Kantarellen legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Verdens desidert beste fastlege

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Har du Brit Eli er du i trygge hender. Hun er varm, empatisk, fantastisk lege, lyttende. Hun er definisjonen av lege og hedrer yrket. Grunnen til at jeg kan si det er at jeg også selv er lege, og jeg kommer aldri til å bytte. Hun ser mennesket, hjelper i akuttfaser og hjelper langt utover det hun skal rent teoretisk. Ikke rart hun skårer høyt her! Også henviser hun til spesialister og bruker hjertet og hodet! Hun fortjener all verdens ros som hun kan få <3

Lyttende og effektiv

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Gunnar Olsen har vært min fastlege siden ordningen ble innført. Har aldri vurdert å bytte fastlege. Han er svært flink til å følge opp mine «bekymringer», ta blodprøver og henvise videre ved behov. Han er svært kjapp til å gi skriftlige tilbakemeldinger etter henvisninger.
Kantarellen legesenter er godt organisert, alltid vennlige og effektive ved bestilling av legetime. Opplever aldri vesentlige forsinkelser til avtalt legetime.
Flyttet til Ski for 8 år siden, men har beholdt Gunnar Olsen som min fastlege.

Uinteressert, dårlig

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Det er umulig å få øyekontakt, han ser på data skjermen og sin klokka når j snakket om min helse, det var ikke snakk om å si hei el ha det.. mistenkt på hvorfor j har byttet min fastlege, red for j ønsker sykemelding... useriøst uinteressert dårlig lege.. han vet best.. han må lære å stole på pasienter og deres plager, snakket respektløs med sine kollega på laben når j satt der å tok prøve... ikke bruk tid å prøve han en gang...

Omtenksom og tålmodig

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Føler meg alltid hørt når jeg er hos Brit. Min tidligere fastlege stoppet meg alltid opp, og hørte heller aldri etter.
Hele familien min har Brit som fastlege. Takknemlig for henne!

Flink og hjelpsom

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Leste noen negative kommentar om Gunnae Frode Olsen. Min erfaring mef Gunnar Frode er bare positivt. Siden jeg flyttet til Mortensrud rundt 12år siden har han vært min fastlege. Ikke noe problemmer med han.
Gode råd, rett behandling, henviste meg spesiel leger når det var behov og han er vennlig og opptatt av helsen min. Hva trenger du mer?