Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av Landås Legesenter AS

Fantastisk lege!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Virkelig flink, lyttende og empatisk lege. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si og jeg sitter igjen med følelsen av å bli tatt på alvor.

Svarer kjapt på spørsmål i PasientSky.

Rettferdig og dyktig

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Kristine er en lege som har tid til å lytte til deg, gi tydelige tilbakemeldinger og god oppfølging. Dersom man er utslitt eller sliter psykisk deler hun ikke ut medikamenter og sykemeldinger, men prøver heller å finne roten til problemet og jobbe derfra. Veldig god oppfølging av pasienter! Lenge siden jeg har hatt en så trygg lege.

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Doktor Birkeland er virkelig en lege man kan stole på. Effektive kommunikasjon i pasientsky. Denne legen får meg til å føle at jeg får best mulig medisinsk hjelp. Dette skaper en enorm trygghet.
Tror nok at Birkeland har en behandlingsevne litt utover det vanlige. Føler at legen er flink til å faktisk forstå hvordan det er å være kronisk syk. Håper hun blir værende på Landås legenter lenge.

En fantastisk lege!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Byttet til denne legen etter anbefaling, og har virkelig ikke angret. Hun er ung, men hun kan virkelig jobben sin. Hun skaper en ro og jeg føler meg veldig trygg hos henne. Hun svarer raskt og henviser videre dersom det er behov. Føler meg alltid bedre etter jeg har vært hos henne. Hun virker faglig sterk, men ikke minst ett godt menneske.

Veldig hyggelig helsesekretærer i resepsjonen og på laboratorier også. Veldig flott med kommunikasjon gjennom pasientsky.

Lyttende og flink

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Lytter og tar seg tid til pasient. Flink og bruker tiden godt. Min beste lege etter 27 år. Anbefales