Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Omsorgsfull og tilgjengelig

Lege: Renate Graue Skrevet

Svarer fort, lytter og handler. Ufattelig hyggelig. Er veldig fornøyd beste legen eg har møtt på.
Stoller eg spørsmål ho ikkje kan svare på kontaktar ho spesialister i feltet for å få riktige svar.

Svarar fort på henvendingar og tar alltid pasienten seriøst.

En lege jeg kan stole 110% på.

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Hun har vært min fastlege i mange år. Min store støtte og hjelp med mange helseproblemer. Jeg kan snakke åpent om mine personlige problemer og indre tanker. Hun er kunnskapsrik og ser også andre muligheter for hjelp fra andre instanser som f.eks. Psykomotorisk fysioterapi. Hun er en vesentlig årsak til at jeg har et bedre liv.

Fantastisk lege med et smil som gjør deg glad

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er ikke bare en utrolig kunnskapsrik lege, men også et menneske med mye varme og empati. Etter mange tøffe år med sammensatt sykdom er Kristin grunnen til at jeg har det så bra som jeg har det i dag. Hun ser deg som person, evner å tenke helhetlig og fremstår lite dømmende. Om det skulle være noe hun ikke har erfaring med er hun ærlig på dette og innhenter heller den kunnskapen hun trenger for å svare. Responderer så kjapt på helsenorge at man kan bli bekymret for om hun noen gang tar seg fri.
Det tar ofte litt tid å få time og man må belage seg på å vente noe på legekontoret, vil anta det er fordi hun er ettertraktet og hun tar seg god tid til pasienter som trenger det. Alle burde hatt en fastlege som Dr. Birkeland!

Ung men trygg!

Lege: Renate Graue Skrevet

Hun er veldig ung, men det er ikke negativ, det betyr bare at hun er SMART og flink i jobben sin, og det er hun faktisk. Jeg har vært hos henne noen ganger, og hun møter meg alltid med ett smil og gir meg følelsen av trygghet.

Fantastisk og betryggende!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Hun er flink å betrygge når hun mener det ikke er noe å bekymre seg for.
Hun svarer fort og nesten til alle tider på helsenorge.
Tar seg god tid til å høre på hva som er problemer.
Gjør mye for å finne riktig medisin, og ikke redd for å henvise videre.
Føler meg alltid trygg.