Kantarellen legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Tar seg alltid tid

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Fantastisk flott fastlege, tar seg alltid tid, ringer og hjelper alltid til med både små og store. En lege med et stort hjerte, og utstråler trygghet og kan også det meste. Flink i å kommunisere og samvittighetsfull. Vi kunne aldri ha bytte lege :) <3

Omtenksom og tålmodig

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Føler meg alltid hørt når jeg er hos Brit. Min tidligere fastlege stoppet meg alltid opp, og hørte heller aldri etter.
Hele familien min har Brit som fastlege. Takknemlig for henne!

Flink og hjelpsom

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Leste noen negative kommentar om Gunnae Frode Olsen. Min erfaring mef Gunnar Frode er bare positivt. Siden jeg flyttet til Mortensrud rundt 12år siden har han vært min fastlege. Ikke noe problemmer med han.
Gode råd, rett behandling, henviste meg spesiel leger når det var behov og han er vennlig og opptatt av helsen min. Hva trenger du mer?

Går aldri tilbake

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

I begynnelsen var jeg veldig fornøyd med Farshid.
Smilte alltid og var hyggelig.
Helt til jeg ble utsatt for et overfall og ble antastet.
Da sa han at det var noe jeg måtte forvente siden jeg var kvinne, og at jeg måtte ha forståelse for at ikke alle gutter visste hvordan de skulle flørte med pene jenter.
Han sa også at det mest sannsynlig ville skje igjen.

Kommer aldri til å gå tilbake.

Hyggelig og engasjert

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Mine to barn og jeg har hatt ham som fastlege i mange år. Vi er meget fornøyd med hans oppfølgning.
Lydhør for våre innspill og flink til å benytte spesialister. Mange leger har ovenfra og ned holdninger, det har Farshid Jahangosha overhode ikke. Genuint engasjert og flink til å følge oss opp.