Manoharan Manika

Solum Legesenter DA

1999

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Solum Legesenter DA
Pelotongvegen 2 3734 Skien
Tlf: 35 91 55 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Manoharan Manika er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Manoharan Manika

Veldig bra

Han er lyttende, effektiv, dyktig og forståelsesfull. Jeg begynte hos han etter 34 år hos annen lege. Han er alltid presis ( jeg kunne vente opp til 1 1/2 t hos min forrige lege. Liker han veldig godt og kan anbefale han på det varmeste.

Meget god

Meget god personlig kontakt. Ringer tilbake med gode forklaringer, i forbindelse med prøver. Effektiv, uten stress.

Dyktig men travel

Har hatt Manika i over tre år nå men har dessverre måttet bytte.
Positive:
- Kjenner til de fleste spesialister i distriktet og henviser gjerne.
- Har mye kunnskap og oppdaterer seg når det er nye tilbud eller behandling.
- Han tar din bekymring seriøst.
- Tar ME/CFS seriøst og vil gjerne hjelpe.
- Han ringer gjerne etter jobb eller på en søndag for å høre om alt går greit. Og ringer alltid opp om du har prøvd å få kontakt.
Negative:
- Travel.
- Humørsyk; bedre å få time tidlig på dagen om du har mye å si. Ombestemmer seg gjerne og kan plutselig si noe nytt når du har med deg saksbh. fra NAV eller arbeidsleder.
- Føler ikke at han hører etter og skriver ikke utdypende nok legeerklæringer. Har ikke behov for å notere under møter med flere instanser og pasient.

Jevnt over en dyktig lege om du ikke har behov for tett oppfølging og masse utredninger.

Solum Legesenter har flere dyktige leger og mange brukere og har derfor lengre telefonkø enn andre steder, til gjengjeld kan du bestille timer/få resept på SMS.

Jeg er godt fornøyd

Jeg opplever han som en dyktig lege som til tross for høyt arbeidspress tar meg på alvor når jeg som mann en sjelden gang er innom. God oppfølging og riktige beslutninger er min erfaring:-) Ingen problemer med å anbefale han

Grøss og gru

Humørsyk

Denne legen er best å ha time hos tidlig på morgen,utover dagen blir han stresset og det hender at du ikke får mer enn 5 min.Må helst komme med en ting av gangen.Kan fort forandre mening på medisiner,det kommer an på humøret dette er ikke bra.Vil ikke anbefale han.
Jeg har nå byttet

har det for travelt

Han har dårlig tid, sener kjapt videre, men spør bruker om råd. Det er han som er legen ikke jeg. Tar ikke alt som sier alvorlig opp. Må ofte purre på resultater.

ut fra mine arfaring, han er en meget gnialt, flink lege jeg har sett i hele mitt liv. Han er perfekt med abslutt alt.

Han lytter, gir riktig behandling. Har mye tid til pasienter.edu Henviser videre og undetsøke pasienter veldig bra. En fsntastisk lege. Han er så nøye og lyn rask. En diktig lege som vil alderig gjentar seg.

En fantastisk mann.

En fantastisk dyktig mann som bryr seg om sine pasienter. Jeg blir alltid lyttet til og han tar eventuelle bekymringer alvorlig. Han er grundig og jeg føler meg 100% trygg hos han. Han følger alltid opp. En lege som virkelig anbefales på det sterkeste.

Hensynsfull og grundig

God til å lytte og tar små endringer alvorlig. Det er lett å få time, men skulle ønske at det kunne skrives en epost direkte til legen

Dyktig!

Utrolig flink og dyktig lege! Gir seg ikke, til han har funnet hva som er galt. Har svært mye tid til pasienten, både på tlf og time hos han.. Ringer og hører hvordan det har gått, og vurderer .. Beste legen!! ANBEFALES

Veldig fornøyd

Hadde Dr Manika som fastlege når jeg bodde i Skien. De gangene jeg var hos legen følte jeg alltid at jeg ble lyttet til og tatt på alvor. Ville valgt samme lege nå dersom han hadde ledige plasser

Dyktig !

Dette er en dyktig lege ! Er ikke mange leger som ringer deg på ettermiddagen/ kvelden for å sjekke hvordan det går med deg. Han er en fastlege som du føler bryr seg om deg, som vil hjelpe deg og som vil ta vare på deg. Rett og slett en fantastisk fastlege !

Verdens Beste

Jeg har brukt Manika i mange år. Han lytter og ringer meg opp om ettermiddagen med svar på prøver. Han er hyggelig og stiller de rette spørsmålene kan bare annbefale han :-)

En fantastisk lege!

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som Manika! Han bryr seg virkelig og tar deg alltid på alvor. Kommer inn samme dag hvis det er noe spesielt, hvis ikke tar det en dag eller to.

Hastverk, ikke tid, glad i å henvise videre, glad i penger

Legen er mer opptatt av å ha mange konsultasjoner for å øke egen vinning enn å finne ut om pasientens ve og vel. Som noen skriver henviser han alt for fort videre uten å undersøke selv!

Har skiftet!

Hele min familie har Manika og han er bare fantastisk tar oss på alvor husker oss spør oss om vi har det bra og om det går bra med resten av familien.... Jeg er enig med fler her, det skulle vært fler av Manika :-)
Han har full liste, men aldri tatt lang tid for å få en time. Har aldri dårlig tid når vi er der.

Sender deg videre til spesialist

Dette er en lege som ikke vil undersøke deg selv,men sender deg ut med henvisninger til andre. Det er greit å ha mange pasienter på lista da. Jeg forventer mer av en fastlege og har derfor skiftet.

bra

manika er rask og effektiv , tar deg på alvor og er ikke dømmende. fornuftig og flink fyr.

Den beste legen jeg har hatt

Dr.Manika er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Selv om han har mange å holde styr på, så tar han seg tid til hver enkel individ.
Han er bare helt fantastisk. Det burde være flere Manikaer i denne verdenen.

stresset

Han har dessverre for dårlig tid, kanskje på grunn av at det er han som har flest pasienter.
Det fører til dårlig tid med pasientene og han glemmer også viktige ting som for ex.skrive henvisning til sykehus.Jeg venta på brev fra sykehus i 4 m.n.d før jeg ringte og da hadde ikke sykehus mottatt noen henvisning.Det skulle vert en øvre grense å mange pasienter en lege kan ta på seg, for det sier ingen ting om legen er bra eller ikke det.
Men det forklarer att han glemmer og virker til tider trøtt (gjeesp) og er stresset.Det er ikke bra.Tror han har tatt på seg for mye jeg.