Solum Legesenter DA

Telefonnummer35 91 55 8035 91 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av Solum Legesenter DA

fantastisk lege

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

presis utrulig rask på respondering av svar og resepter.Nøye og tar deg på alvor,lytter til deg og hører på deg uten og overkjøre deg.Jeg hadde en flott fastlege før han gikk av med pensjon,og så har jeg fått en like bra eller bedre.Kan ikke være mer fornøyd selv om hverdagen ikke er alltid like bra

Fantastisk Lege

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Utrolig flink og nøye. Flotteste legen jeg noen gang har hatt, føler jeg faktisk har 100% respons og oppfølging.

Forståelig, omtenksom og godhjertet!

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Verdens beste fastlege uten tvil! Tar ekstremt godt vare på sine pasienter, tar seg god tid og viser forståelse og omsorg for enhver! Kunne ikke fått meg en bedre fastlege, og uendelig glad datteren min får ha han også!

Fantastisk lege!

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Jeg har hatt Ubbat en god stund nå og må bare si at jeg er ekstremt fornøyd! Har aldri hatt en mer forståelsesfull og flink lege før! Jeg har følt meg godt i vare tatt og han får ting gjort. Han er veldig flink i yrke sitt og kan det han driver med! Jeg som pasient har full tillit til han og jeg føler at jeg blir hørt og tatt seriøst! 😊

Lite innteressert

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Fikk opplevelsen av at jeg ikke blei tatt seriøst . Lite innteressert i meg som pasient . Dårlig tid og husket ikke fra gang til gang min historie. Flink til å henvise, men savnet og ha en lege og prate med.