Silje Bergland Ellingsen

Autorisasjon (2013)

Silje Bergland Ellingsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Silje Bergland Ellingsen

Mangel på empati

Legen ser ut til å ha mye kunnskap, men mangler empati og evne til å lytte og forstå pasienten. Det er hun som bestemmer og pasienten blir totalt overkjørt. Glad at jeg kom meg unna.

Den beste!

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege som Silje! Hun er omsorgsfull, tillitsfull og en god lytter, og er effektiv samtidig som hun bruker den tiden som trengs.
Hun står stødig når det stormer og kjemper din sak i møte med andre instanser.
Hun er klar og tydelig på hva hun mener, men også åpen og interessert i hva du som pasient ønsker.
Hun holder det hun lover, og er flink å følge opp utredninger, blodprøver, behandlinger osv.

Fantastisk lege!

Jeg er SÅ fornøyd med Silje som fastlege, og håper jeg får ha henne i mange mange år. Føler alltid at hun lytter, hun sier hva hun mener og jeg føler at jeg får hjelp. Hun er flink å henvise videre for utredning. Alle skulle vært så heldig å ha en fastlege som Silje :-)

Helt suveren

Rocka, god dame. Hun hører på deg, gir deg gode råd, støtter deg, trøster deg, og har en god sans for humor. :-)

Fantastisk fastlege

Er veldig fornøyd med Silje! Hun er omsorgsfull, effektiv og jeg får med meg hva hun sier for hun snakker klart og tydelig. Hun er god på oppfølging av kvinnehelse generelt. Flink med prøver, sprøyter og sårstell.