Ragnhild Landsend Monsen

Tlf: 35 96 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ragnhild Landsend Monsen er en av 12 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Ragnhild Landsend Monsen

grei nok

Hun er grei nok men virker litt gammeldags å lei av jobben og vanskelig å forholde seg til. De som sitter i resepsjon er ubrukelige å avvisende

Svært dårlig service

Servicenivå på senteret er svært dårlig. I dag er siste gang jeg var der, da jeg kommer til å bytte lege og legesenter. Har til nå stort sett vært fornøyd med legen, men ekspedisjonen trenger en kraftig oppgradering hva gjelder service og kommunikasjon.

Styr unna

Det er ikke ofte jeg har gått til lege, og jeg har ikke hatt noe å utsette på noen av dem jeg har hatt før. Men denne legen oppfatter jeg som svært nedlatende, mistroisk og dårlig til å høre etter.

Virker som hun er dyktig

Godt fornøyd sålangt! Virker dyktig. Lytter og tar på alvor.

Arrogant

En arrogant dame som jeg aldri vet hvor jeg har. Blir ikke klok på henne. Noen ganger blid og imøtekommende, andre ganger "fraværende".

En lege som lytter og tar deg på alvor!

Lett å prate med og hun tar opp spørsmål seriøst, og foreslår tiltak hvis det er behov for det. Er veldig fornøyd og glad for å ha henne som min fastlege.

Fornøyd etter 10 år

Monsen er min andre fastlege i kommunen, og jeg er godt fornøyd. Tar mine erfaringer og symptomer på alvor. Får "hastetime" når slikt behov dukker opp.

En utrolig flink lege.

En utrolig flott lege som jeg er veldig fornøyd med.
En lege som lytter til hva du har å si og kommer med gode råd og som sender deg videre hvis hun er i tvil,
Jeg føler meg heldig som har hun som lege.

Monsen er ei utrolig flink lege.

Hun tar seg tid til meg som pasient. Er hun i tvil på noe, sender hun deg fort videre. hun er empatisk og tar seg tid til og lytte. Henne bytter jeg aldri ut for her føler jeg meg trygg.

Veldig flink lege

Monsen er en kjempelege. Har tid til pasientene og tar oss på alvor, Er også meget flink til å henvise til spesialister når man trenger det

nedlatende

Har hatt denne legen som fastlege i mange år. Frekk dame som hele tiden gir inntrykk av at hun er en bedreviter . Jeg var syk i mange år og møtte aldri noen forståelse fra denne kvinnen. Hun testet meg aldri og var nedlatende i måten hun snakket til meg når jeg kom og ba om å bli utredet.

Etter mange år med å dunke hodet i veggen har jeg nå endelig blitt frisk men da med en helt annen lege enn Monsen.

Beste legen jeg har hatt.

Lytter til deg og viser at hun tar deg på alvor. Lett å snakke med om alt mulig. Hyggelig, men allikevel ryddig og bestemt.