Kristin Annette Hansen Birkeland

Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Kristin Annette Hansen Birkeland er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Annette Hansen Birkeland

Ivaretatt

Nå har jeg hatt Dr. Birkeland i et år ca. og er kjempeglad for at jeg fikk henne til fastlege. Hun lytter på det jeg har og si, viser trygghet og viser at hun vil så gjerne hjelpe så godt hun kan.
Svarer kjapt på pasientsky når det gjelder resepter og spørsmål. Jeg føler meg veldig trygg hos Dr. Birkeland.

Trygg og flink lege!

Hun er ung og innrømmer at det er noe hun ikke har så mye erfaring med. Men da rådfører hun seg med andre. Det hun virkelig har er evne til å lytte og hun er en veldig god støtte i vanskelige situasjoner, hun forstår og skjønner at man kan ha dårlige perioder og støtter så godt hun kan. Kan virkelig snakke med henne! Kan ta litt tid å få time, men hun er flink å svare på pasientsky og er effektiv når det kommer til resepter og e-konsultasjoner.

Verste lege jeg har møtt på

Kristin er den desidert verste legen jeg har møtt på. Hun lyttet ikke, svarte ikke på spørsmålene mine, og jeg følte rett og slett at hun ikke tok meg på alvor.
Er ikke min fastlege, men bytter legekontor pga. henne, da hun ofte er vikar for min fastlege, som er lite tilgjengelig.

Fantastisk lege!

Virkelig flink, lyttende og empatisk lege. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si og jeg sitter igjen med følelsen av å bli tatt på alvor.

Svarer kjapt på spørsmål i PasientSky.

Doktor Birkeland er virkelig en lege man kan stole på. Effektive kommunikasjon i pasientsky. Denne legen får meg til å føle at jeg får best mulig medisinsk hjelp. Dette skaper en enorm trygghet.
Tror nok at Birkeland har en behandlingsevne litt utover det vanlige. Føler at legen er flink til å faktisk forstå hvordan det er å være kronisk syk. Håper hun blir værende på Landås legenter lenge.