Halshow Abdulla Karim

Autorisasjon (1997)

Langhus Legesenter Telefonnummer64 86 81 6064 86 81 ...
Langhussenteret 7 1405 Langhus
Halshow Abdulla Karim er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Halshow Abdulla Karim

Beste fastlegen jeg har hatt

Hører på meg og finner alltid ut hva som feiler meg og får gjort noe med det. Sympatisk og empatisk. Er rask med å sende videre til spesialist dersom han ikke kan gjøre noe med det som feiler meg.

Kommunikasjon, tillit, tilgjengelig

Legen er enkelt tilgjengelig, da jeg alltid får time samme dag som jeg ringer. Legen er veldig god til å lytte. Han hører på hva du har å si før han stiller deg spørsmål. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst, og at han tar de undersøkelser som er nødvendig (eventuelt henviser videre). Det virker som legen har god faglig kompetanse. Han finner alltid ut av hva som er galt, og gir hjelp som fører til positive resultater.

Dyktig og grundig

Dr Karim er imøtekommende, grundig, informativ og ærlig. Trygg og rolig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og blir tatt på alvor i store og små bekymringer :)

Lite hjelpsom

Lite hjelpsom og serviceminded. Må nesten stille egen diagnose. Kan være noe kvass i kommentaren og litt amper til tider. Gjør akkurat det han må og ingenting mer. Gir feil type resept. Mye av misforståelsene kan være et resultat av dårlig kommunikasjon. Tar seg lite tid til meg som pasient, føler meg ikke velkommen hos fastlegen. Kan ikke få tilsendt noe i posten/digipost. Må hente dokumenter og attester på legekontoret.
Har ofte ledige timer.

Mitt første valg

Nok en gang redder denne karen dagen.
Karim vs Legevakta står nå 3-0 i hans favør, uten sjanse for legevakten å være i nærheten.
Denne gangen hadde jeg prolaps, og ble hjulpet (i stedenfor kastet ut slik som hos legevakten). Kom meg til sykehus og fikk operasjon før det var for sent (gedigen prolaps).