Thusjanthy Yogalingam

Autorisasjon (2010)

Stavangerdoktoren Telefonnummer51 51 63 6351 51 63 ...
St. Olavs gate 6 4005 Stavanger
Thusjanthy Yogalingam er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Thusjanthy Yogalingam

Beste fastlegen jeg kunne hatt

Har gått til Yogalingam i litt over fire år nå. Hun er alltid lyttende, empatisk og kunnskapsrik i møte med problemene jeg og min familie kommer til henne med. Er veldig glad jeg og våre barn fikk henne som lege. Det er også positivt at hun hører til på et legesenter med lab for blodprøvetaking og mulighet for å få time hos andre kolleger, hvis det er behov for time på kort varsel. Et ekstra løft kom da de flyttet til nye, flotte lokaler i fjor. Som noen nevner kan det ta litt tid før man får time, men det er ikke vanskeligere enn jeg har opplevd med andre fastleger tidligere.

Beste fastlegen

Utrolig fornøyd med denne legen. Empatisk, lytter og faglig sterk. Litt vanskelig å få time, men det er forståelig mtp dagens fastlegesituasjon. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Enestående

Grundig i arbeidet, god på å følge opp, og effektiv i arbeidet. Har stor tillit til denne legen, og det er hittil den beste jeg har hatt. Lytter til det man forteller, og kommer med gode løsninger og forslag som fungerer over lengre tid.

Lege som lytter til sine pasienter

En kunnskapsrik og hyggelig lege som alltid lytter til sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd og føler meg alltid godt ivaretatt.

Trygg og ivaretatt

Kom til den nye fastlegen på sensommeren 2021. Følte meg ivaretatt og sett fra første stund. Blir tatt på alvor. Thusjanthy er faglig dyktig. Med en slik lege gjør det situasjonen å leve med en kronisk sykdom lettere.