Gohar Majid Chaudhry

Kantarellen legesenter
Mann, 36 år

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

295 av 1350

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Gohar Majid Chaudhry er en av 546 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(11)
11 vurderinger
Tilgjengelighet
(9)
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(9)
9 vurderinger
Service
(8)
8 vurderinger

Siste vurderinger av Gohar Majid Chaudhry

Følger ikke opp

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har ingen tillitt til dette legekontoret.
Jeg ble henvist til MR av hodet av Gohar for en stund tilbake. Etter undersøkelsen var jeg naturlig nok svært spent på resultatet. Da jeg ikke hørte noe regnet jeg med at alt var i orden, men ringte for sikkerhets skyld for å sjekke. Da viste det seg at resultatet hadde ligget der i over en uke. Det var gjort funn av uspesifikke forandringer som måtte følges opp videre. Jeg måtte vente ytterligere fire dager etter at jeg hadde ringt for å få konsultasjon med vikarlegen. Etter at jeg var på konsultasjon hos vikaren den 17.januar har henvisningen som hun da angivelig sendte videre til Aleris i dag, 6 dager etter, enda ikke kommet frem,. Jeg brukte 45 minutter i kø på telefonen til legekontoret i går og i dag har jeg enda ikke lykkes å komme gjennom på telefon. Å være tilknyttet et slikt legekontor når man er i krise er en stor ekstrabelastning. Henvisning til ny undersøkelse på Aleris kunne ideelt sett allerede vært ordnet opp i for 16 dager siden, men på grunn av rot har jeg ikke engang kommet meg på ny venteliste på MR.

Jeg står i skrivende stund i kø på telefon på legekontoret, har ventet i 20.05 minutter i denne runden uten å få svar.

Rotete og uforutsigbar!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Begynte hos han for nærmere ett år siden, generelt en hyggelig og snill lege, men må veldig ofte ringe både 5,6 og 7 ganger for at resepter skal blir skrivd ut. De som tar telefonen skjønner dårlig norsk, så det er veldig vanskelig å bli forstått å forstå hva de sier. Heller dårlig service, lite hyggelige når en henvender seg.

Trygg, hyggelig og dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er en av de beste legene jeg har hatt.
Han kjennes veldig trygg og skaper en god atmosfære. Man får følelsen av at han virkelig lytter og liker jobben sin. Nøye med å undersøke, og avfeier ikke før han finner løsningen. Alltid et smil og menneskelig mottagelse. Fantastisk flink lege!

Lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flink fastlege som innbyr til tillit og lytter til pasienten.
Han klarer å være seriøs og avslappet samtidig.
Er ikke redd for å henvise videre.
Er veldig fornøyd med ham.

Dyktig og flink til å lytte

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært flere ganger hos dr Chaudry både personlig og med min sønn.
Flink til å lytte til pasienten og henvser der det er behov.

Vil anbefale han til alle.