Inger Merete Rygh

Tlf: 33 35 99 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Merete Rygh er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Inger Merete Rygh

Dyktig og seriøs

Inger Merethe Rygh er den beste legen jeg har hatt. Har vært pasient hos henne i fjorten år. Hun er tydelig, respektfullt og sender videre til utredning for å finne ut hva som er feil. Hun gir god oppfølging og klare råd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si.

Seriøs og kunnskapsrik

Veldig fornøyd. Tar alltid henvendelser seriøst og lytter til meg som pasient. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. Har fått god oppfølging og støtte.

Dyktig lege

Inger Merete Rygh har vært en helt super lege! Hun har fulgt meg lenge nå og har alltid vært vennlig, imøtekommende og lyttet til det jeg har sagt. Hun er i tillegg sabla dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Grundig lege

Følger opp pasienten ordentlig og grundig. Var hos henne i graviditeten og følte meg alltid trygg. Ringte på ettermiddagen om det var noe spesielt. Hun er rask og flink! En veldig lite dillete lege. Sier ting som det er uten å være krass. Helt super!

Dyktig og imøtekommende

Henviser alltid videre til spesialist dersom hun trenger videre utredning.
Ringte meg en fredagskveld kl 18 for å høre hvordan formen min var etter et legebesøk tidligere på dagen....
Har tatt oss på alvor og lagt barna direkte inn på sykehus flere ganger når de var små.
Vært fast gjest hos henne i 13 år, ikke noe negativt å si om henne :)

Lite bra

Bagatelliserte symptomer, noe som førte til sykehusinnleggelse i flere uker. I ettertid sa hun at det er slik det er noen ganger og virket lite interessert til og lære av hendelsen.
Virker dømmende og lite villig til og bruke tid i timene til tross for at jeg kun gikk til legen mindre enn en gang pr år, med unntak av hendelsen som førte til sykehusinnleggelse.
Byttet lege!

Snill og forståelsefull

Håndhilser alltid når jeg kommer og spør bestandig hvordan det går. Flink til å lytte,tar meg alvorlig og har en mild og vennlig framtoning.Kommer også med anbefalinger på behandlinger som kan passe for meg.
Men kan være litt lang ventetid på å få en time.

Fantastisk dyktig og varm

Respektfull, varm, imøtekommende, beroligende, dyktig, lytter til symptomer, forklarer godt hva hun tenker og gjør. Den beste fastlegen jeg har hatt noengang.

vil aldri bytte

flott lege. God lytter. Gir konstruktive råd og evt kritikk. Stoler på meg som pasient. Gir ofte råd om alternativ behandling