Erlend Viken

Revetalgata 52 3174 Revetal
Erlend Viken er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Erlend Viken

God kommunikasjon

Han ser deg, og lytter aktivt. Kommer med relevante spørsmål, og gir god tilbakemelding. Følger opp og gir beskjed om prøveresultater. Gir påminnelser når nye prøver skal tas. Dyktig, inngir tillit.

Proff, kunnskapsrik og empatisk.

Jeg har hatt veldig mange timer hos han, og siden det er mye galt med meg vil jeg kanskje kalle meg en krevende pasient.
Erlend har alltid vært forståelsesfull, snill, tatt seg god tid til meg, hatt kunnskap om hva enn det gjelder og vært ekstremt snill og tolerant.
Jeg må snart bytte lege pga flytting, og det er fryktelig trist for meg. Jeg tviler på at jeg finner en som er like god.

meget fornøyd

Høflig, nøyaktig, ser pasienten, ryddig, rolig, forklarende, tillitsverdig.
Erlend Viken er legen som har greid å finne en god kombinasjon av legemidler som har hjulpet meg, noe den forrige fastlegen ikke greide. Jeg angrer så absolutt ikke på at jeg byttet fastlege!!! En meget dyktig og respektabel ung mannlig lege.

Dyktig lege!

Erlend viken er en utrolig dyktig lege etter min erfaring. Han tar pasienten på alvor og er grundig i sitt arbeid. Han viser en oppriktig interesse og kan sitt yrke utmerket!

Serviceminded

En forståelsesfull lege som legger til rette for at mitt behov blir raskt og omsorgsfullt ekspedert.