Ali-Reza Akhbarati Rad

Sande Legesenter

Autorisasjon (1997)

Sande Legesenter Telefonnummer33 78 58 3033 78 58 ...
Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Ali-Reza Akhbarati Rad er en av 7 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Ali-Reza Akhbarati Rad

Meget flink lege

En lege til å stole fult og helt på. Kommer med raske svar under konsultasjon, gir råd og veiledning om det trengs. God til å lytte, og gir trygghet tilbake. Meget godt fornøyd med min fastlege, og jeg kan anbefale han på det beste.

Tar ikke på pasienter

Hadde senebetennelse i albue og slimpose betennelse i skulder. Han tar ikke på pasienter for og undersøke. Kun piller. Jeg byttet fastlege

Veldig bra for meg!

Jeg har hatt legen siden han begynte i Sande og jeg tror ikke jeg kan finne bedre lege.
Kommer alltid inn raskt ved behov, sender meg alltid videre til spesialist og gjør det han kan for å løse mine problemer.
Vi kommuniserer bra, det er viktig for og få bra hjelp.

Offer for lønnsystemet.

Flink lege som ikke lenger har tid til å høre på meg som pasient, ikke har lest tilsendt materiale fra spesialist, og ikke følger opp avtalte vurderinger han har lovet å ta. Dette er ikke den legen som jeg begynte hos for ca. 20 år siden. Det er synd, for det er kort ventetid for å komme inn, men jeg kan ikke ha en lege som ikke har tid til meg.

Veldig fornøyd

Er utrolig fornøyd, aldri hatt problemer med å få time på dagen, får god oppfølging og han er veldig flink med ungene.