Casper Holmberg

Autorisasjon (2003)

Casper Holmberg er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Casper Holmberg

Dyktig, trygg og blid!

Veldig fornøyd med å ha han som lege. Hatt han i 15 år, både datteren min og jeg. Kunne ikke bedt om en bedre lege. Han tar grep, forklarer og vil det alle beste for pasientene sine. Noe ventetid, men det sier bare noe om at han faktisk tar seg tid der det trengs noe som er en veldig god egenskap. Skal ALDRI bytte!

Hyggelig og kunnskapsrik

Har hatt Casper som lege i flere år, og håper jeg aldri trenger å bytte. Han er snill og svært kunnskapsrik. Er alltid endel ventetid for å komme inn til han, men det går fint. Opplever at ting blir tatt på alvor når jeg først er der, som ikke er så ofte. Det er dog helt umulig å komme gjennom til fastlegekontoret på telefonen hvis man ikke ringer kl 08.00 på morgenen. Er også ekstremt lang ventetid for å få time hos Casper, og har opplevd å få hastetime hos andre leger fordi Casper ikke har kapasitet, men det har gått fint.

Trygg og kunnskapsrik.

Nå har jeg hatt Casper som fastlege i 13 år. Han er en ansvarsfull og imøtekommende lege som gjør det beste for meg som pasient. Føler meg trygg og godt ivaretatt hos Casper. Tar blodprøver og sender meg til spesialist hvis det er nødvendig. Kan anbefale han som lege. Det er litt å vente for å komme inn til timen, men det er ok så lenge jeg er så fornøyd med fastlegen min. Håper å få beholde denne legen i mange år 😊

Handlekraftig og god humor

Casper er en særdeles løsningsorientert, kunnskapsrik og morsom lege med handlekraft og forståelse. Takk!

Dårlig tid og stresset

Veldig hyggelig og sosial, men man må alltid vente lenge når man skal inn til time!
Kan bli mye bedre på å sende videre til spesialister og utredning når pasienten ikke får rett behandling.