Erlend Viken

Revetalgata 52 3174 Revetal
Erlend Viken er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Erlend Viken

meget fornøyd

Høflig, nøyaktig, ser pasienten, ryddig, rolig, forklarende, tillitsverdig.
Erlend Viken er legen som har greid å finne en god kombinasjon av legemidler som har hjulpet meg, noe den forrige fastlegen ikke greide. Jeg angrer så absolutt ikke på at jeg byttet fastlege!!! En meget dyktig og respektabel ung mannlig lege.

Dyktig lege!

Erlend viken er en utrolig dyktig lege etter min erfaring. Han tar pasienten på alvor og er grundig i sitt arbeid. Han viser en oppriktig interesse og kan sitt yrke utmerket!

Serviceminded

En forståelsesfull lege som legger til rette for at mitt behov blir raskt og omsorgsfullt ekspedert.

En god lege!

Fornøyd med Erlend Viken som lege på generelt grunnlag, men er det mer kompliserte ting som er vanskelig å definere så burde han vært mer forståelsesfull.
For en som ikke er glad i gå til legen og endelig får bestemt seg, så føles det frustrerende å ikke bli forstått når man prøver å få hjelp!

Når det gjelder legesekretærene på Brår så bør disse nevnes. Spesielt de yngre er sure og har en lite imøtekommende oppførsel, og en føler seg omtrent som en er i veien når man kommer og prater med dem. Om man er så sur hver gang så burde man heller velge et annet yrke. Prøver men derimot å smile av og til og være imøtekommende så er jeg sikker på at de hadde fått en bedre dag!