Halshow Abdulla Karim

Langhus Legesenter

Autorisasjon (1997)

Langhus Legesenter Telefonnummer64 86 81 6064 86 81 ...
Langhussenteret 7 1405 Langhus
Halshow Abdulla Karim er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Halshow Abdulla Karim

Dyktig og grundig

Dr Karim er imøtekommende, grundig, informativ og ærlig. Trygg og rolig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og blir tatt på alvor i store og små bekymringer :)

Lite hjelpsom

Lite hjelpsom og serviceminded. Må nesten stille egen diagnose. Kan være noe kvass i kommentaren og litt amper til tider. Gjør akkurat det han må og ingenting mer. Gir feil type resept. Mye av misforståelsene kan være et resultat av dårlig kommunikasjon. Tar seg lite tid til meg som pasient, føler meg ikke velkommen hos fastlegen. Kan ikke få tilsendt noe i posten/digipost. Må hente dokumenter og attester på legekontoret.
Har ofte ledige timer.

Mitt første valg

Nok en gang redder denne karen dagen.
Karim vs Legevakta står nå 3-0 i hans favør, uten sjanse for legevakten å være i nærheten.
Denne gangen hadde jeg prolaps, og ble hjulpet (i stedenfor kastet ut slik som hos legevakten). Kom meg til sykehus og fikk operasjon før det var for sent (gedigen prolaps).

Unngå ved behov av psykisk hjelp.

En bra lege hvis man har vanlige plager. Men sørg for å nevne alt du trenger hjelp til når du bestiller time. Kommer man med uforusett informasjon direke til Karim så setter han ikke av tid til dette. Har heller aldri fått et godt forhold til han og føler han opplever meg som klagette-dette igjennom syv år. Trenger man hjelp psykisk ber han deg nok i første omgang om å gå en tur. Dette er ikke en lege som er god å snakke med om du sliter psykisk eller har noen diffuse symptomer eller diagnoser.. så vær forberedt på å kjempe for saken din. I tillegg er en av sekretærene som jobber der ekstremt nedlatende og uhyggelig.

En lege som bryr seg

Jeg har hat mange fast leger før, jeg har aldrig vart så fornøyd. Han lytter og prøver å finne problemet .