Frode Reidar Prøsch

Vear Legegruppe Mann, 55 år

Autorisert1992
Ledige plasser 3 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vear Legegruppe
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Frode Reidar Prøsch er en av 10 fastleger i Stokke

Siste vurderinger av Frode Reidar Prøsch

Flott lege!

Jeg har nå hatt Frode som lege i mange år, og har vært mye hos han pga plager og sykdom. Han har fulgt opp og hjulpet meg videre til behandlingen jeg trenger og er veldig interessert i deg som person. Dette er en lege som lytter og spør deg for å finne best mulig løsning.

Har alltid fått time når jeg trenger. Frode er utrolig god lege og hadde det ikke vært for flytting ville jeg aldri byttet lege.

Profesjonell og dyktig lege

Dr.Prøsch er effektiv, god til å lytte og er rask til å henvise videre for å være på den sikre siden, hvis han selv ikke innehar kompetansen som kanskje er nødvendig. Føler meg alltid godt tatt imot, selvom jeg vet det jobbes under hardt tidspress. Veldig fornøyd med Vear legegruppe!

Lite i møtekommende og mest opptatt av å bli ferdig.

Svært rask, sitter mest å ser inn i pc og skriver. Føler ikke å bli tatt på alvor. Har måtte forlange ytterligere undersøkelse som har vist at mine mistanker stemmer.

Slurvete og tar seg lite tid

Jeg har ikke han som fastlegen min, men måtte dra dit da fastlegen min ikke var tilstede. Jeg skulle fjerne føflekker og det var veldig mye forsinkelser den dagen så han hadde dårlig tid.
Han ventet ikke til bedøvelsen hadde begynt å virke før han startet å skjære. Jeg sa ifra om dette, men det ble ikke gjort noe med. Han ga meg ikke noe beskjed om hvordan jeg skulle behandle sårene mine og var ute av døren før jeg hadde fått på meg klærne igjen uten og en gang si ha det.
Begge to raknet opp, og da jeg dro til en annen lege sa han at prøsch ikke hadde tatt mange nok sting.

Min fastlege siden 1997

Jeg har hatt 1 det fastleger siden jeg sluttet på sjøen 1982.

Kvaliteten på der har vært varierende, men greie nok.

Det var først da jeg fikk Prøch som fastlege at dette virkelig stemte .
Vi var jevnaldrene ,fikke raskt 1 gid kjemi og jeg ble tatt på alvor.

Fant han ikke ut årsaken, så sendte han med videre, og vil har vel hatt felles mistanker noen ganger som er blitt bekreftet av spesialist.

Prøch har også en lun og god humor og mang en latter har rallet på hans kontor under mine besøk. Bare det å le befriende er jo en god medisin i selg selv.

Noen ganger er det ventetid der oppe, men det er på Nsb også. Så ro ned.

Staben som betjener luker og laboratoriet fortjene og en stor honnør. Jeg er like imponert over at de greier å beholde roen og profesjonaliteten selv om det bokstavelig koker rundt de noen ganger.

De har full kontroll, jeg. Jeg har sett kasser på Rema slite mer med 4 kunder i kasse kø. Og når " sjefa ", mine ord er der :) Det er bare 2 ganger på årene jeg har brukt Prøch som min fastlege, at jeg har " røska " litt opp i han og da ble det grepet tak i pronto.

Det var en ei turnus lege vikarierte for han, Og da ble det litt turbulent. Jeg selv mente at jeg hadde bi bihulebetennelse, Hun ville da stikke noen plastikk greier med 1 bomullsdott på enden får a ta 1 prøve. INGEN stikker noe opp i nesa på meg. Samme turnuslege ble senere innkalt til Prøch for å se på han skulle utføre på meg. Vi kjente hverandre straks hun kom inn døra, men jeg mener vil lot fortiden være.

Så jeg er 1961 mod, Prøch det samme. Vi får nok mange gode år som lege å pasient