Casper Holmberg

Solum Legesenter DA

2003

Solum Legesenter DA Telefonnummer35 91 55 8035 91 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pelotongvegen 2 3734 Skien
Casper Holmberg er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Casper Holmberg

Trygg og kunnskapsrik

Viser høy kompetanse og tar vare på deg som pasient.
Får time raskt, hvis ikke får jeg evt ringetime noe som passer fint når man går på skole og ikke ønsker fravær.

Veldig fronøyd

Veldig engasjert og bryr seg om pasientene sine. Hele familien min har han som fastlege, og alle er fornøyde. Ingenting å klage på.

Kompetent lege

Jeg har hatt Holmberg som fastlege i flere år og er strålende fornøyd. Har muligens en litt stressende personlighet, men syns ikke det er noe problem. Tar godt vare på sine pasienter.

Kunne ikke fått en bedre lege

Casper er den beste legen jeg har hatt. Han er unik og veldig flink. Jeg føler meg ofte stresset før legebesøket og gruer meg, men det går fort over når jeg har kommet inn til legen,han er så hyggelig og imøtekommende og gjør det beste for meg som pasient. Sender meg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig og gir beskjed på prøvesvar pr tlf eller sms. Holder det han lover, uten unntak. Bestiller jeg resept før kl.14 på dagen, kan jeg hente medisiner på apoteket etter kl.17 samme dag. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Fikk veldig god kjemi med denne legen.

Casper er direkte i sin talemåte,og det fungerer bra for meg.
Han er serviceminded,med glimt i øyet.
Jeg har utfordringer som påvirker min psykiske helse,og dette opplever jeg han tar på alvor.
Resultatorientert.