Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Mokx er en dyktig, trygg, varm og allsidig lege som lytter, bryr seg, henviser og støtter deg når du ber om hjelp fra henne. Hun gjør alt for at du skal få det bedre, kan utføre mange oppgaver og er god til å snakke med og følge opp pasientene sine. Med henne som fastlege er jeg i trygge hender. Anbefaler Mokx på det varmeste, og vil aldri bytte til noen annen lege igjen. Hilsen takknemlig pasient!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Mokx er en dyktig og god lege hun har alltid tid til meg. Hun hjelper meg mye og er alltid tilgjengelig og støttende. Hun har hjulpet meg mye og er en lege som vi kan stole på og jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Effektiv

Lege: Renate Graue Skrevet

Effektiv, punktlig, og hyggelig ung lege. Tar deg i mot med bred smil. Fullstendige undersøkelse. :)

Lyttande og flink lege

Lege: Agnete Lossius Skrevet

Legen tok seg tid til å lytte og fann raskt mogleg behandling. Ynskjer å anbefale Agnete på det varmaste.

Helt utrolig fantastisk!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin fortjener all den positiviteten som er kommet i disse kommentarene, alt stemmer! Hun er en fantastisk fastlege og mere til. Hun lytter, ser og virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun følger opp, henviser og kommer meg tilbakemelding.

Aldri hatt enn fastlege som jeg føler meg mer trygg med.

Alt fint dette, men jeg er veldig nervøs for at dersom hun er slik mot meg, er hun nok slik mot alle de andre pasientene også, og det er ikke småtteri. Hun gir og gir av seg selv.

Er veldig nervøs for å miste henne som fastlege, fordi fastleger har ett helt utrolig arbeidspress, og dessverre er det mange som ikke makter det over lengre tid. Det må gjøres noe for å lette arbeidspresset mot landets fastleger og det må gjøres mer attraktivt å drive fastlegekontor. Mange unge fastleger har familie og barn, og det å skulle ta seg av 1000-2000 andre samtidig med alt det innebærer sier seg selv at kan bli vanskelig. Så jeg håper Norge AS setter i gang tiltak, og det NÅ!

#alletrengerfastlegen