Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av Landås Legesenter AS

Dyktig, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Dyktig, rolig og trygg lege som ser pasientene. Hun er grundig og tar seg tid. Nøler ikke med å henvise videre. Villanueva er den beste fastlegen jeg har hatt (av 8 stk ) Mokx får mine beste anbefalinger.

Meget lyttende og behagelig lege

Lege: Agnete Lossius Skrevet

Blid, hyggelig og imøtekommende dame. Dyktig lege som stiller de rette spørsmålene, som lytter godt til deg som pasient, og som kommer med fantastiske råd og hjelp. Følte meg sett og hørt under hele besøket. Personlig blir jeg ofte veldig stresset under et legebesøk, men dette er første gangen jeg har funnet roen og faktisk fått sagt/tatt opp alt jeg lurer på uten å glemme pga stress. Anbefaler henne på det varmeste!!

I tillegg så må jeg skryte av legesekretærene på kontoret, for de er utrolig hyggelige og forståelsesfulle over telefonen, og veldig imøtekommende og greie når man møter på kontoret. Stort pluss!

Fantastisk fastlege som skaper trygghet!

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er først og fremst ett medmenneske, dernest en fastlege. Hun lytter og forstår pasientene sine. Hun hører på bekymringene deres og er veldig profesjonell. Hun har pasienten i fokus i alt hun gjør og hun er en fantastisk fastlege.

Hun er veldig kunnskapsrik. Svarer raskt på e-konsultasjoner og resepter og er det akutt får man raskt time. Ellers kan det ta litt tid, men det er fordi hun er så flink og populær som hun er.

Under timen føler man aldri at hun stresser eller "skynder" seg til neste pasient. Hun gir deg den tiden du trenger, og må jeg vente over min fastsatte tid gjør det meg ingenting! Da bruker hun tiden sin på en som trenger det.

Jeg føler og mener min helse er blitt mye bedre etter jeg fikk Birkeland som fastlege. Både fysisk og psykisk.

Sykepleier og helsesekretær som også jobbe på legesenteret er veldig hyggelige og proffe.

Fantastisk

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er en helt ypperlig fastlege. Hun tar alt man kommer med, stort som smått, somatisk som psykisk, alvorlig. Henviser gjerne videre til spesialist, eller tar utvidede prøver ved behov. Svarer fort på henvendelser på Pasientsky/Helsenorge og gir resultater på prøver hurtig. Jeg opplever at hun yter mer i jobben sin enn "nødvendig". Jeg føler meg sett og hørt på et helt annet nivå enn jeg har gjort med noen andre leger tidligere. Hun har godt humør, er lett å prate med og viser alltid forståelse. Har gått til henne relativt ofte det siste året pga et langvarig problem og jeg føler aldri at jeg er i veien, eller tar opp unødvendig plass. Eneste negative jeg kan komme på er at hun har blitt såpass populær som fastlege, så det kan være litt ventetid på timer - men det har jeg aldri opplevd som et problem for min egen del.

Tillitskapende og lyttende

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er flink til å lytte og skape tillit. Henviser raskt til spesialist ved behov. Føler meg ivaretatt når jeg har hatt time hos henne. Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.