Casper Holmberg

Tlf: 35 91 55 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Casper Holmberg er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Casper Holmberg

Kompetent lege

Jeg har hatt Holmberg som fastlege i flere år og er strålende fornøyd. Har muligens en litt stressende personlighet, men syns ikke det er noe problem. Tar godt vare på sine pasienter.

Kunne ikke fått en bedre lege

Casper er den beste legen jeg har hatt. Han er unik og veldig flink. Jeg føler meg ofte stresset før legebesøket og gruer meg, men det går fort over når jeg har kommet inn til legen,han er så hyggelig og imøtekommende og gjør det beste for meg som pasient. Sender meg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig og gir beskjed på prøvesvar pr tlf eller sms. Holder det han lover, uten unntak. Bestiller jeg resept før kl.14 på dagen, kan jeg hente medisiner på apoteket etter kl.17 samme dag. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Fikk veldig god kjemi med denne legen.

Casper er direkte i sin talemåte,og det fungerer bra for meg.
Han er serviceminded,med glimt i øyet.
Jeg har utfordringer som påvirker min psykiske helse,og dette opplever jeg han tar på alvor.
Resultatorientert.

Unnvikende, eller for travel?

Som pårørende til rusmisbruker med alvorlig psykisk lidelse oppleves denne legen som lite tilgjengelig og uengasjert. Har brukt mange timer på å vente på tlf. fra han etter å blitt lovt at han skal ringe. Virket veldig engasjert og forståelsesfull i begynnelsen, men har inntrykk av at han har "gitt opp" etterhvert. Følger ikke opp videre i systemet etter å ha sendt henvisning til spesialisthelsetjenester. Gjør jobben"sin",og ikke noe mer.
Det er forøvrig svært vanskelig å komme gjennom på tlf til Solum legesenter.

Holder ikke avtaler

Han holder ikke avtaler , han skal ringe etter kl 15 , men hører aldri noe

Dette har skjedd mange ganger

Får beskjed at jeg kan hente resepten etter kl 17 , samme dag

men det tar flere dager før de kommer , jeg må ofte ringe en gang til

Jeg ville ta en prostata prøve , men det var bare tull , så jeg tok den et på privat sykehus

Bra.

Har vært en del syk dette året og har derfor trengt oppfølging. Denne har vært bra. Fått greit svar på det som må følges med på og hva som er årsakene. Blitt sendt til de rette spesialistene og fått forklart resultatene. Har brukt Holmberg før også og er veldig fornøyd. Men å komme i kontakt med Solum Legesenter kan være en prøvelse. De siste gangene så har det vært så stor pågang at jeg ikke kom frem på telefon. Ved akutte ting så er dette veldig ugreit.

Effektiv og kunnskapsrik

Dr Holmberg er en ryddig og grei lege som fremstår kunnskapsrik og han er opptatt av å forklare det han kommer frem til. Han er fastlegen til vår to år gamle datter og han er flink til å kommunisere med henne.

velg en annen!

Arrogant og lite erfaring. Jeg byttet ham etter 2. besøk. Tror at han eier pasienter. Ikke interessert i pasienter

den snilleste legen jeg har hatt

Har hatt han som fastlege i noen få år, og jeg føler meg tatt på alvor, jeg forteller det som plager meg og han kaster seg ut i det for å finne årsaken. han er heller ingen lege som er "lett på reseptene" om noen skulle tro det. Alltid blid og du føler deg tatt på alvor.

Kunnskapsrik, morsom, men stressa..

Hele familien har han som fastlege og er vært svært fornøyd. Han hjelper med det han kan og kunnskapsnivået er høyt. Henviser videre evt. Og han er ikke redd for å tråkke noen på tærne. Han kan dessverre oppleves som noe stresset.

Den beste legen jeg har hatt!

Han er en flink og dyktig lege i forhold til alle mine "utfordringer".
Sjelden vente tid.