Solum Legesenter DA

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Hyggelig lege

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Han hadde alltid til i løpet av dagen, kom ofte hjem til meg på slutten av dagen. Han var også ganske morsom :)

Fantastisk lege!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Toril har vært en fantastisk dyktig lege gjennom mange år. Jeg ser nå hva slags dedikasjon og interesse hun har hatt i sine pasienter. Har alltid følt meg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Hun har vært en god støtte gjennom mange år. Må si det er trist at slik dedikasjon straffes. Jeg har aldri vært bekymret etter å ha vært hos henne, og jeg har alltid hatt følelsen av å være i trygge hender. Lett å kommunisere med, alltid vært god tilgjengelighet, og tatt tak i ting raskt. Savner henne.

Trygt og godt.

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Over 20år, har gitt meg tryggheten jeg trenger, i mine henvendelser. Føler meg hørt, sett og tatt vare på.

Dyktig, trygg og blid!

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Veldig fornøyd med å ha han som lege. Hatt han i 15 år, både datteren min og jeg. Kunne ikke bedt om en bedre lege. Han tar grep, forklarer og vil det alle beste for pasientene sine. Noe ventetid, men det sier bare noe om at han faktisk tar seg tid der det trengs noe som er en veldig god egenskap. Skal ALDRI bytte!

Trygg, solid, grundig

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Har hatt Adam som fastlege fra ordningen ble satt i drift. Jeg kan ikke finne noe negativt å si om han. Godt å ha en lege som er grundig, faglig suveren, dyktig og flink til å forklare, veldig direkte.