Ali-Reza Akhbarati Rad

Sande Legesenter Mann, 52 år

Autorisert1997
Ledige plasser 162 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sande Legesenter

Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Ali-Reza Akhbarati Rad er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Ali-Reza Akhbarati Rad

Kjempe dyktig lege - beste legen jeg har hatt

Han er flink til å lytte og skjønner fort problemet. Sender til spesialister om nødvendig, men han er så flink til å forklare og fortelle hvordan pasienten kan gjøre noe selv, for å bedre situasjonen. Jeg ble kaldt inn til diverse undersøkelser på sykehuset i en 3 års periode, og fikk mange forskjellige diagnoser og derfor nye innkallinger. Min fastlege forklarte opplysningene fra sykehuset og kom med råd for å gjøre endringer i min livssituasjon, og jeg hørte på han. Han var konkret på sykdommen, som jeg måtte godta, men informerte rolig om endring jeg selv kunne gjøre for å få det bedre. Takket være hans dyktighet, så er jeg uten medikamenter, og jeg føler meg frisk! Kan ikke få takket han nok!
Anbefaler han som fastlege!

Veldig bra for meg!

Jeg har hatt legen siden han begynte i Sande og jeg tror ikke jeg kan finne bedre lege.
Kommer alltid inn raskt ved behov, sender meg alltid videre til spesialist og gjør det han kan for å løse mine problemer.
Vi kommuniserer bra, det er viktig for og få bra hjelp.

Offer for lønnsystemet.

Flink lege som ikke lenger har tid til å høre på meg som pasient, ikke har lest tilsendt materiale fra spesialist, og ikke følger opp avtalte vurderinger han har lovet å ta. Dette er ikke den legen som jeg begynte hos for ca. 20 år siden. Det er synd, for det er kort ventetid for å komme inn, men jeg kan ikke ha en lege som ikke har tid til meg.

Veldig fornøyd

Er utrolig fornøyd, aldri hatt problemer med å få time på dagen, får god oppfølging og han er veldig flink med ungene.

Flink lege

Vår helhetsinntrykk av han som lege for både voksne og barn har vært veldig bra! Fått god oppfølging og god forklaring! Kommer alltid fort inn til time om det haster litt.