Langhus Legesenter

Langhussenteret 7 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Langhus Legesenter

Kommunikasjon, tillit, tilgjengelig

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Legen er enkelt tilgjengelig, da jeg alltid får time samme dag som jeg ringer. Legen er veldig god til å lytte. Han hører på hva du har å si før han stiller deg spørsmål. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst, og at han tar de undersøkelser som er nødvendig (eventuelt henviser videre). Det virker som legen har god faglig kompetanse. Han finner alltid ut av hva som er galt, og gir hjelp som fører til positive resultater.

God behandling, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Har brukt Rongevær i mange år og er veldig fornøyd med behandling og respons ved alvorlige sykdommer.
Han tar tak i problemet og følger opp på en trygg og god måte. En lege jeg har full tillit til.

Dyktig og grundig

Lege: Halshow Abdulla Karim Skrevet

Dr Karim er imøtekommende, grundig, informativ og ærlig. Trygg og rolig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og blir tatt på alvor i store og små bekymringer :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Vi, kona og jeg har hatt ham som fastlege i mange år.Han er en fantastisk lege som ikke gir seg før han har funnet ut hva som feiler deg.han kan kaqnskje virke litt fraværende for nye pasienter,men det skal de bare se positivt på.han tenker,sjekker,dobbeltsjekker og leter seg fram til resultater.Vi har bare positive ting å si om ham,som lege,som medmenneske og som samtidig har glimt i øye.Vi kan vel begge si at vi hadde vel ikke vært her i dag hvis det ikke hadde vært for hans kunnskaper og raske reaksjon.Takk !

Svært misfornøyd med legen!

Lege: Helge Rongevær Skrevet

Hadde denne fastlegen i en to års tid. Jeg strevde med sterke symptomer på post traumatisk stress lidelse, og ba om henvisning til psykolog. Legen ville ikke henvise, med begrunnelse i at han ikke trodde dette ville hjelpe, og refererte til at det tydeligvis ikke hadde hjulpet tidligere i min barndom å snakke med psykolog (min bakgrunn hadde han ingen kjennskap til.) Det var dessuten flere hendelser som nylig hadde skjedd, og legen viste ingen interesse for å spørre om dette, eller gi hjelp/sende henvisning videre. Som følge av dette byttet jeg fastlege. Fikk deretter henvisning til DPS-og gikk i behandling der i flere år.