Rasta Legesenter

Tlf: 67 92 34 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rasta Legesenter

Tar seg tid til deg, når du endelig slipper inn til ham

Lege: Olav Austad Skrevet

Hatt Olav Austad som fastlege i snart 20 år. Han tar seg tid til deg - ikke bare undersøke men også forklare og lytte når du ønsker det.
Men hans raushet med tid gjør at du nesten ALLTID må vente 40 - 90 minutter over tiden.

Fremragende!

Lege: Merete Muri Skrevet

Har vært min fastlege i en mannsalder ( nærmere 20 år?) og har alltid vært imøtekommende, grundig og serviceminded i særklasse. Hun husker ofte detaljer fra mange år tilbake som jeg selv hadde glemt. Ser flere nevner forsinkelse og det kan hende, men da har det vært nødtimer, har selv hatt det noen ganger og da gjør hun seg IKKE ferdig før hun ( evt. jeg) er fornøyd så tenk på det neste gang DU trenger en nødtime evt. at du må vente litt!

Medmenneskelig og imøtekommendese

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Et menneske men også lege, som deler kjærlighet og kunnskap gjennom imøtekommenhet og tilstedeværelse. Tar tid til å lytte såvel som å respondere.

Uempatisk, krass og ekstremt lite imøtekommende!

Lege: Merete Muri Skrevet

Jeg gikk gråtende ut fra timen den siste gangen jeg var hos denne legen!
Først og fremst er det kraftige forsinkelser hos henne, jeg har ventet i minst 40-45 minutter hver gang.
Hun hilser svært sjeldent og har så vidt øyekontakt. Jeg opplevde henne som svært stressende, krass og kald. Hun var aldri interessert i mine problemer, virket nesten oppgitt hver gang jeg snakket om mine plager.
Da jeg konfronterte henne med hva jeg følte, ble hun veldig aggressiv og oppførte seg svært uprofesjonelt. Hun er absolutt ikke god til å ta imot konstruktiv kritikk, tvert imot. Hun ville ikke høre og heller ikke forstå hva jeg som en pasient hadde å si.
Anbefaler ingen denne legen! Spar deres tid og krefter og ikke minst penger! Virker som denne legen er kun opptatt av å ha flest mulig pasienter på en dag, for å sende ut flest mulig regninger - ikke så mye utover det!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Anbefales på det sterkeste!! Jeg har aldri hatt noen problemer hos denne legen, har alltid fått rett behandling og ender alltid opp med å bli veldig fornøyd!