Hulda Birna Eiriksdottir

Buervegen 18 3711 Skien
Hulda Birna Eiriksdottir er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

DÅRLIG!!

Har du et kutt i fingeren eller lignende er sikkert denne legen ok,
men om du skulle være så uheldig å slite psykisk er det null forståelse.
Også om du har fysiske diagnoser hun ikke finner ut av med det samme...gir lett opp og virker irritert!
Hun burde sette seg inn i psykiske ting.
Jeg kan desverre bare si: Alt annet er bedre!!!!

Blir ikke tatt alvorlig

Lite hyggelig og tar deg ikke alvorlig. Er en person som ikke liker å klage og prøver å takle smerter. Men når ikke det lar seg gjøre uten legehjelp( for det er jo leger som må hjelpe deg videre til spesialister) så blir jeg bare lei meg når jeg merker at holdningen til legen sier " syter, dette burde du takle" Tar lite hensyn til alder på pasienter med hensyn til digitale ting. Hun mener hun har gjort en undersøkelse av deg uten å ha hatt et blikk på stedet du har vondt. Jeg er veldig lei meg for at jeg byttet til Borgåsen legesenter. Noe jeg gjorde pga at det var nærmere bosted. Telefon tar besvares etter 30-40 min, eller besvares ikke i det hele tatt. Sure kontordamer gjør heller ikke inntrykket bedre.

Fantastisk lege!

Har ingenting å utsette på henne! Hun lytter til pasienten og tar oss på alvor. Dyktig og nøyaktig i sitt arbeid.

Utrolig dyktig og løsningsorientert.

Hyggelig, dyktig, og ser deg. Følger opp. Jeg liker egentlig ikke å sette folk i bås, men denne legen er etter min mening verdt å gi ekstra skryt.

Aldri tilstedet.

Flott kontor og hyggelige sekretærer. Men Eriksdottir er Lite tilgjengelig og nedlatende . Alt du ikke vil ha i en lege.