Re Legegruppe DA

Revetalgata 52 3174 Revetal

Siste vurderinger av Re Legegruppe DA

Meget bra

Lege: Erlend Viken Skrevet

Empati, service, får øye på meg, forståelse. Alltid seriøs. Meget vennlig. Rolig.
Kunne ikke ønske meg en bedre fastlege.

Den Beste av de Beste

Lege: Erlend Viken Skrevet

For en lege. Var på legevakten med min gutt på 7 mnd som hadde vært syk i en uke. Kom inn veldig bekymret og gikk ut med en total rolig følelse. Han er en rolig, varm , empatisk lege jeg gjerne skulle hatt som fastlege!!! Makan til dyktig lege.

God kommunikasjon

Lege: Erlend Viken Skrevet

Han ser deg, og lytter aktivt. Kommer med relevante spørsmål, og gir god tilbakemelding. Følger opp og gir beskjed om prøveresultater. Gir påminnelser når nye prøver skal tas. Dyktig, inngir tillit.

Proff, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Erlend Viken Skrevet

Jeg har hatt veldig mange timer hos han, og siden det er mye galt med meg vil jeg kanskje kalle meg en krevende pasient.
Erlend har alltid vært forståelsesfull, snill, tatt seg god tid til meg, hatt kunnskap om hva enn det gjelder og vært ekstremt snill og tolerant.
Jeg må snart bytte lege pga flytting, og det er fryktelig trist for meg. Jeg tviler på at jeg finner en som er like god.

Faglig dyktig og engasjert i pasienten

Lege: Trygve Thorn Skonnord Skrevet

En meget dyktig lege, både faglig og som medmenneske. Man føler seg i trygge hender. Tar seg god tid og er en god lytter.