hilser ordentlig på norske og ikke viser samme høfligheten til pasienter med annen bakgrunn.

Jeg har opplevd at fastlegen sier nei til mine spørsmål og krever at jeg bestiller en ny time for hver enkelt spørsmål i en svært uhøflig tone. Når jeg har hatt en ny sykdom som jeg ønsket å diskutere med ham, startet han å snakke om en annen sykdom i stedet, og virket ikke interessert i å høre på meg eller mine bekymringer om det aktuelle problemet jeg hadde.

På grunn av min erfaring vil jeg ikke anbefale denne fastlegen til noen.

Kunnskapsrik men utilgjengelig

Har hatt stort sett positive opplevelser med Juned som lege.
Men det har vært flere ganger at jeg ikke føler meg helt tatt på alvor.
Det er ofte veldig vanskelig å få kontakt, og han bruker ofte 7 dager på å svare på el.tjeneste, som skal ta 1-3 dager.
Og når jeg først får svar, får jeg kanskje svar på et av flere spm. Det oppleves som frustrerende, og som at man ikke blir tatt på alvor. Jeg synes han er en hyggelig fyr, men jeg trenger en lege som tar helsen min på alvor, og som har tid til å behandle meg når jeg først får kontakt.

En varm og kunnskapsrik lege

Har hatt Juned som fastlege i noen år nå, og er veldig fornøyd. Han viser alltid at han har all tid i verden til deg når du er innom, og han har god innsikt i det aller meste. Han virker betryggende, og overbevisende og tar deg på alvor. Henvisninger blir sendt raskt, og han sørger for at alt er i orden og ivaretatt før timen avsluttes. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

Tillitsvekkende, vennlig og grundig fastlege

Juned har vært en super fastlege fra første stund. Jeg byttet til Juned etter en negativ opplevelse med tidligere fastlege og fikk rask og god hjelp. Han beroliget meg raskt med tanke på bekymringer om min helsetilstand, og hadde gått grundig gjennom journalen min før første konsultasjon. Han oppleves som svært trygg og kompetent og gir god oppfølging. Jeg anbefaler Juned på det varmeste.