Langhus Legesenter

Langhus Senteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av Langhus Legesenter

Slektens fastlege

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hele slekten bor i ski kommune, og bruker han.
De første gangene jeg var der, virket han litt overlegen, så meg aldri i øynene, men etter 5-6 besøk, så tinet han opp.
Han husker alt om meg og min familie, samt resten av slekten.
Han bryr seg om sine faste pasienter, og er genuin intressert i hva du mener.

Virkelig en lege som avgir kunnskap og tillit!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Beste legen gjennom livet. Han gjør skikkelige utredninger og følger opp med spesialist- og sykehuskonsultasjoner under tvil. Kjempebra!

Meget fornøyd

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Dyktig, god til å lytte, folkelig. Tar deg på alvor, kan ta ting på strakarm, f.eks fjerning av føflekk etc dersom man er bekymret. Følger opp på en glimrende måte.
Vil si at Helge er den beste fastlegen jeg har hatt....uten tvil!

Mitt første valg

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Nok en gang redder denne karen dagen.
Karim vs Legevakta står nå 3-0 i hans favør, uten sjanse for legevakten å være i nærheten.
Denne gangen hadde jeg prolaps, og ble hjulpet (i stedenfor kastet ut slik som hos legevakten). Kom meg til sykehus og fikk operasjon før det var for sent (gedigen prolaps).

Anbefales IKKE!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Denne legen fremstår som arrogant og usympatisk. Han er ikke spesielt imøtekommende og har liten evne til å lytte. Virker som om han har gjort seg opp en mening før du kommer inn døra, og han er av den grunn lite handlingsdyktig. Han snakker veldig nedlatende til mennesker, og behandler dem dårlig. Han har rett og slett en svært overlegen holdning. Føler meg til tider mobbet. Jeg har ikke en eneste positiv ting å si. Jeg anbefaler ikke denne legen!