Manoharan Manika

Pelotongvegen 2 3734 Skien
Manoharan Manika er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Manoharan Manika

Dyktig men travel

Har hatt Manika i over tre år nå men har dessverre måttet bytte.
Positive:
- Kjenner til de fleste spesialister i distriktet og henviser gjerne.
- Har mye kunnskap og oppdaterer seg når det er nye tilbud eller behandling.
- Han tar din bekymring seriøst.
- Tar ME/CFS seriøst og vil gjerne hjelpe.
- Han ringer gjerne etter jobb eller på en søndag for å høre om alt går greit. Og ringer alltid opp om du har prøvd å få kontakt.
Negative:
- Travel.
- Humørsyk; bedre å få time tidlig på dagen om du har mye å si. Ombestemmer seg gjerne og kan plutselig si noe nytt når du har med deg saksbh. fra NAV eller arbeidsleder.
- Føler ikke at han hører etter og skriver ikke utdypende nok legeerklæringer. Har ikke behov for å notere under møter med flere instanser og pasient.

Jevnt over en dyktig lege om du ikke har behov for tett oppfølging og masse utredninger.

Solum Legesenter har flere dyktige leger og mange brukere og har derfor lengre telefonkø enn andre steder, til gjengjeld kan du bestille timer/få resept på SMS.

Jeg er godt fornøyd

Jeg opplever han som en dyktig lege som til tross for høyt arbeidspress tar meg på alvor når jeg som mann en sjelden gang er innom. God oppfølging og riktige beslutninger er min erfaring:-) Ingen problemer med å anbefale han

Grøss og gru

Humørsyk

Denne legen er best å ha time hos tidlig på morgen,utover dagen blir han stresset og det hender at du ikke får mer enn 5 min.Må helst komme med en ting av gangen.Kan fort forandre mening på medisiner,det kommer an på humøret dette er ikke bra.Vil ikke anbefale han.
Jeg har nå byttet

har det for travelt

Han har dårlig tid, sener kjapt videre, men spør bruker om råd. Det er han som er legen ikke jeg. Tar ikke alt som sier alvorlig opp. Må ofte purre på resultater.

ut fra mine arfaring, han er en meget gnialt, flink lege jeg har sett i hele mitt liv. Han er perfekt med abslutt alt.

Han lytter, gir riktig behandling. Har mye tid til pasienter.edu Henviser videre og undetsøke pasienter veldig bra. En fsntastisk lege. Han er så nøye og lyn rask. En diktig lege som vil alderig gjentar seg.