Helena Maria Victoria Jørgensen

Autorisasjon (2011)

Helena Maria Victoria Jørgensen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Helena Maria Victoria Jørgensen

Trygg og effektiv

Helene tar vare på meg og svarer alltid på hendvendelser på pasient sky. Når jeg trenger en attest eller nye medisiner er det bare å sende en melding, så får jeg det ordnet innen en dag.

Et trygt fastlegevalg

Jeg har stor tillit til Helena som fastlege. Etter timer hos henne er jeg imponert over hvor raskt hun har forstått problemet og fått gjort undersøkelser, og eventuelt henvist videre. Hun jobber effektivt og målrettet, noe som passer meg utmerket.

Samtidig som hun er svært effektiv, evner hun å virke genuint interessert i pasienten.

Helena Jørgensen er den desidert beste fastlegen jeg har hatt.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Helena er den beste legen jeg har hatt. Hun ivaretar og følger opp pasienten på en veldig god og profesjonell måte. Min helse og arbeidsevne er blitt mye bedre med Helena som fastlege.

Dyktig, lyttende og effektiv

Har hatt hun som fastlege siden 2017. Har alltid vært veldig fornøyd, har blitt tatt på alvor og fått henvisning med engang mpt forskjellige diagnoser som kan være vanskelige å sette. Føler jeg får den hjelpen jeg trenger, de henvisningene og rådene jeg trenger. Hun er også flink å svare på pasientsky og er hyggelig både i fysisk time og på meldinger. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg bor her. Anbefaler hun som fastlege, er den beste jeg har hatt.

Kunnskapsrik og effektiv

Jeg er veldig fornøyd med Helena som fastlege. Helena er, etter min mening, veldig kunnskapsrik og effektiv. Om hun er usikker, ringer hun alltid en spesialist eller annen kollega. Får aldri følelsen av at hun svarer uten å være helt sikker på at hun gir godt nok veiledning. Hun nøler heller ikke med å henvise meg til andre steder dersom det trengs. Anbefaler henne på det sterkeste.