Ali-Reza Akhbarati Rad

Sande Legesenter

1997

Sande Legesenter Telefonnummer33 78 58 3033 78 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Ali-Reza Akhbarati Rad er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Ali-Reza Akhbarati Rad

Tar ikke på pasienter

Hadde senebetennelse i albue og slimpose betennelse i skulder. Han tar ikke på pasienter for og undersøke. Kun piller. Jeg byttet fastlege

Meget dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Han er kunnskapsrik,og han er en meget dyktig lege. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Han lytter til det jeg sier, og han har raske svar og løsninger. Veldig flink til å komme med gode råd, og han er flink til å følge opp og virker godt forberedt til timen. Han er engasjert og gjør en meget god jobb. Jeg anbefaler han som fastlege!

Veldig bra for meg!

Jeg har hatt legen siden han begynte i Sande og jeg tror ikke jeg kan finne bedre lege.
Kommer alltid inn raskt ved behov, sender meg alltid videre til spesialist og gjør det han kan for å løse mine problemer.
Vi kommuniserer bra, det er viktig for og få bra hjelp.

Offer for lønnsystemet.

Flink lege som ikke lenger har tid til å høre på meg som pasient, ikke har lest tilsendt materiale fra spesialist, og ikke følger opp avtalte vurderinger han har lovet å ta. Dette er ikke den legen som jeg begynte hos for ca. 20 år siden. Det er synd, for det er kort ventetid for å komme inn, men jeg kan ikke ha en lege som ikke har tid til meg.

Veldig fornøyd

Er utrolig fornøyd, aldri hatt problemer med å få time på dagen, får god oppfølging og han er veldig flink med ungene.