Halshow Abdulla Karim

Langhus Legesenter Mann, 52 år

Autorisert1997
Ledige plasser 36 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Langhus Legesenter
Langhus Senteret 7 1405 Langhus
Halshow Abdulla Karim er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Halshow Abdulla Karim

Mitt første valg

Nok en gang redder denne karen dagen.
Karim vs Legevakta står nå 3-0 i hans favør, uten sjanse for legevakten å være i nærheten.
Denne gangen hadde jeg prolaps, og ble hjulpet (i stedenfor kastet ut slik som hos legevakten). Kom meg til sykehus og fikk operasjon før det var for sent (gedigen prolaps).

Unngå ved behov av psykisk hjelp.

En bra lege hvis man har vanlige plager. Men sørg for å nevne alt du trenger hjelp til når du bestiller time. Kommer man med uforusett informasjon direke til Karim så setter han ikke av tid til dette. Har heller aldri fått et godt forhold til han og føler han opplever meg som klagette-dette igjennom syv år. Trenger man hjelp psykisk ber han deg nok i første omgang om å gå en tur. Dette er ikke en lege som er god å snakke med om du sliter psykisk eller har noen diffuse symptomer eller diagnoser.. så vær forberedt på å kjempe for saken din. I tillegg er en av sekretærene som jobber der ekstremt nedlatende og uhyggelig.

En lege som bryr seg

Jeg har hat mange fast leger før, jeg har aldrig vart så fornøyd. Han lytter og prøver å finne problemet .

Skuffet

Hadde store forhåpninger til denne legen etter å ha lest alle de positive tilbakemeldingene her inne.

Har gått til Halshow flere ganger for å forsøke å komme til bunns i hva årsaken til mine smerter kan være. Etter neg. funn på diverse prøver får jeg høre at jeg "må bare lære meg å leve med det". Utrolig spesielt og vondt å skulle høre slikt fra en lege, når jobben hans faktisk er å hjelpe pasientene sine. Opplever å ikke bli trodd på. Han koblet heller ikke en åpenbar sammenheng mellom smertestillende jeg gikk på og problemer med løs mage - han foreslo at dette var allergier (noe det ikke var).

Byttet fastlege etter denne opplevelsen.

Veldig fornøyd!

Dr Karim er i møtekomnende, trygg, faglig og ærlig!