Langhus Legesenter

Telefonnummer64 86 81 6064 86 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langhus Senteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av Langhus Legesenter

Lite hjelpsom

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Lite hjelpsom og serviceminded. Må nesten stille egen diagnose. Kan være noe kvass i kommentaren og litt amper til tider. Gjør akkurat det han må og ingenting mer. Gir feil type resept. Mye av misforståelsene kan være et resultat av dårlig kommunikasjon. Tar seg lite tid til meg som pasient, føler meg ikke velkommen hos fastlegen. Kan ikke få tilsendt noe i posten/digipost. Må hente dokumenter og attester på legekontoret.
Har ofte ledige timer.

Glimt i øyet

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Kan virke stille og reservert. Men er både kunnskapsrik hjelpsom. Får alltid hjelp og svar på eventuelle problemer jeg måtte ha.

Slektens fastlege

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hele slekten bor i ski kommune, og bruker han.
De første gangene jeg var der, virket han litt overlegen, så meg aldri i øynene, men etter 5-6 besøk, så tinet han opp.
Han husker alt om meg og min familie, samt resten av slekten.
Han bryr seg om sine faste pasienter, og er genuin intressert i hva du mener.

Virkelig en lege som avgir kunnskap og tillit!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Beste legen gjennom livet. Han gjør skikkelige utredninger og følger opp med spesialist- og sykehuskonsultasjoner under tvil. Kjempebra!

Meget fornøyd

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Dyktig, god til å lytte, folkelig. Tar deg på alvor, kan ta ting på strakarm, f.eks fjerning av føflekk etc dersom man er bekymret. Følger opp på en glimrende måte.
Vil si at Helge er den beste fastlegen jeg har hatt....uten tvil!