Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av Landås Legesenter AS

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Doktor Birkeland er virkelig en lege man kan stole på. Effektive kommunikasjon i pasientsky. Denne legen får meg til å føle at jeg får best mulig medisinsk hjelp. Dette skaper en enorm trygghet.
Tror nok at Birkeland har en behandlingsevne litt utover det vanlige. Føler at legen er flink til å faktisk forstå hvordan det er å være kronisk syk. Håper hun blir værende på Landås legenter lenge.

En fantastisk lege!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Byttet til denne legen etter anbefaling, og har virkelig ikke angret. Hun er ung, men hun kan virkelig jobben sin. Hun skaper en ro og jeg føler meg veldig trygg hos henne. Hun svarer raskt og henviser videre dersom det er behov. Føler meg alltid bedre etter jeg har vært hos henne. Hun virker faglig sterk, men ikke minst ett godt menneske.

Veldig hyggelig helsesekretærer i resepsjonen og på laboratorier også. Veldig flott med kommunikasjon gjennom pasientsky.

Lyttende og flink

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Lytter og tar seg tid til pasient. Flink og bruker tiden godt. Min beste lege etter 27 år. Anbefales

Veldig dyktig

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Vennlig og flink. Rask og effektiv. Dyktig. Flink å lytte og alltid presis. Forståelsesfull og alltid til stede

Omsorgsfull og tar problemene mine på alvor

Lege: Øyvin Høyer Eng Skrevet

Lyttende, forståelsesfull, nøye, faglig dyktig og oppfølgende. Han er flink til å forklare og jeg føler virkelig at jeg blir sett og hørt av denne fantastiske legen.