Børge Hart

Autorisasjon (2011)

Børge Hart er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Børge Hart

Beste legen!

Børge Hart er desidert den beste legen jeg og min familie har hatt. Hadde det ikke vært for at det er langt å pendle fra Tromsø til Karlsøy, så ville jeg bytta kommune for å få beholde han som fastlege. Han er faglig dyktig, lydhør, effektiv og tar seg tid. Han har empati og humor. Og han erkjenner når han har begrensninger som gjør at han henviser. Han følger opp blodprøvesvar og andre prøver, samt ringer for samtale dersom han er bekymret. Har hatt 10-12 fastleger gjennom livet og han kan trygt anbefales!

Beste fastlegen

Børge er den beste fastlegen jeg har hatt. Så utrolig synd at han begynte å jobbe i Karlsøy kommune.

Tillitsfull, lyttende, varm og ikke minst utrolig faglig dyktig. Hjalp meg med ekstreme ammeproblemer og ga meg den beste oppfølging.

Behagelig og dyktig

Hele familien byttet over til Hart for et par år siden, og har virkelig ikke angret. Vi er alle storfornøyd og vil varmt anbefale han til andre.
Klinikken har dog et forbedringspotensiale når det gjelder timebestilling. Denne kunne gjerne gå via sms, i stede for kølappsystemet som de har på morgenen..

Verdens beste lege!

Dyktig, oppmerksom, tålmodig, helt RÅ med ongan, vi er kjempe fornøyd med Børge! Anbefale på det sterkeste!

Beste legen som finnes

Børge er en utrolig dyktig lege som ser meg som menneske uansett hva. Jeg føler meg trygg når jeg oppsøker legehjelp hos Børge. Han er en av svært få leger som har tatt meg på alvor og forstått meg som pasient, dette tyder på ekstremt mye kunnskap hos Børge. Han er også rask og effektiv, nøler ikke med å ta en telefon om nødvendig for beskjed til eksempelvis spesialist. Henviser på stedet.