Langhus Legesenter

Langhussenteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av Langhus Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Vi, kona og jeg har hatt ham som fastlege i mange år.Han er en fantastisk lege som ikke gir seg før han har funnet ut hva som feiler deg.han kan kaqnskje virke litt fraværende for nye pasienter,men det skal de bare se positivt på.han tenker,sjekker,dobbeltsjekker og leter seg fram til resultater.Vi har bare positive ting å si om ham,som lege,som medmenneske og som samtidig har glimt i øye.Vi kan vel begge si at vi hadde vel ikke vært her i dag hvis det ikke hadde vært for hans kunnskaper og raske reaksjon.Takk !

Svært misfornøyd med legen!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hadde denne fastlegen i en to års tid. Jeg strevde med sterke symptomer på post traumatisk stress lidelse, og ba om henvisning til psykolog. Legen ville ikke henvise, med begrunnelse i at han ikke trodde dette ville hjelpe, og refererte til at det tydeligvis ikke hadde hjulpet tidligere i min barndom å snakke med psykolog (min bakgrunn hadde han ingen kjennskap til.) Det var dessuten flere hendelser som nylig hadde skjedd, og legen viste ingen interesse for å spørre om dette, eller gi hjelp/sende henvisning videre. Som følge av dette byttet jeg fastlege. Fikk deretter henvisning til DPS-og gikk i behandling der i flere år.

Lite hjelpsom

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Lite hjelpsom og serviceminded. Må nesten stille egen diagnose. Kan være noe kvass i kommentaren og litt amper til tider. Gjør akkurat det han må og ingenting mer. Gir feil type resept. Mye av misforståelsene kan være et resultat av dårlig kommunikasjon. Tar seg lite tid til meg som pasient, føler meg ikke velkommen hos fastlegen. Kan ikke få tilsendt noe i posten/digipost. Må hente dokumenter og attester på legekontoret.
Har ofte ledige timer.

Glimt i øyet

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Kan virke stille og reservert. Men er både kunnskapsrik hjelpsom. Får alltid hjelp og svar på eventuelle problemer jeg måtte ha.

Slektens fastlege

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hele slekten bor i ski kommune, og bruker han.
De første gangene jeg var der, virket han litt overlegen, så meg aldri i øynene, men etter 5-6 besøk, så tinet han opp.
Han husker alt om meg og min familie, samt resten av slekten.
Han bryr seg om sine faste pasienter, og er genuin intressert i hva du mener.