Frode Reidar Prøsch

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Frode Reidar Prøsch er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Frode Reidar Prøsch

Fantastisk lege

Stødig, trygg og effektiv uten å føle at man ikke har tid til en prat. Henviser videre asap ved behov.
Allmenheten skulle bare visst hvor mye legene må skrive og jobbe «bak scenen».
Er ikke hos han så ofte, heldigvis, men veldig fornøyd med de vennlige helsesekretærene og Dr.Prøsch.
Trofast «kunde» de siste 20 årene.. både meg selv og mine to små.
(Er prinsipielt i mot denne listen, men positive tilbakemeldinger blir ofte ikke skrevet.)

Vurdering

Har hatt Prøsch i 23 år,han kan jeg ikke få fullrost nok.Alltid hyggelig og likedan jentene,alltid imøtekommende og hjelpsomme.Desverre trakk Helsenorge meg ut av hans liste noe som for meg er veldig trist etter 23 år Tusen hjertelig takk for fantastisk hjelp i disse åra til deg Prøsch.
Mvh:W.S

Dyktig lege, elendige sykepleiere!

Vært meget fornøyd med Prøsch. Har gjort det han kan for å hjelpe, har vært kjapp til å svare på meldinger over helsenorge etc. Men hjelper lite når man kvier seg for å ringe inn. Virker som om sykepleierne på kontoret må betale for timen din. Spør som regel om man tar smertestillende og om man vil ha sykemelding. Selv om man forklarer at man trenger akutt time, så hører de ikke på deg. Greit hvis de hadde sagt at, beklager, men er mer akutte tilfeller som trenger hjelp, istedet for å tvile på det du sier og ikke hører på deg.
Blir legebytte nå, orker ikke krangle meg til legetimer mer.

Trygg lege

Hadde ikke brukt denne legen i over 20 år hvis jeg ikke var fornøyd:-)
Har innsikt i mitt sykdomsbilde, sender meg alltid videre når det er nødvendig.
Lytter til det jeg sier, er alltid tilstede.

Fantastisk lege på elendig legekontor

Har vært min fastlege helt fra den spede start av legesenteret. Han er en dyktig lege. Vi har i alle årene hatt en kjempe god kjemi. I perioder har jeg vært der veldig mye og har aldri hatt noen negative opplever med han personlig. Han har alltid tatt meg seriøst. Jeg har nok ikke medisinsk sett vært lett, men han har taklet det fantastisk og alltid sendt meg videre om jeg trengte det. Men de siste årene har det blitt vanskelig med sykepleierne. De fleste der nå står til stryk. Flere av de mangler normal høflighet og respekt. De har oppført seg som noen vakt bikkjer som har bjeffet tilbake i tlf gjentatte ganger. De har ikke trodd meg og beskyldt meg for å lyve når jeg har hatt avtaler med legene. Har blitt avvist og måttet oppsøke legevakt el spesialister som følger meg opp og lagt inn med lange sykehusopphold. Mulig det er fordi de har en tøff arbeidsplass. Men det forsvarer ikke slik oppførsel!! Jeg har aldri opplevd noe problemer med leger generelt på Vear legesenter.
Du må tydeligvis være frisk for å bli tatt seriøst på en høflig måte av damene som jobber der. Jeg har med tungt hjerte valgt å bytte lege. Men jeg håper det etterhvert slutter folk der slik at det blir mulig å komme tilbake. For de 15 første årene jeg var der var det aldri problemer. Etter det har det bare blitt verre og verre.