Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Hjelpsom

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Endelig kom jeg til en lege som forstod min helsesituasjon. Har nå hatt Manika som min lege i mange år nå. Han har hjulpet meg og hørt meg fra første dag. Sender meg videre med en gang hvis det er det som trengs.

Trygg og god kommunikasjon

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Jeg har alltid fått et svart fort tilbakemeldinger både ring og e-mail , godt kommunikasjon, hvis har noen skjedd han sendt undersøkelse meg videre engang, har vært godt opplevelser.
-Svært fornøyd
-Stedet er fin lokale
-Profesjonelle
-Bestlegen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Flink på kommunikasjon, rask, blid, imøtekommende og kunnskapsrik. Åpen for nytenkning håper han er flink tip å samarbeide med andre instanser, da jeg venter på avklaring om vond hofte fra TSS

Verdens beste lege!!!

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Har vært hans pasient i noen år nå både jeg og min datter. Han er effektiv og for noen tydeligvis litt for kjapp. Han tar seg tid å lytter, men noterer og er effektiv på samme tid. Sender deg videre til spesialister ved behov. Utrolig kunnskapsrik. Tar tiden vår også på alvor. Kun 1 gang jeg har måttet vente en stund, men da hadde han ambulanse. Sist kom jeg inn 3 min før timen egentlig var. Anbefaler Ubbat Ocak på det varmeste.

Betryggende og hyggelig

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Utifra min erfaring er Casper en dyktig lege som ivaretar pasienten godt. God kommunikasjon og tar seg tid til å forklare.