Gohar Majid Chaudhry

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Gohar Majid Chaudhry er en av 34 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Gohar Majid Chaudhry

Stort sett vikarer

Chaudry er en flink og hyggelig lege. Jeg har imidlertid vært gjennom 6-7 leger og vikarer, og vikarer for vikarene, de siste årene.

Nå er det også nye folk i skranken og på telefonen (når man endelig kommer gjennom), som dessverre snakker svært dårlig norsk.

Venteværelset er tapetsert med lapper med alskens informasjon, det er ikke lett å orientere seg.

Dyktig, profesjonell og omtenksom

Jeg har vært hos vikaren Maheen i dag og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, profesjonell og omtenksom. Vi er heldige som har leger som Gohar og Maheen på Kløfta.

Håpløst

Denne legen har vikar frem til 2020. Hun (Maheen) er en lege man bør unngå. Har slitt med angst knyttet til legebesøk i mange år. Og etter et par timer hos henne er denne angsten sterkere enn på mange år. Hun lytter lite til det man sier, og man får en følelse av å ikke bli trodd. Hun har en lite hyggelig måte å informere om prøvesvar på, noe som igjen virker skremmende.

Generelt er legekontoret dårlig, de som jobber der snakker dårlig norsk, er vanskelig og kommunisere med og har en frekk holdning.

Det går ikke ann

Denne legen er fantstisk.

Men han har visst vikar frem til 2020, vikaren virker helt hjernedød. Får ikke hjelp, lover å ringe, ikke hørt noe på 2måneder. Sier hun skal skrive resept på time, får ikke resept, sender melding på pasientsky, får til svar da at jeg må ha time for å få resepter. Har ikke fått noe oppfølging på noe som helst. Så jeg bytter fastlege.

Ikke tilstede lenger

Denne legen har Vikar frem til 2020. Vikaren virket helt hjelpeløs, og hadde ingen ting som fastlege å gjøre i mine øyne. Legesenteret i seg selv er en tragedie. Evig lange telefon-køer, manglende tilbakemeldinger på prøver, resepter blir ikke skrevet ut som avtalt osv. Når da i tillegg de som svarer på telefonen knapt gjør seg forstått på norsk gjør det ikke ting noe bedre. Rådet er: STYR UNNA!