Kees Niklas Ihlhaug

Autorisasjon (2014)

Horten kommunale legesenter Telefonnummer33 08 70 3033 08 70 ...
Harald Pedersens gate 9 3182 Horten
Kees Niklas Ihlhaug er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Kees Niklas Ihlhaug

Vikar [navn fjernet av moderator]

Det var eit underleg møte med [navn fjernet av moderator].
Hans evne til å lytta var ein skuffelse samanlika med Kees. Bør kunna utvikla denne ferdigheten betydeleg.

Livserfaringen han kom med vart lite verdsatt av meg. Måtte googla alder for å sjekka om han berre bløffa ut fra det han hadde å bidra med. Her han "ferdigheter" han trygt kan legga av seg.

Rot-årsak til besøket tok han seg ikkje tid til å finna.

Venter om Kees kjem attende før eg vurderer å byta fastlege.

Jeg takker for tillitten og godt samarbeid på Sotra. Dessverre kommer jeg ikke tilbake som du nå nok har skjønt. Forhåpentligvis vil den nye legen vokse på deg, evt kan man forsøke å bytte til en av de andre på kontoret. Lykke til videre!

Besvart av Kees Niklas Ihlhaug

Utrolig dyktig fastlege med enormt høyt kunnskapsnivå

Har aldri vært så fornøyd med en lege før!
Dr. Ihlhaug har vært min fastlege nå i noen år, han er presis, sympatisk, nøye, trygg og lyttende - veldig faglig sterk, oppdatert og kompetent på mange områder. Man får rask time, lite venting, og er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Man føler seg ivaretatt som pasient og har alltid fått kjempegod og rask hjelp hvor han tar seg tid til å forklare hva som foregår i kroppen, og svare på spørsmål.
Jeg har tidligere vært veldig plaget med sporadiske smerter i kroppen i over 15 år som ingen andre leger eller behandlere har klart å hjelpe meg med, annet enn å anbefale smertestillende, ei heller har de klart å utrede riktig diagnose. Har tidligere vært hos 5 andre leger og blitt henvist til både MR, ultralyd og tester på sykehus uten hell, vært hos fysio etc. for å finne ut av tilrettelegging uten at noe var til hjelp. Etter mange år hadde jeg til og med gitt opp og innstilt meg på at dette var smerter jeg bare måtte leve med. Etter jeg byttet fastlege, og fikk time tok det Dr. Ihlhaug fem (!) minutter å finne ut av plagene mine, som ingen andre har vært i nærheten av å finne ut av – hvor det viser seg at med riktig medisinering ble kroppen smertefri og helt frisk takket være denne legen. Er utrolig takknemlig og må sterkt anbefale ham som fastlege.

ikke bra

han hører ikke på pasientene sine. skulle trodd at han var lei å være lege. vil bli fort ferdig. og hører ikke på halvparten det du sier til han.

tar du en MR. og de finner ingenting og du ønsker å bli henvist andre steder. så gjør de ikke det. han nekter.
han hører ikke på pasientene sine

Fantastisk lege!og kan virkelig annbefale han,hilsen kronisk syk:)

Oppfølgende.
Følger tiden.
Flink som lege.
Tar pasienten på alvor og henviser når det trenges.
Eg er kronisk syk og han følger meg opp 110%

Meget fornøyd

Dette er en dyktig lege. Empatisk og forståelsesfull. Får alltid den oppfølgingen jeg trenger. Faglig dyktig. Føler meg trygg på anbefalingene hans. Kan ikke annet enn å anbefale denne legen.