Gohar Majid Chaudhry

Romerike Legesenter DA

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Romerike Legesenter DA
Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Gohar Majid Chaudhry er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Gohar Majid Chaudhry

Håpløst

Denne legen har vikar frem til 2020. Hun (Maheen) er en lege man bør unngå. Har slitt med angst knyttet til legebesøk i mange år. Og etter et par timer hos henne er denne angsten sterkere enn på mange år. Hun lytter lite til det man sier, og man får en følelse av å ikke bli trodd. Hun har en lite hyggelig måte å informere om prøvesvar på, noe som igjen virker skremmende.

Generelt er legekontoret dårlig, de som jobber der snakker dårlig norsk, er vanskelig og kommunisere med og har en frekk holdning.

Det går ikke ann

Denne legen er fantstisk.

Men han har visst vikar frem til 2020, vikaren virker helt hjernedød. Får ikke hjelp, lover å ringe, ikke hørt noe på 2måneder. Sier hun skal skrive resept på time, får ikke resept, sender melding på pasientsky, får til svar da at jeg må ha time for å få resepter. Har ikke fått noe oppfølging på noe som helst. Så jeg bytter fastlege.

Ikke tilstede lenger

Denne legen har Vikar frem til 2020. Vikaren virket helt hjelpeløs, og hadde ingen ting som fastlege å gjøre i mine øyne. Legesenteret i seg selv er en tragedie. Evig lange telefon-køer, manglende tilbakemeldinger på prøver, resepter blir ikke skrevet ut som avtalt osv. Når da i tillegg de som svarer på telefonen knapt gjør seg forstått på norsk gjør det ikke ting noe bedre. Rådet er: STYR UNNA!

Utilgjengelig, lite service, men hyggelig

Vært hos legen flere ganger meg meg selv og mine små barn. Om barna er syke snakker han over hode på de og forholder seg kun til meg. Når det gjelder meg er det mest vikarer jeg kommer til fordi han ikke er der selv. Bruker en type b preparat fast og må alltid inn på time for å forny denne, selv om vi er enig om at jeg skal fortsette med det. Noen ganger er han litt rask får nesten ikke fullført det jeg kommer for før vi er ferdig. Stort sett er han hyggelig,
Bruker en evighet på å komme gjennom på tlf og synes det er dårlig service der. Har byttet lege nå.

Lyttende, trygg og stressfri.

Etter veldig dårlige erfaringer med tidligere lege på Jessheim, var det en lettelse og bli hørt, forstått og behandlet over lang tid. Han tar seg tid...