Rasta Legesenter AS

Paul Holger Juul-Hansen
Fastlege, indremedisiner

RASTA LEGESENTER Rastastubben 3 1476 Rasta

Siste vurderinger av Rasta Legesenter AS

Ikke god erfaring med henne

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Jeg følte at hun ikke tok hensyn til mine følelser og skrekk rundt visse undersøkelser slik at jeg endte opp med å ikke fullføre men fortsatt måtte betale.

Flink, men alltid forsinket

Lege: Merete Muri Skrevet

Jeg har hatt Muri som fastlege i 16 år, og hun har vært flink til å henvise meg videre til spesialister når hun selv ikke har kunnet behandle problemet jeg har hatt. Likevel må jeg nå finne meg en annen lege, for hun er alltid meget forsinket. På de 16 årene jeg har vært hos henne, så er hun alltid mellom 20 - 60 minutter forsinket. Det verste er at hun ikke en gang gir beskjed om dette, og da oppfatter jeg dette klart som om misbruk av min tid. Min arbeidsgiver er ikke fornøyd med at jeg må bruke så lang tid når jeg skal til legen, og det er fullt forståelig. Hun er flink, men du bær altså ha meget god tid for å bruke henne som fastlege.

Beste legen!

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Snakke med henne på tlf. Jeg prøver å bytte fastlege til datteren min til henne. Kjempe fornøyd med Rasta legesenter.

den tregeste legen jeg har vært hos

Lege: Olav Austad Skrevet

det er mer enn en mnd ventetid på time. må ofte misbruke akutt timer for å få treffe legen. lar være å svare på mod. overlater det meste til kontordame

Hyggelig lege, men over en måneds ventetid på time?

Lege: Olav Austad Skrevet

Austad er en mann det er hyggelig å prate med, og han oppleves som flink til å lytte. Han forklarer tydelig, og er respektfull i sin opptreden.

Men man kvir seg for å kontakte Rasta legekontor for å be om time hos Austad. Først er det ofte vanskelig å komme fram på telefonen, og det er skjelden mulig å få time før om 4-6 uker. Så da går man på legevakten i stedet. Og det var vel ikke meningen?

Og så var det det med å holde avtaler... Resepter som han lover å skrive ut glemmes, telefoner glemmes. For mange pasienter?