Inger Merete Rygh

Autorisasjon (1994)

Inger Merete Rygh er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Inger Merete Rygh

Dyktig og seriøs

Inger Merethe Rygh er den beste legen jeg har hatt. Har vært pasient hos henne i fjorten år. Hun er tydelig, respektfullt og sender videre til utredning for å finne ut hva som er feil. Hun gir god oppfølging og klare råd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si.

Seriøs og kunnskapsrik

Veldig fornøyd. Tar alltid henvendelser seriøst og lytter til meg som pasient. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. Har fått god oppfølging og støtte.

Dyktig lege

Inger Merete Rygh har vært en helt super lege! Hun har fulgt meg lenge nå og har alltid vært vennlig, imøtekommende og lyttet til det jeg har sagt. Hun er i tillegg sabla dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Grundig lege

Følger opp pasienten ordentlig og grundig. Var hos henne i graviditeten og følte meg alltid trygg. Ringte på ettermiddagen om det var noe spesielt. Hun er rask og flink! En veldig lite dillete lege. Sier ting som det er uten å være krass. Helt super!

Dyktig og imøtekommende

Henviser alltid videre til spesialist dersom hun trenger videre utredning.
Ringte meg en fredagskveld kl 18 for å høre hvordan formen min var etter et legebesøk tidligere på dagen....
Har tatt oss på alvor og lagt barna direkte inn på sykehus flere ganger når de var små.
Vært fast gjest hos henne i 13 år, ikke noe negativt å si om henne :)