Kantarellen legesenter

Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av Kantarellen legesenter

Bruker lite tid

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Er du akutt syk, får du alltid time på dagen.

Men han bruker lite tid, og kan oppleves som skeptisk og kald ovenfor pasienten.Det virker som han ikke hører helt etter, eller at han reagerer som om du skulle ha funnet opp symptomene du nevner for han.
Mange ganger jeg har vært syk har jeg derfor latt være å dra til legen.

Jeg har også opplevd at han var skeptisk til å henvise meg til psykolog. Men trenger du legetime, legeerklæring eller en resept, så får du dette.

Aldri på jobb,

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Han er aldri på jobb, Noterer ikke etter timer, ikke noe info til vikarierende lege.
Virker rotete og uorganisert.

Vikarierende lege er veldig flink.

Avstand gjør vondt

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Det tok ikke lang tid fra jeg, ved et "uhell" havnet hos Brit Eli da hun var fastlege på SiO. Ved første møte merket jeg at hun var en snill, lyttende og klok lege.

Det var derfor med tungt hjerte jeg måtte bytte til ny fastlege pga avstand. Brit Eli har, til tross for stor pågang, aldri gitt meg inntrykk av at hun ikke vil gi meg den tingen jeg trenger inne på legekontoret hennes. Jeg oppfatter henne som empatisk og dyktig i sitt felt, spesielt fordi hun forklarer ting på en forståelig måte, til meg som pasient.

Profesjonell og varm.

Lege: Joanna Kujath-Hika Skrevet

Strukturert og pasientvennlig legekontor .
Joanna gir rom og stiller relevante spørsmål.

Her er pasienten i fokus og ikke noe snikksnakk.
Anbefaler denne legen.

Jeg anbefaler ikke

Lege: Alemayehu Hika Skrevet

Fra i dag må jeg besøke fastlege oftere, derfor bestemte jeg umiddelbart å gi opp denne legen. Hver gang jeg var med ham, hadde han ikke tid til meg, jeg ble behandlet på forhånd, og jeg fikk ingen hjelp. Hvordan kan du kurere bakproblemer med piller uten å se på ryggen?