Legene i Arkaden

Telefonnummer35 52 30 6035 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruene 1 3724 Skien

Siste vurderinger av Legene i Arkaden

Dyktig

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Meget bra lege som har tatt kjapt aksjon når det var nødvendig. Tar seg god til og er grundig med undersøkelse.

Mindre fornøyd...

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Else er nok en god lege, men hun er ikke flink innenfor enkelte sykdommer/diagnoser, Fibromyalgi er en av dem! Jeg blir ikke tatt på alvor, sykdommen blir bagatellisert og hun klarer ikke hjelpe ift NAV... Jeg vil ikke anbefale hun som lege hvis en har f.eks kroniske sykdommer... Jeg vurderer bytte lege, da jeg er på kanten til å knekke psykisk pga legen ikke forsvarer meg ovenfor NAV...

Trygg og godt ivaretatt

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Kenner meg ikke igjen i enkelte av disse vurderinger som ligger her, jeg har hatt forskjellige leger gjennom årene da jeg har bodd i en del forskjellige kommuner på grunn av arbeids situasjonen, har vel aldrig hatt en mer sympatisk og behagelig lege enn dette, en lege som virkelig tar seg tid til å lytte å tar seg god tid til å samtale om problemene mine. i mine øyne er han meget kunnskapsrik og empatisk og flott lege, jeg har fullstendig tillit til ham

Hyggelig og i møtekommende

Lege: Chris Andre Buer Høyvik Skrevet

Han anbefales !
Bruker tid, hører på deg og finner ut av ting.
Aldri hatt en fastlege som ikke er stresset med tiden, trodde alltid at fastlegene har dårlig tid, alle jeg hadde til nå brukte kun 5-10 minutter pr. konsultasjon.
Men hos han kan man nesten sitte hvor lenge man vil... han hører på alt du har og si...

Igjen ! Anbefales på det sterkeste.

Legen Bjørn

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Han er flink til å høre på meg han har. Humor og en fantastisk lege for meg er viktig brike han hjelper meg med en gang