Toril Brox Kjeldby

Autorisasjon (1986)

Toril Brox Kjeldby er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Toril Brox Kjeldby

Trygg og faglig sterk lege.

Får alltid time fort og blir hørt på mine problemer. Hun ringer og følger deg opp. Gruer meg til hun går av med pensjon.

Beste legen!

Jeg er ganske sikker på at Kjeldby er den beste legen jeg kunne hatt! Kan kanskje virke litt stresset om man ikke "kjenner" henne, men jeg har hatt henne som fastlege hele livet, samt at barna mine har henne, og jeg opplever henne som en meget dyktig lege. Hun følger deg opp og er oppriktig interessert i pasientens beste.
Har ingen vondord om henne i det hele tatt! Blir trist når hun går av med pensjon om noen år! Drøy det maaange år, please! 😄

Les en bok eller gå deg en tur

Jeg er endelig i behandling på dps, noe som ikke er takket være denne fastlegen som jeg hadde i 20 år. Hennes beste tips til depresjon var å gå en tur, eller lese en bok. Da jeg opplevde ett overgrep sa hun at jeg ikke var type til å drikke så mye. Dette har satt spor i mange år. Sliter du med psykisk helse er ikke dette legen for deg.

Styr unna!!

Arrogant og overkjørende lege, fikk ikke hjelp. Byttet lege hvor det umiddelbart ble satt igang omfattende utredning. Styr unna.

Fantastisk Lege

Utrolig flink og nøye. Flotteste legen jeg noen gang har hatt, føler jeg faktisk har 100% respons og oppfølging.