Frode Reidar Prøsch

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Tlf: 33 36 27 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Reidar Prøsch er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Frode Reidar Prøsch

Ikke interessert i å utrede ferdig diagnose, dårlig på kommunikasjon.

Virker uinteressert og følger ikke opp videre utredning når han ikke kan sette diagnose ut fra blodprøve og visuell inspeksjon.

Måten man blir møtt på er under all forventning, både fra lege og resepsjon.
Anbefales ikke!

Flott lege!

Jeg har nå hatt Frode som lege i mange år, og har vært mye hos han pga plager og sykdom. Han har fulgt opp og hjulpet meg videre til behandlingen jeg trenger og er veldig interessert i deg som person. Dette er en lege som lytter og spør deg for å finne best mulig løsning.

Har alltid fått time når jeg trenger. Frode er utrolig god lege og hadde det ikke vært for flytting ville jeg aldri byttet lege.

Profesjonell og dyktig lege

Dr.Prøsch er effektiv, god til å lytte og er rask til å henvise videre for å være på den sikre siden, hvis han selv ikke innehar kompetansen som kanskje er nødvendig. Føler meg alltid godt tatt imot, selvom jeg vet det jobbes under hardt tidspress. Veldig fornøyd med Vear legegruppe!

Lite i møtekommende og mest opptatt av å bli ferdig.

Svært rask, sitter mest å ser inn i pc og skriver. Føler ikke å bli tatt på alvor. Har måtte forlange ytterligere undersøkelse som har vist at mine mistanker stemmer.

Slurvete og tar seg lite tid

Jeg har ikke han som fastlegen min, men måtte dra dit da fastlegen min ikke var tilstede. Jeg skulle fjerne føflekker og det var veldig mye forsinkelser den dagen så han hadde dårlig tid.
Han ventet ikke til bedøvelsen hadde begynt å virke før han startet å skjære. Jeg sa ifra om dette, men det ble ikke gjort noe med. Han ga meg ikke noe beskjed om hvordan jeg skulle behandle sårene mine og var ute av døren før jeg hadde fått på meg klærne igjen uten og en gang si ha det.
Begge to raknet opp, og da jeg dro til en annen lege sa han at prøsch ikke hadde tatt mange nok sting.