Legene i Arkaden

Bruene 1 3724 Skien

Siste vurderinger av Legene i Arkaden

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Christine Lund Langeland Skrevet

Jeg synes ikke jeg fikk god nok behandling av legen og skiftet nå da lege.
Det virker ikke som det er rutiner som melder fra til pasient om viktige prøve svar.

Empatisk, tålmodig og tar pasientene sine på alvor

Lege: Christine Lund Langeland Skrevet

Christine er en fantastisk lege som ser behovene til sine pasienter. Hun er nøye med undersøkelser og tar seg tid til å lytte. Hun tar deg på alvor og man kan føle seg trygg hos henne. Beste legen jeg noensinne har hatt!

Ungdommelig og imøtekommende

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Bjørn er en imøtekommende lege, og stiller alltid med humor hver gang jeg har vært hos han. Tar meg seriøst og hører på hva jeg har å si.

Blanda erfaring

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Har generelt hatt god erfaring med legekontoret og Else tidligere. Alltid vært litt vanskelig å få tak i på telefon, men etter at de flyttet til nytt lokale og over på ny nettløsning har det vært håpløst. Sitter i over en time på telefonkø uten å komme gjennom, vanskelig å få time selv ved personlig oppmøte i luka, og generelt vanskelig å håndtere.

Har ved flere tilfeller forsøkt å forklare problemstillingen, men lite forståelse å møte i luka for det faktum at ikke alle først kan ta fri 1 dag for å møte opp i luka, og 1 dag til for å ha timen med lege. Må skjerpes kraftig i rutiner der, hvis ikke mister de nok flere kunder.

Dyktig

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Meget bra lege som har tatt kjapt aksjon når det var nødvendig. Tar seg god til og er grundig med undersøkelse.