Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av Landås Legesenter AS

Ivaretatt

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Nå har jeg hatt Dr. Birkeland i et år ca. og er kjempeglad for at jeg fikk henne til fastlege. Hun lytter på det jeg har og si, viser trygghet og viser at hun vil så gjerne hjelpe så godt hun kan.
Svarer kjapt på pasientsky når det gjelder resepter og spørsmål. Jeg føler meg veldig trygg hos Dr. Birkeland.

Trygg og flink lege!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Hun er ung og innrømmer at det er noe hun ikke har så mye erfaring med. Men da rådfører hun seg med andre. Det hun virkelig har er evne til å lytte og hun er en veldig god støtte i vanskelige situasjoner, hun forstår og skjønner at man kan ha dårlige perioder og støtter så godt hun kan. Kan virkelig snakke med henne! Kan ta litt tid å få time, men hun er flink å svare på pasientsky og er effektiv når det kommer til resepter og e-konsultasjoner.

Verste lege jeg har møtt på

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er den desidert verste legen jeg har møtt på. Hun lyttet ikke, svarte ikke på spørsmålene mine, og jeg følte rett og slett at hun ikke tok meg på alvor.
Er ikke min fastlege, men bytter legekontor pga. henne, da hun ofte er vikar for min fastlege, som er lite tilgjengelig.

Fantastisk lege!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Virkelig flink, lyttende og empatisk lege. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si og jeg sitter igjen med følelsen av å bli tatt på alvor.

Svarer kjapt på spørsmål i PasientSky.

Rettferdig og dyktig

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Kristine er en lege som har tid til å lytte til deg, gi tydelige tilbakemeldinger og god oppfølging. Dersom man er utslitt eller sliter psykisk deler hun ikke ut medikamenter og sykemeldinger, men prøver heller å finne roten til problemet og jobbe derfra. Veldig god oppfølging av pasienter! Lenge siden jeg har hatt en så trygg lege.