Helena Maria Victoria Jørgensen

Autorisasjon (2011)

Helena Maria Victoria Jørgensen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Helena Maria Victoria Jørgensen

Kunnskapsrik, men oppleves som lite hjelpsom

Helena Maria er en svært effektiv fastlege, som tilsynelatende virker å forstå problemene dine like raskt som hun "avfeier" de.

Har flere ganger gått ut av timen i frustrasjon og følt at jeg ikke har fått den hjelpen jeg egentlig søker. Hun er en hyggelig og gøyal dame, så jeg synes det er synd at føler det slik jeg gjør. Jeg bytter nok fastlege ved første anledning.

Viser lite eller ingen empati

Har selv jobbet over 10 år i helsevesenet, og kan trygt si at denne legen hadde passer bedre foran en data enn på et legekontor.

Lyttende og dyktig

Kan nok framstå som litt kort og kjapp, men er den mest oppmerksomme legen jeg har hatt. Hun hører på hva jeg sier, ikke hva hun tror jeg kommer til å si, får meg raskt gjennom til spesialister og følger opp, ved hjelp av PasientSky, eller per telefon når det er best.

Seriös, kunnig och mycket behjälplig.

Är så glad och tacksam att jag har Helena. Hon tar verkligen tag i det som oroar mig och har stor kunskap i sitt yrke. Läkare idag är väldigt stressade, vilket är förståligt, men jag tycket alltid att Helena tar sig tid att lyssna. Vill aldrig byta fastlege och jag rekomenderar henne till alla mina vänner. /

Dyktig, hyggeleg og løysingsorientert

Eg har berre positive erfaringar med Helene som fastlege. Ho er lyttande, og eg opplever at ho alltid tar meg på alvor og er oppteken av å finna løysingar. At ho er effektiv og oppteken av å finna løysingar raskt synest eg berre er positivt.