Kanebogen legesenter

Nesseveien 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kanebogen legesenter

Lite empatisk

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Uengasjert og lite empatisk er bare forord. Hvis du vil ha en lege som lytter, er villig til å kaste ball med deg og prøve å forstå deg så velger du IKKE dette mennesket.

God opplevelse

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Kom til henne pga fastlegen min hadde ferie, følte meg svært godt mottatt og ivaretatt. Ble tatt på alvor og henvist videre.

Effektiv og rasjonell

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Passer meg godt med en lege som ikke haler ut tiden med "dill og "dall". Henviser videre når hun ikke kan gjøre noe. Kan nok ha noe mindre ventetid på time, men hvis det haster så får man time uansett. Kan også bli bedre på oppfølgning

Dårlig

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Blir ikke tatt seriøs, Ikke hørt på, og gruer meg til hvert fastlegebesøk. Følte meg ikke viktig og at det ikke er hjelp å få

Finnes ikke bedre lege!

Lege: Christine Strøm Skogstad Skrevet

Christine er den beste legen jeg noensinne har hatt, av mange. Hun har alle kvaliteter man ønsker seg i en lege, er både lyttende, omtenksom og høyst kompetent, og tar dine innspill og beskrivelser i høyeste alvor. Hun følger også godt opp, og sørger for at man blir fulgt opp videre i spesialisthelsetjeneste. Min samboer har hatt behov for stor oppfølging på grunn av psykisk lidelse, og ble også fulgt opp på en eksemplarisk måte hver eneste gang. 10/10.