Langhus Legesenter

Langhussenteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Langhus Legesenter

Dårlig

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Ringte inn og spurte om en akutt time pga jeg har vondt i tommelen etter en jobb skade forje uke. Fikk da beskjed om at de hadde ikke ledig time før I des. Igjen spurte jeg om de ikke hadde slike akutt timer. Da fikk jeg beskjed om at det hadde de ikke der.

Aldri vært borti noen leger som ikke har tid til pasientene sine. Jeg kommer til og bytte lege med en gang. Dette var første og siste gang jeg snakket med dem.

Er veldig fornøyd med han

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Har vært min fastlege siden han kom til Langhus.
Den siste tiden har jeg trengt fort hjelp og har blitt møtt med forståelse.
Veldig flink til å sende videre, når han ikke. klarer selv.
Absolutt en lege og stole på

Dårlig oppfølging.

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

En grei og hyggelig lege. Men som ikke følger opp sakene. Man må purre og purre, men ingenting skjer. Savner at legen tar seg tid og setter seg inn i problemstillingen og følger opp på hvordan ting går.
Som pasient føler jeg at det er viktigere for legen å ta som mange pasienter på en som mulig sot å tjene mest mulig. Jeg får kun et kvarter inne hos legen av gangen før han stresser meg ut. Dette er kanskje en generelt problem hos flere leger. Han kan helt sikkert sine saker, men dårlig på kunde(pasient)oppfølging.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Hører på meg og finner alltid ut hva som feiler meg og får gjort noe med det. Sympatisk og empatisk. Er rask med å sende videre til spesialist dersom han ikke kan gjøre noe med det som feiler meg.

Kommunikasjon, tillit, tilgjengelig

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Legen er enkelt tilgjengelig, da jeg alltid får time samme dag som jeg ringer. Legen er veldig god til å lytte. Han hører på hva du har å si før han stiller deg spørsmål. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst, og at han tar de undersøkelser som er nødvendig (eventuelt henviser videre). Det virker som legen har god faglig kompetanse. Han finner alltid ut av hva som er galt, og gir hjelp som fører til positive resultater.