Hulda Birna Eiriksdottir

Buervegen 18 3711 Skien
Hulda Birna Eiriksdottir er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

Høy faglighet

Omsorgsfull være måte. Tar pasienten på alvor. Sender rask henvisninger om hun er usikker. Fornyer alltid resepter samme dag.
Blid og positiv .Fokus på helsefremming i form av gode hverdagsråd .God etikk i forhold til bruken av legemidler .Gode råd i forhold til yoga og meditasjon. Tør og by på seg selv. Skaper relasjon til pasientene sine.
Kontor damene er blide og imøtekommende.
Er svært fornøyd med Borgåsen legesenter.

Ikke fornøyd!

Jeg hadde Hulda som min fastlege,og var ikke fornøyd.
Hun var lite "tilstedet" på timene , og jeg følte ikke at hun lyttet til det jeg hadde å si.
Hun fulgte ikke opp som en god lege børe gjøre, og jeg var like frustrert da jeg kom som da jeg gikk.
Rot med prøvesvar og hun burde nok prøve litt hardere å forstå seg på pasienten og deres problemer.
Sure kontordamer i tillegg , var heller ikke hyggelig.
Vil ikke anbefale henne videre..

Glad jeg fikk ny lege

Jeg har brukt Hulda over noen måneder, og det har vært en lite hyggelig opplevelse. Heldigvis er ikke jeg en av de som går hos legen mye, men de gangene jeg var der følte jeg meg rett og slett "liten"

Hun har liten forståelse for menneskelige problemer, og jeg ville ikke anbefale andre enn "hardhauser" til å gå dit.

I tillegg skulle hun henvise meg videre noe som aldri ble gjort!

Hun fremstår som blid, men la deg ikke lure.
Min oppfatning er at hun er en hard dame med liten forståelse for andres problemer.(pasienter)
Styr unna denne legen.

Jeg er glad hun sluttet slik at jeg kom meg til en annen lege.

Dyktig lege

Har bare positive tilbakemeldinger når det gjelder Hulda. Dyktig lege som har tatt meg på alvor og hjulpet meg når jeg har trengt det.

Ikke like trivelige damer i skranken dessverre, men de får jobben gjort.

Dårlig lege

Tar ikke pasienter seriøst. Får aldri hjelpen man trenger. Veldig lite forståelsesfull overfor sine pasienter.