Kristin Annette Hansen Birkeland

Autorisasjon (2015)

Kristin Annette Hansen Birkeland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Annette Hansen Birkeland

Kunnskapsrik og pasientorientert

Hun er veldig tilstedet under konsultasjonene. Hun er heller ikke redd for å konsultere andre spesialister. Hun er rask til å gi tilbakemeldinger på blodprøver etc.

Enestående fastlege og menneske

Utrolig dyktig allmennlege med gode menneskelige egenskaper i tillegg. Hun ser deg som menneske og ikke bare som hvilken som helst pasient. Hos henne blir alle dine behov ivaretatt. Gull verdt!
Har gått til henne i mange år og gir henne terningkast 6.

En fantastisk fastlege

Birkeland er en fantastisk fastlege! Hun er kunnskapsrik, profesjonell og empatisk. Hun er et medmenneske, som virkelig ser pasienten. Noen tøffe år jeg som pasient gikk gjennom, ble lettere å takle med hennes hjelp. Jeg er svært takknemlig for å ha en så god fastlege jeg kan henvende meg til.

Dyktig

Veldig dyktig lege som lytter, er empatisk og løsningsorientert. Håper hun snart er tilbake på legesenteret.

Fantastisk

Trygg, lytter alltid og har alltid tid. Tar meg på alvor, henviser vidare og skriver ut informasjon der eg kan lese meir om eg ynskjer det. Hadde aldri bytta hadde det ikkje vore for 3 timar køyring etter flytting blei for langt. Tusen takk, heldig er den som får min plass på di legeliste. Vikaren som er for Anette i år er og svært dyktig og tar ting på alvor.