Langhus Legesenter

Langhussenteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Langhus Legesenter

Svært dyktig lege

Lege: Behrooz Samani Skrevet

Dette er hittil den beste legen jeg har hatt. Han gjør sitt ytterste for å finne diagnose, og finner diagnose. Svært smart og dyktig lege. Jeg har bare hatt 3 timer hos han foreløpig, men dette er en lege jeg stoler på.

Upersonlig og kaos

Lege: Behrooz Samani Skrevet

Da min forrige fastlege, som var meget dyktig, sluttet endret Langhus legesenter seg. Virker som det er kaos, dårlig på tilbakemeldinger, lite respekt for folks tid. Altfor lange lunsjer selv om de er en halvtime på etterskudd og venterommet er fullt av pasienter.
Har nå byttet fastlege….for dette er uholdbart.

Velkommen og hyggelig

Lege: Behrooz Samani Skrevet

Skikkelig flink lege som gjør sitt beste for deg. Anbefaler veldig! Han jobber veldig hardt skikkelig fin opplevelse

Rolig, men noe ufin

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Du får time raskt hos denne legen, men dessverre opplever jeg å ikke bli tatt på alvor. Han er veldig rask med å sette diagnose, selv om man ikke føler det nødvendigvis er riktig. Kan kan også si til deg at han synes du bruker lang tid på å bli frisk om du sliter psykisk. Veldig mangel på empati og forståelse. Direkte uhyggelig til tider.

En lege man bør styre unna

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

En lege som er ikke egner seg dersom du har sykdommer som man ikke finner ut av, selvom prøver viser feil. Da møter han veggen og sier at han ikke kan gjøre noe for deg. Er man ikke akutt syk får man ikke hjelp. Han kan være ufin og høytlytt i kommentarene.
Ellers et gammelt og uproffesjonelt legekontor hvor det ofte ikke er noen legesekretær til å ta tlf, prøver osv.
Pluss er at man får fort time.