Kantarellen legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Flink, dyktig og vennlig lege.

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Bestilte time hos Kantarellen legesenter. Fastlegen min var ikke til stedet så jeg måtte til en annen lege og det ble hos Farshid. Hadde slitt med dårlig helse en lenger tid uten at min fastlege kunne finne ut hva som feilte meg. Var inne hos Farshad i ca 15 minutter og han undersøkte meg kjapt og jeg kunne se på ansiktsuttrykket hans at dette er noe alvorlig sykdom. Farshid henviste meg videre til røntgen. Takket være denne legen får jeg tidligere behandling på sykehus i dag.

Hyggelig og seriøs

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Har hatt Farshid som fastlege i over 10 år og føler meg alltid trygg og hørt når jeg drar til han. Han tar deg seriøs og er ekstrem hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Har hatt Gunnar Olsen som fastlege i ca 20 år. Veldig korrekt opptreden og samtidig menneskelig. Han lytter på innspill fra meg. Får rask time og holder tiden. Får rask svar på prøver.

Verdens desidert beste fastlege

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Har du Brit Eli er du i trygge hender. Hun er varm, empatisk, fantastisk lege, lyttende. Hun er definisjonen av lege og hedrer yrket. Grunnen til at jeg kan si det er at jeg også selv er lege, og jeg kommer aldri til å bytte. Hun ser mennesket, hjelper i akuttfaser og hjelper langt utover det hun skal rent teoretisk. Ikke rart hun skårer høyt her! Også henviser hun til spesialister og bruker hjertet og hodet! Hun fortjener all verdens ros som hun kan få <3

Lyttende og effektiv

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Gunnar Olsen har vært min fastlege siden ordningen ble innført. Har aldri vurdert å bytte fastlege. Han er svært flink til å følge opp mine «bekymringer», ta blodprøver og henvise videre ved behov. Han er svært kjapp til å gi skriftlige tilbakemeldinger etter henvisninger.
Kantarellen legesenter er godt organisert, alltid vennlige og effektive ved bestilling av legetime. Opplever aldri vesentlige forsinkelser til avtalt legetime.
Flyttet til Ski for 8 år siden, men har beholdt Gunnar Olsen som min fastlege.