Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

En super fastlege

Lege: Sunneva Stokke Skrevet

Sunneva Stokke er trygg, kunnskapsrik og grundig. Jeg har fått svært god oppfølging av henne, hun kommuniserer enkelt og bra, og er ikke redd for å gi det lille ekstra for pasienten. Jeg har også fått rask og god tilbakemelding elektronisk på spørsmål via HelseNorge. Jeg er også fornøyd med laboratoriet på Landås Legesenter.

Eneste minus er at det kan ta et par uker å få en avtale om det ikke er noe akutt.

Elendig

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Fikk time uten påminnelse. Ringte tilfeldig for å avbestille time jeg hadde fått om morgenen med påminnelse. Blir fortalt at jeg har ingen time om morgenen, men en time på ettermiddagen som jeg ikke hadde fått beskjed om. Hatt flere dårlige erfaringer nå siste tiden. Skal bytte lege nå.

Andreintrykket, veldig bra!

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Er ikke mine fastlege, men vært vikar for min ett par ganger.

Første inntrykket mitt var ikke så veldig bra, men så kom jeg inn som gravid, og da følte jeg meg virkelig tatt vare på.

Jeg var veldig nervøs og stresset, og hun gjorde grundige undersøkelser, ringte og konfererte med KK og kontaktet meg på telefonen senere på ettermiddagen med oppdateringer.

Var veldig rolig og betryggende under selve undersøkelsen, var litt sen i å ta i mot meg, men brukte veldig god tid på meg.

Følte både jeg og babyen min i magen ble veldig godt tatt vare på, så veldig trygg dersom hun blir vikaren min igjen.

Veldig kompetent og empatisk

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Jeg og familien har vært der med alt slags problemer og hun har ivaretatt oss veldig godt. Hun har strekt seg lengre enn jeg hadde forventet og hjulpet oss som familie gjennom mange utfordringer, både fysisk og psykisk.

Utrolig dyktig lege

Lege: Sunneva Stokke Skrevet

Sunneva er en utrolig dyktig lege som alltid tar seg god tid og virker å bry seg veldig om sine pasienter. Hun er kunnskapsrik og en god lytter.