Frode Reidar Prøsch

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Frode Reidar Prøsch er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Frode Reidar Prøsch

Lite interesse og forståelse

Gått til Frode Prøsch i over 5 år. Aldri hatt noen gode opplevelser eller følelse av å bli tatt på alvor. Er der toppen to- tre ganger i året med meg selv eller barna. Dette opplever jeg som problemområder: Kommuniserer dårlig med barna. Tar seg lite tid, reiser seg og går mot døra- signaliserer at han er ferdig nå..mest opptatt av PC og skriving. Ikke øyekontakt. Føler jeg som pasient må stå for tenking, snakking og bestilling. Han stiller lite oppfølgingsspørsmål og vil bli ferdig med timen raskt. Sitter alltid igjen med spørsmål etterpå og en følelse av å ikke bli hørt. Lite grundig, føler meg til bry som pasient og merker at han ikke har tid og interesse. Dette gjør at jeg ikke får roa meg de minuttene j er der og "pynter" plutselig på ting eller unngår spørsmål..vil jo ikke være til bry. Ikke bra. Bytter fastlege nå.

Uinterressert, ikke tid til deg og tar deg ikke på alvor.

Jeg har hatt flere dårlige erfaringer og følt at jeg ikke har blitt trodd på, men sendt hjem uten å få noen avklaring på hva som feilte meg.
Det var først da jeg selv sa at jeg ville testes for allergi at det viste seg at det var nettopp det jeg hadde. Dette er jo et ganske vanlig problem som veldig mange sliter med som jeg mener legen burde testet meg for med en gang. Jeg ville ha unngått mange sykedager og jeg ville sluppet å gått å "hanglet" i flere måneder.

En annen erfaring jeg har hatt mens jeg var på vei ut døren (hadde døren åpen med den ene foten ut av rommet) var å bli spurt om; Forresten, du er vel ikke deprimert?

Hadde jeg vært deprimert hadde jeg neppe svart ja, hvis jeg var det. Det syns jeg var veldig uproffesjonellt og jeg ble helt satt ut. Jeg klarte bare å svare nei med store forrundrene øyne før jeg gikk helt ut av døra.

Generellt syns jeg at det virker som om han er uinterressert, ikke har tid til deg og heller ikke hører etter eller tror på det du sier.

En lite interessert lege

Han følger ikke opp pasienter med spesifikke problemer. Han har ikke lest
journalen din når du kommer som ny pasient og føles veldig fjern og uinterressert.
Følte meg ikke ivaretatt og har nå skiftet lege

min nye lege

jeg har byttet til prøsch og er meget fornøyd med førsteinntrykket.
det er ikke slik at jeg renner ned dørene der, men de gangene han må sjekke meg har han tatt meg på alvor.
lett å prate med er han også.

Mer opptatt av pc

har hatt denne legen i nesten 20 år. føler han bare venter på at jeg skal bli ferdig så han kan få tatt inn neste pasient. aldri mer en 5 min hver gang jeg har vært der. litt kjappe diagnoser som burde vært sjekket nøyere! (egen erfaring)
Har nå skiftet lege og er veldig fornøyd!