Rasta Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Rasta Legesenter AS

Vikaren er forferdelig

Lege: An Young Sigersvold Skrevet

Jeg hadde gleden av å ha Sigersvoll som min fastlege. Hun var profesjonell, kunnskapsrik, medmeneskelig og utrolig behjelpende. Hennes vikar derimot har gjort min tilværelse til et helvete når jeg alerede er på det laveste punktet i livet. Hun tar ikke hensyn til tidligere diagnoser og har ingen forståelse for det menneskelige. Hun er vanskelig å få kontakt med og du føler deg som en brikke på et rullebånd.
Jeg skal definitivt bytte! Og beklager til alle dere andre på rasta legesenter. Dere har vært fantastiske.

Hyggelig og rolig

Lege: Paul Holger Juul-Hansen Skrevet

Fikk utført gastroskopi av Paul holger. Kan vel ikke si at jeg gledet meg akkurat men han forklarte på en god og trygg måte så det gikk overraskende greit. Det holdt med litt bedøvelse spray i halsen og det hele var ganske raskt over. Kan trygt anbefale denne legen. Ikke noe stress der.
Veldig hyggelig og rolig sykepleier også foresten.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Alltid hyggelig og imøtekommende. Forstår problemer på en positiv måte. Har hatt henne som fastlege i mange år uten noen form for negative opplevelser. Kan trygt anbefales som en dyktig og solid fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Nedlatende og føles som at hun ikke orker å hjelpe deg. Alt man vil snakke om blir slått ned, sånn som når jeg sa at jeg sleit psykologisk og hun sa at jeg burde lese en "self help" bok. Anbefales ikke.

Kunne like gjerne ha vært en datamaskin

Lege: Kristine Gedde Skrevet

Leser ikke epikrisen før jeg insisterte, regner med at så lenge hun ikke hører om noe fra sykehustestene så er det OK, vil at du skal prøve medisiner som ikke virker før jeg blir tatt seriøs.