Hulda Birna Eiriksdottir

Borgeåsen Legesenter DA

2010

Borgeåsen Legesenter DA Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien
Hulda Birna Eiriksdottir er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

En av de beste

Hulda kan mye og setter alltid deg i sentrum.
Hun velger ikke lette løsninger, men de som er best for deg. Det er ikke tilfeldig at hun er en populær lege for andre leger!

Bestemt og empatisk

Hyggelig lege som krever litt av pasienten. Hun lytter, og fatter beslutninger. Liker godt at hun oppfordrer til alternative metoder ved trøtthet eller søvnløshet, men ikke er fordømmende og kommer med medisin når en trenger det. Hulda er bestemt, men behagelig.

Ingen forståelse

Verste legen jeg har vart bort i, hun tar seg ikke tid til å forstå på deg og hva problem stillingene gjelder. Hun vet best og henviser deg aldri til noe plass. Hun hører aldri etter hva problemene gjelder. Små kuttskder er flink på, men mere en det trur jeg hun kan. Anbefaler ikke denne legen.

Oppleves nedlatende og mistroisk.

hun er nok dyktig i sitt fag de gangene pasienten har en håndfast sykdom eller diagnose som er lett å behandle. Som fibromyalgi-pasient med sterk utmattelse opplevdes Hulda som mistroisk og nedlatende.
Når hele livet er preget av en hverdag med sterke smerter ønsker man en lege som viser forståelse, det fikk jeg aldri der. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som sliter med kroniske smerter, eller noe innenfor psyk.
Livet mitt fikk en helt annen vendig så fort jeg byttet til en annen fastlege som så hele meg, og livskvaliteten økte ettersom jeg endelig fikk hjelpen jeg hadde så behov for.

God til Alt

Jeg hadde Hulda (sentrum legesenter) som fastlege i mange år før jeg flyttet og måtte bytte. Og jeg savner henne veldig. Hun er forståelsesfull. Tar hensyn, lytter og får deg til å føle deg bra. Hun henviser om det trengs. For meg føltes det virkelig som hun brydde seg om meg og ville mitt beste. Hun er løsningsorientert og imøtekommende. Hun ser på hele mennesket. Hun er ikke fordomsfull men tar problemer der og da. Beste legen jeg noen gang har hatt.