Kantarellen legesenter

Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Trumpete

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Han er en av de "geniale" legene som "vet bedre" hvor du har vondt enn du vet det selv, han er ikke alene om det.. Jeg har hatt øyeplager spesielt de to siste årene, men må mase og mase meg til alt hos denne fyren, og en blir omtrent aldri tatt høytidelig. Når en aldri får noe råd og hjelp, så blir det jo til at jeg må sjekke en rekke forskjellig ting på eget initiativ, hva skal en ellers gjøre? Jeg har bl.a. sannsynlig klasehodepine, og med litt ptose (hengende øyelokk) sier det seg selv at det går mye utover utseendet i tillegg til å være ekstremt smertefullt. Finn en annen lege, for meg holder det nå, jeg holder på å bli sprø av denne omtrent konstante smerten. Makan!

Dårlig service og uinteressert lege

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Jeg har flyttet mye rundt og dermed hatt mange forskjellige legekontor. Dette er uten tvil det dårligste jeg noen gang har hatt.

Bare det å komme i kontakt og få bestilt time er vanskelig, og når du endelig kommer gjennom er sjansen meget stor for at de ikke har time til deg. Jeg har vært flere ganger på legevakta enn hos fastlegen i tiden jeg har hatt dette legesenteret.

Hvis du skulle være så heldig å klare å få en time innen rimelig tid, må du regne med å sitte på venterommet betydelig lengre enn du får være inne hos legen. Jeg ble hastet gjennom begge de to timene jeg hadde der, av en lege som hørte halvveis etter og noterte én setning av alt jeg fortalte.

Etter det andre besøket byttet jeg legekontor. Da jeg senere ba om å få oversendt journal til ny lege måtte jeg gjøre arbeidet med å finne adresse og kontaktinfo, og mottok en faktura på 140 kr. Da jeg ankom den nye legen over to uker senere hadde han ikke mottatt journalen, og når han så ringte det gamle legekontoret fant de ingenting som tilsa at det hadde blitt sendt noen journal for meg. Jeg ringte dem dagen etter for å klage på fakturaen for et arbeid de ikke hadde utført, men ble møtt av en frekk resepsjonist som kun avviste meg og sa at jeg måtte betale den, og ba meg ringe en annen dag når legen var tilstede hvis jeg skulle snakke mer om det.

De fortjener 0 stjerner, men det er dessverre ikke mulig å gi mindre enn 1.

Naturlig og profesjonell

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Først av alt vil jeg si at Kantarellen legekontor er pasientvennlig , rent og effektivt sett med en pasients blikk.
Legen byr på seg selv og får med seg det meste- det er en bragd vil jeg si!

Blid lege

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Han er en lege som smiler og prater samtidig som ser på klokken sin for å holde timen hele tiden. Det ser ut at han har veldig dårlig tid og ikke har mere tid til pasienten. Han ser ikke pasienten og hvor mye lider pasienten. Alt er normalt i hans øyner. Noen gang er han helt usikker på han vil gjøre for pasienten. Shal ha MR bilde eller ikke, tar blodprøver eller ikke. Jeg anbefaler han til de som ikke er syk og trenger ikke lege.

Bruker lite tid

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Er du akutt syk, får du alltid time på dagen.

Men han bruker lite tid, og kan oppleves som skeptisk og kald ovenfor pasienten.Det virker som han ikke hører helt etter, eller at han reagerer som om du skulle ha funnet opp symptomene du nevner for han.
Mange ganger jeg har vært syk har jeg derfor latt være å dra til legen.

Jeg har også opplevd at han var skeptisk til å henvise meg til psykolog. Men trenger du legetime, legeerklæring eller en resept, så får du dette.