Paul Holger Juul-Hansen

RASTA LEGESENTER Rastastubben 3 1476 Rasta
Paul Holger Juul-Hansen er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Paul Holger Juul-Hansen

Egenrådig

Vanskelig å få rekvisisjon til spesialister og Mr undersøkelser. Er meget egenrådig,gir ikke fri fysioterapi tross sykdom som tilsier og har rett til det! Føler meg ikke ivaretatt, må selv spørre om å ta forskjellige blodprøver pga sjelden sykdom.

Grei lege. Liker han veldig godt.

Han er en kjekk lege som jeg har hatt siden han begynte på Rasta.
Lett og koselig å prate med.

Gode kunnskaper.

Den beste legen jeg har hatt.

Paul Juul Hansen har vært min fastlege siden 1987 gjennom gleder og sorger. Han er empatisk, medmenneskelig og får pasienten til å føle seg verdifull. Han tar pasienten på alvor og er effektiv samtidig som han opptrer rolig og med respekt.

Kunskapsrik og tillitsfull lege.

Etter å ha vert pasient i over 20 år hos Juul-Hansen har jeg bare gode erfaringer. Han er lett å komunisere med, og er en lyttende person. Etter å ha vert kronisk syk de senere årene, har han vert til umåtelig stor hjelp.

En meget dyktig og kompetent lege

Dette er en lege det går an å kommunisere med. Stiller man spørsmål, får man alltid
svar. Man kan legge frem sine synspunkter og blir tatt alvorlig. Når legen eller legesenteret ikke kan ta avgjørelsen selv, sørger legen alltid for at blodprøver blir sendt til analyse og pasienten til videre undersøkelse på røntgeninstitutt eller sykehus.