Langnes Legesenter AS

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Langnes Legesenter AS

Lege: Børge Hart Skrevet

Han tar seg god tid til pasienten og ser helheten av flere ting. Kan gjerne bruke tid langt over oppsatt time. Det er en fordel at man får svar på alt man lurer på uten å måtte bestille ny time. Kanskje kjedelig for de som venter etter oppsatt tid, men da får man tenke på at neste gang kan det være du som får den ekstra tiden. Beste legen jeg har hatt, håper han blir fastlegen min lenge.

Misfornøyd med denne legen

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

Jeg fikk følelse at lege bagateliserer hodepine som plager meg i noen uker. Jeg mistenker årsaken til hodepine er forhøyet blodtrykk. Har forhøyet blodtrykk til tross blodtrykkmedisiner. Virker at blodtryksmedisinen har mindre effekt i det siste. Lege anbefalte å bruke paracet og slappe av. Han bestemte ikke å utføre 24 timers blodtryksmåling denne gangen, heller ikke noe andre undersøkelser for eksempel CT/MR til å utelukke noe mer alvorlig. Jeg er selv sykepleier og syns at jeg ikke har fått denne hjelpen som jeg har forventet og betalt for. Nå søker jeg andre fastlege.

Mvh [Navn fjernet av moderator]

Kunnskapsrik

Lege: Håvard Nesheim Skrevet

Har hatt Nesheim som fastlege siden begynnelsen på 90-tallet og føler jeg blir godt ivaretatt. Virker å ha meget gode kunnskaper.

Flink og dyktig!

Lege: Glenn Ole Severinsen Skrevet

I over 20 år som pasient hos han, har Glenn aldri bommet på en eneste diagnose/behandling når alskens plager og sykdommer har oppstått sporadisk. Alltid fått god behandling og råd, samt med en vennlighet og varme som absolutt ikke er en selvfølge, men som hos han er en selvfølge.

For å si det slik; Glenn kommer jeg til å tviholde på helt til han eventuelt slutter, eller til han er pensjonist. Kan anbefales til de som er heldige nok til å komme seg forbi ventelista.

Imøtekommende og løsningsorientert

Lege: Marit Nymoen Aasbrenn Skrevet

Lege som lytter aktivt på dine meninger. Skaper en tillit som et viktig mellom lege og pasient! Tar dine problemer seriøst og henviser videre dersom det virker som nødvendig. Er en lege som «følger boka» noe som kan oppfattes som positivt og negativt alt etter hvilken situasjon man er i. Det som er viktig er at man føler seg tatt vare på.