Halshow Abdulla Karim

Tlf: 64 86 81 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Halshow Abdulla Karim er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Halshow Abdulla Karim

Skikkelig dårlig

Han er ikke interessert hva som feiler deg. Får en følelse av at jeg bare plager han med å komme til konsultasjon. Medisinsk er han faglig svak. Allergi er visst svar på de fleste problemer. Ikke en lege du kan snakke med.

Mitt første valg

Nok en gang redder denne karen dagen.
Karim vs Legevakta står nå 3-0 i hans favør, uten sjanse for legevakten å være i nærheten.
Denne gangen hadde jeg prolaps, og ble hjulpet (i stedenfor kastet ut slik som hos legevakten). Kom meg til sykehus og fikk operasjon før det var for sent (gedigen prolaps).

Unngå ved behov av psykisk hjelp.

En bra lege hvis man har vanlige plager. Men sørg for å nevne alt du trenger hjelp til når du bestiller time. Kommer man med uforusett informasjon direke til Karim så setter han ikke av tid til dette. Har heller aldri fått et godt forhold til han og føler han opplever meg som klagette-dette igjennom syv år. Trenger man hjelp psykisk ber han deg nok i første omgang om å gå en tur. Dette er ikke en lege som er god å snakke med om du sliter psykisk eller har noen diffuse symptomer eller diagnoser.. så vær forberedt på å kjempe for saken din. I tillegg er en av sekretærene som jobber der ekstremt nedlatende og uhyggelig.

En lege som bryr seg

Jeg har hat mange fast leger før, jeg har aldrig vart så fornøyd. Han lytter og prøver å finne problemet .

Skuffet

Hadde store forhåpninger til denne legen etter å ha lest alle de positive tilbakemeldingene her inne.

Har gått til Halshow flere ganger for å forsøke å komme til bunns i hva årsaken til mine smerter kan være. Etter neg. funn på diverse prøver får jeg høre at jeg "må bare lære meg å leve med det". Utrolig spesielt og vondt å skulle høre slikt fra en lege, når jobben hans faktisk er å hjelpe pasientene sine. Opplever å ikke bli trodd på. Han koblet heller ikke en åpenbar sammenheng mellom smertestillende jeg gikk på og problemer med løs mage - han foreslo at dette var allergier (noe det ikke var).

Byttet fastlege etter denne opplevelsen.

Veldig fornøyd!

Dr Karim er i møtekomnende, trygg, faglig og ærlig!

Passe grundig og ellers helt upåklagelig

Det er ikke så ofte jeg oppsøker legen, men de gangene det har vært nødvendig har Karim alltid gitt meg den bistanden jeg trenger på en effektiv, proffesjonell og behagelig måte. Fikset blandt annet ryggproblemene mine peranten gjennom en 15 minutters undersøkelse og henvisning til fotspesialist. Seks forskjellige leger jeg tidligere hadde vært hos med dette gjorde ingenting annet enn å behandle symptomene med smertestillende.

OK lege! Ubehagelig legesekretaer!

Har et bra inntrykk av legen.Lytter og prover aa hjelpe.
Men en legesekretaer er sur og uvillig til aa utfore sin del av arbeidet.

En som lytter til pasientene sine.

Jeg har brukt denne legen i flere år og er meget fornøyd. Han har et rolig vesen, lytter på meg og sendte meg kjapt videre til en spesialist da det var "fare på ferde".

Meget bra og hyggelig lege

Tar deg på alvor og har kort ventetid for å få time. Hyggelig betjening og dyktige til å ta prøver. Alltid hjelpsomme.

Meget fornøyd!

Denne legen tar deg på alvor og lytter. Henviser deg vidre og er hyggelig og i møtekommende.

Hyggelig

Blir tatt på alvor, vet hvorfor jeg kommer, ser fremmover i forløpet

Flink

veldig flink. Lytter pasienten. Har en behagelig fremtoning