Kantarellen legesenter

Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Naturlig og profesjonell

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Først av alt vil jeg si at Kantarellen legekontor er pasientvennlig , rent og effektivt sett med en pasients blikk.
Legen byr på seg selv og får med seg det meste- det er en bragd vil jeg si!

Blid lege

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Han er en lege som smiler og prater samtidig som ser på klokken sin for å holde timen hele tiden. Det ser ut at han har veldig dårlig tid og ikke har mere tid til pasienten. Han ser ikke pasienten og hvor mye lider pasienten. Alt er normalt i hans øyner. Noen gang er han helt usikker på han vil gjøre for pasienten. Shal ha MR bilde eller ikke, tar blodprøver eller ikke. Jeg anbefaler han til de som ikke er syk og trenger ikke lege.

Bruker lite tid

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Er du akutt syk, får du alltid time på dagen.

Men han bruker lite tid, og kan oppleves som skeptisk og kald ovenfor pasienten.Det virker som han ikke hører helt etter, eller at han reagerer som om du skulle ha funnet opp symptomene du nevner for han.
Mange ganger jeg har vært syk har jeg derfor latt være å dra til legen.

Jeg har også opplevd at han var skeptisk til å henvise meg til psykolog. Men trenger du legetime, legeerklæring eller en resept, så får du dette.

Aldri på jobb,

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Han er aldri på jobb, Noterer ikke etter timer, ikke noe info til vikarierende lege.
Virker rotete og uorganisert.

Vikarierende lege er veldig flink.

Avstand gjør vondt

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Det tok ikke lang tid fra jeg, ved et "uhell" havnet hos Brit Eli da hun var fastlege på SiO. Ved første møte merket jeg at hun var en snill, lyttende og klok lege.

Det var derfor med tungt hjerte jeg måtte bytte til ny fastlege pga avstand. Brit Eli har, til tross for stor pågang, aldri gitt meg inntrykk av at hun ikke vil gi meg den tingen jeg trenger inne på legekontoret hennes. Jeg oppfatter henne som empatisk og dyktig i sitt felt, spesielt fordi hun forklarer ting på en forståelig måte, til meg som pasient.