Astrid Emhjellen

Cappelens gate 15 3717 Skien
Astrid Emhjellen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Astrid Emhjellen

Ubehagelig - arrogant & nedlatende

Har vært i kontakt med henne en gang angående psykisk helse. Ble ikke tatt seriøst på noen måte. Akuttpsykiatrisk avdeling hadde vært veldig behjelpelig med meg før jeg ble videresendt til fastlege for å bli referert til en psykolog. Etter møte med flere psykiatere som var veldig forståelsesfulle til situasjonen min, var det litt av et sjokk å møte en fastlege som ikke gjorde annet enn å beskylde meg for å være ruspåvirket når jeg kom til møte med henne. Noe jeg selvfølgelig ikke var.

Kan ikke uttale meg på om hun er faglig dyktig innenfor visse felter eller ikke, men har aldri møtt noen som har vært så i angrepsposisjon mot en pasient. Ekstremt ubehagelig, når man kommer i en sårbar situasjon og må fortelle om seg selv.

Anbefaler absolutt ingen å kontakte denne legen, og mener egentlig hun burde miste retten til praksis slik hun rakker ned på mennesker i sårbar situasjon. På godt norsk: fæl person.

solid faglig. følger opp!

Emhjellen anbefales.
Ikke noe tull eller prat om været med henne.

Ringer for å fortelle om resultater av prøver.

Manipulerende og ler av deg

Har aldri i mitt liv opplevd en sånn sarkastisk og manipulerende lege før i hele mitt liv! Kom på legevakta en lørdagskveld pga. smerter i magen, og ble bokstavelig talt ledd av. Som om jeg ikke har bedre ting å gjøre på natten!
Hun stilte deg spørsmål på en måte som fikk deg til å se dum ut, og ble neste sur og irritert når man ikke forstod spørsmålet! Var frekk og spydig! Etter å ha vært hos denne legen følte jeg meg liten og "mobba"!
Endte med at hun sa at det ikke så ut som jeg hadde så vondt som jeg mente, så ble sendt ut av kontoret med beskjed om at det ikke var noe mer hun kunne gjøre!

Glad jeg ikke har deg som fastlege lenger

Jeg har hatt denne fastlegen i nesten 10 år! Når jeg var mindre virket hun veldig hyggelig og forståelsesfull, men det er nå som jeg har blitt voksen at jeg merker hvor frekk og høy på pæra denne dama er. Hun kommer ikke akkurat med råd, hun sitter ikke og prøver å hjelpe deg (gjør kun det hun mener er jobben sin), hun spør spørsmål på en så frekk måte at man føler seg dum rett og slett fordi man føler seg slik man gjør eller har et spørsmål. Når hun svarer på noen spørsmål så er det nesten som å si ''visste du ikke det''??

Værste møtet jeg har hatt med en lege

Kom på legevakt forde jeg hadde vært ekstremt svimmel,kvalm,hodepine og veldig trøtt noen dager . Fikk beskjed av damene i luka at jeg burde komme å sjekke forde jeg har operert i hodet for noen mnd siden og var engstelig pga veldig trykk i hodet osv,og var veldig redd så ønska å sjekke dette. Kommer inn til denne legen og blir møtt på en vanvittig dårlig måte . Hu skjønte ikke hvorfor jeg kom dit en Fredagskveld,hva skulle hun liksom gjøre forno !? Satte spmtegn ved alt jeg fortalte , og var veldig kald og sur rett og slett. Endte opp med at jeg fortalte henne akkurat Åssen jeg følte det ved å bli møtt på den måten når jeg er livredd og så dårlig . Men hu kjente seg ikke igjen på det jeg sa .. Håper jeg slipper å møte på henne igjen forde det var lite hyggelig ! Anbefaler ikke denne legen til noen som ønsker å bli møtt på en ordentlig måte!