Re Legegruppe DA

Revetalgata 52 3174 Revetal

Siste vurderinger av Re Legegruppe DA

God kommunikasjon

Lege: Erlend Viken Skrevet

Han ser deg, og lytter aktivt. Kommer med relevante spørsmål, og gir god tilbakemelding. Følger opp og gir beskjed om prøveresultater. Gir påminnelser når nye prøver skal tas. Dyktig, inngir tillit.

Proff, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Erlend Viken Skrevet

Jeg har hatt veldig mange timer hos han, og siden det er mye galt med meg vil jeg kanskje kalle meg en krevende pasient.
Erlend har alltid vært forståelsesfull, snill, tatt seg god tid til meg, hatt kunnskap om hva enn det gjelder og vært ekstremt snill og tolerant.
Jeg må snart bytte lege pga flytting, og det er fryktelig trist for meg. Jeg tviler på at jeg finner en som er like god.

Faglig dyktig og engasjert i pasienten

Lege: Trygve Thorn Skonnord Skrevet

En meget dyktig lege, både faglig og som medmenneske. Man føler seg i trygge hender. Tar seg god tid og er en god lytter.

Grundig

Lege: Cathrine Halle Christensen Skrevet

Man opplever å bli hørt, og tatt på alvor. Sender oss videre til spesialister om det er behov for det. Veldig fornøyd

meget fornøyd

Lege: Erlend Viken Skrevet

Høflig, nøyaktig, ser pasienten, ryddig, rolig, forklarende, tillitsverdig.
Erlend Viken er legen som har greid å finne en god kombinasjon av legemidler som har hjulpet meg, noe den forrige fastlegen ikke greide. Jeg angrer så absolutt ikke på at jeg byttet fastlege!!! En meget dyktig og respektabel ung mannlig lege.