Legene i Arkaden

Telefonnummer35 52 30 6035 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruene 1 3724 Skien

Siste vurderinger av Legene i Arkaden

Legen Bjørn

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Han er flink til å høre på meg han har. Humor og en fantastisk lege for meg er viktig brike han hjelper meg med en gang

Empatisk og forståelsesfull

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Bjørn er hyggelig og empatisk, lytter til hva man sier, og tar en på alvor. Er alltid blid og i godt humør.

Dyktig fastlege!

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Jeg har hatt Else som lege så lenge jeg kan huske og er meget fornøyd.. Hun er alltid forståelsesfull, behjelpelig og tar en på alvor... Det har vært ekstra godt og ha Else som fastlege etter jeg ble syk, hun har hjulpet meg og støttet meg hele veien, hadde ikke taklet det uten henne! Alle som har henne har fått en dyktig lege :-)

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Chris Andre Buer Høyvik Skrevet

Jeg har nylig byttet fastlege grunnet følelsen av å ikke bli hørt, og endelig så føler jeg at jeg blir hørt. Veldig hyggelig lege, blid, og tar deg seriøst.

god til og lytte ,men lite handlinger

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

får regning på en uteblitt time,hvor jeg ikke har fått skriftlig innkalling,,,hatt mange timer nå hvor jeg har ytret spesifikke ønsker og vært ærlig om hva som må gjøres,med,og hva jeg sliter men det er mye prat ,men ingen henvisning videre og ingenting har blitt satt igang av noe av det jeg ønsker iforhold til med behandling eller utredning,ringer aldri tilbake eller gir tilbakemld av noe slag..så misfornøyd med service nå!