Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av Solum Legesenter DA

Trygg, flink og kunnskapsrik

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Jeg har hatt mange leger som ikke har vært så flinke.
Men en dag byttet jeg til denne legen og jeg er overlykkelig over at jeg fikk han.
Han er dyktig, flink og utrolig kunnskapsrik.
Nå bruker de fleste i familien han og alle er like fornøyde.
At han til og med hører på meg og mine forslag som pasient er fantastisk.
Og han er rask med å henvise videre hvis han mener det er nødvendig .
Jeg var livredd for å gå til legen før, men nå går jeg med et smil om munnen.
Gruer meg ikke lenger og det er så deilig.
Tusen takk for all hjelp jeg har fått av deg.
Det skulle vært flere leger som deg.

Avvisende på det meste

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Styr unna, han avviser alle de tankene man har I forhold sykdom. Vil heller ikke skrive ut resepter som man har krav på. Undersøker ikke godt nok. Virker som at han ikke tar pasientene sine på alvor i det hele tatt. Jeg bruker ikke han selv, men var der med min bestemor på 70 år og den behandlingen hun fikk var nedlatende desverre.

Styr unna!!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Arrogant og overkjørende lege, fikk ikke hjelp. Byttet lege hvor det umiddelbart ble satt igang omfattende utredning. Styr unna.

Oppmerksom og lyttende

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Tar seg nødvendig tid til å høre på meg. Virker løsningsorientert og imøtekommende. Er ikke nølende til å henvise meg videre dersom ytterligere undersøkelser er nødvendig. Mangler dog innkalling til kontroll etter at det forrige time ble sagt at jeg skulle tilbake for ny sjekk av litt "unormale verdier". Her må jeg nok selv ta initiativ.

Meget trygg og svært kunnskapsrik

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Usedvanlig vennlig og imøtekommende. Jeg hadde hatt hostekuler i flere måneder. Fikk time og etter å ha lytta på lungene, to ganger på høyre side og fem/seks ganger på venstre, hadde han diagnosen. Jeg fikk 'noe' å inhalere. Samme kveld og natt var jeg fri hosten. Ubbat imponerte meg. Får sjekka blodtrykket hvert halvår, og han lar meg samarbeide ved å måle trykket sjøl de siste dagene før legebesøket. Han tar også blodprøver som han mener er nødvendig.