Langhus Legesenter

Telefonnummer64 86 81 6064 86 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langhus Senteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av Langhus Legesenter

Svært misfornøyd med legen!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hadde denne fastlegen i en to års tid. Jeg strevde med sterke symptomer på post traumatisk stress lidelse, og ba om henvisning til psykolog. Legen ville ikke henvise, med begrunnelse i at han ikke trodde dette ville hjelpe, og refererte til at det tydeligvis ikke hadde hjulpet tidligere i min barndom å snakke med psykolog (min bakgrunn hadde han ingen kjennskap til.) Det var dessuten flere hendelser som nylig hadde skjedd, og legen viste ingen interesse for å spørre om dette, eller gi hjelp/sende henvisning videre. Som følge av dette byttet jeg fastlege. Fikk deretter henvisning til DPS-og gikk i behandling der i flere år.

Lite hjelpsom

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Lite hjelpsom og serviceminded. Må nesten stille egen diagnose. Kan være noe kvass i kommentaren og litt amper til tider. Gjør akkurat det han må og ingenting mer. Gir feil type resept. Mye av misforståelsene kan være et resultat av dårlig kommunikasjon. Tar seg lite tid til meg som pasient, føler meg ikke velkommen hos fastlegen. Kan ikke få tilsendt noe i posten/digipost. Må hente dokumenter og attester på legekontoret.
Har ofte ledige timer.

Glimt i øyet

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Kan virke stille og reservert. Men er både kunnskapsrik hjelpsom. Får alltid hjelp og svar på eventuelle problemer jeg måtte ha.

Slektens fastlege

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hele slekten bor i ski kommune, og bruker han.
De første gangene jeg var der, virket han litt overlegen, så meg aldri i øynene, men etter 5-6 besøk, så tinet han opp.
Han husker alt om meg og min familie, samt resten av slekten.
Han bryr seg om sine faste pasienter, og er genuin intressert i hva du mener.

Virkelig en lege som avgir kunnskap og tillit!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Beste legen gjennom livet. Han gjør skikkelige utredninger og følger opp med spesialist- og sykehuskonsultasjoner under tvil. Kjempebra!