Kjell Samuel Ugland

Autorisasjon (2002)

Kjell Samuel Ugland er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Kjell Samuel Ugland

Middels

Han er god og hyggelig når det gjelder fysiske plager, men det som angår det psykiske virker han ikke spesielt interessert i. Heller ikke kvinnehelse. Helhetstenkning tror jeg heller ikke hører til i hans verden.

Flott lege

Den beste legen i verden.Han kan riktig diagnostisere symptomene i enhver situasjon.Jeg er veldig glad for at han er min fastlege

Kunnskapsrik, sympatisk og innbyr til tilitt

Etter at min fastlege gjennom flere år dessverre sluttet for noen år tilbake, søkte jeg meg over til Ugland som var min manna fastlege, med barna mine slik at vi nå var samlet lokalt. Og jeg angrer ikke, jeg har følt meg svært godt ivaretatt fra dag 1! Jeg oppfatter han som trygg og kunnskapsrik, han er sympatisk og følger opp på en svært god måte! Og damene på kontoret er også veldig hyggelige og imøtekommende 🌸🙏🏼

Bagatelliserer mine plager

Forsåvidt grei å prate med og fremstår som høflig. Men syns denne legen tok altfor lett på ting og bagatelliserte mine plager. Til og med når jeg hadde hatt et veldig stort og uforklarlig vekttap iløpet av kort tid. "Du er vel ennå innenfor BMI'en bare i nedre skalaen" fikk jeg som svar tilbake uten at det ble undersøke noe videre derfra.
Ignorerte det jeg sa og mente.
Det syns jeg er helt sykt og uansvarlig, leger burde ikke ha en slik nonsjalant holdning etter min mening.
Ser at en annen her har skrevet at han var litt for laidback og det er jeg helt enig i.

Toppers familie lege

Han tar deg alvorlig. Prater og gir råd og gir god støtte med barna og oppfølging . Anbefales på det høyeste for de som trenger en god lege som bryr seg selv om de har mange pasienter.