Hulda Birna Eiriksdottir

Borgeåsen Legesenter DA

2010

Borgeåsen Legesenter DA Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien
Hulda Birna Eiriksdottir er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

Oppleves nedlatende og mistroisk.

hun er nok dyktig i sitt fag de gangene pasienten har en håndfast sykdom eller diagnose som er lett å behandle. Som fibromyalgi-pasient med sterk utmattelse opplevdes Hulda som mistroisk og nedlatende.
Når hele livet er preget av en hverdag med sterke smerter ønsker man en lege som viser forståelse, det fikk jeg aldri der. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som sliter med kroniske smerter, eller noe innenfor psyk.
Livet mitt fikk en helt annen vendig så fort jeg byttet til en annen fastlege som så hele meg, og livskvaliteten økte ettersom jeg endelig fikk hjelpen jeg hadde så behov for.

God til Alt

Jeg hadde Hulda (sentrum legesenter) som fastlege i mange år før jeg flyttet og måtte bytte. Og jeg savner henne veldig. Hun er forståelsesfull. Tar hensyn, lytter og får deg til å føle deg bra. Hun henviser om det trengs. For meg føltes det virkelig som hun brydde seg om meg og ville mitt beste. Hun er løsningsorientert og imøtekommende. Hun ser på hele mennesket. Hun er ikke fordomsfull men tar problemer der og da. Beste legen jeg noen gang har hatt.

den beste doktoren i hele varden

bedre doktor fins ikke hund ar bare bra den beste i helevarden å jeg har vart til mange doktorer i helevarden som sjømann i 40år hund ar bare den beste til de hele som doktor

Fantastisk og forståelsesfull

Hulda er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er så forståelsesfull, effektiv og helt fantastisk :) Kunne ikke bedt om en bedre lege enn Hulda !

En veldig bra lege

Jeg er veldig fornøyd med Hulda. Både jeg og sønnen min har henne som fastlege. Hun er flink, har god kompetanse i faget sitt. Jeg stoler på henne 100%. Anbefales på det varmeste.