Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Handlekraftig og god humor

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Casper er en særdeles løsningsorientert, kunnskapsrik og morsom lege med handlekraft og forståelse. Takk!

Trygg og faglig sterk lege.

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Får alltid time fort og blir hørt på mine problemer. Hun ringer og følger deg opp. Gruer meg til hun går av med pensjon.

Beste legen!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Jeg er ganske sikker på at Kjeldby er den beste legen jeg kunne hatt! Kan kanskje virke litt stresset om man ikke "kjenner" henne, men jeg har hatt henne som fastlege hele livet, samt at barna mine har henne, og jeg opplever henne som en meget dyktig lege. Hun følger deg opp og er oppriktig interessert i pasientens beste.
Har ingen vondord om henne i det hele tatt! Blir trist når hun går av med pensjon om noen år! Drøy det maaange år, please! 😄

Les en bok eller gå deg en tur

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Jeg er endelig i behandling på dps, noe som ikke er takket være denne fastlegen som jeg hadde i 20 år. Hennes beste tips til depresjon var å gå en tur, eller lese en bok. Da jeg opplevde ett overgrep sa hun at jeg ikke var type til å drikke så mye. Dette har satt spor i mange år. Sliter du med psykisk helse er ikke dette legen for deg.

Dårlig tid og stresset

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Veldig hyggelig og sosial, men man må alltid vente lenge når man skal inn til time!
Kan bli mye bedre på å sende videre til spesialister og utredning når pasienten ikke får rett behandling.