Frode Reidar Prøsch

Vear Legegruppe

1992

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Frode Reidar Prøsch er en av 34 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Frode Reidar Prøsch

Fantastisk lege på elendig legekontor

Har vært min fastlege helt fra den spede start av legesenteret. Han er en dyktig lege. Vi har i alle årene hatt en kjempe god kjemi. I perioder har jeg vært der veldig mye og har aldri hatt noen negative opplever med han personlig. Han har alltid tatt meg seriøst. Jeg har nok ikke medisinsk sett vært lett, men han har taklet det fantastisk og alltid sendt meg videre om jeg trengte det. Men de siste årene har det blitt vanskelig med sykepleierne. De fleste der nå står til stryk. Flere av de mangler normal høflighet og respekt. De har oppført seg som noen vakt bikkjer som har bjeffet tilbake i tlf gjentatte ganger. De har ikke trodd meg og beskyldt meg for å lyve når jeg har hatt avtaler med legene. Har blitt avvist og måttet oppsøke legevakt el spesialister som følger meg opp og lagt inn med lange sykehusopphold. Mulig det er fordi de har en tøff arbeidsplass. Men det forsvarer ikke slik oppførsel!! Jeg har aldri opplevd noe problemer med leger generelt på Vear legesenter.
Du må tydeligvis være frisk for å bli tatt seriøst på en høflig måte av damene som jobber der. Jeg har med tungt hjerte valgt å bytte lege. Men jeg håper det etterhvert slutter folk der slik at det blir mulig å komme tilbake. For de 15 første årene jeg var der var det aldri problemer. Etter det har det bare blitt verre og verre.

Ikke interessert i å utrede ferdig diagnose, dårlig på kommunikasjon.

Virker uinteressert og følger ikke opp videre utredning når han ikke kan sette diagnose ut fra blodprøve og visuell inspeksjon.

Måten man blir møtt på er under all forventning, både fra lege og resepsjon.
Anbefales ikke!

Flott lege!

Jeg har nå hatt Frode som lege i mange år, og har vært mye hos han pga plager og sykdom. Han har fulgt opp og hjulpet meg videre til behandlingen jeg trenger og er veldig interessert i deg som person. Dette er en lege som lytter og spør deg for å finne best mulig løsning.

Har alltid fått time når jeg trenger. Frode er utrolig god lege og hadde det ikke vært for flytting ville jeg aldri byttet lege.

Profesjonell og dyktig lege

Dr.Prøsch er effektiv, god til å lytte og er rask til å henvise videre for å være på den sikre siden, hvis han selv ikke innehar kompetansen som kanskje er nødvendig. Føler meg alltid godt tatt imot, selvom jeg vet det jobbes under hardt tidspress. Veldig fornøyd med Vear legegruppe!

Lite i møtekommende og mest opptatt av å bli ferdig.

Svært rask, sitter mest å ser inn i pc og skriver. Føler ikke å bli tatt på alvor. Har måtte forlange ytterligere undersøkelse som har vist at mine mistanker stemmer.