Stein Møretrø

Sentrumslegene i Notodden

1994

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrumslegene i Notodden
Storgata 40 3674 Notodden
Tlf: 35 02 94 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stein Møretrø er en av 11 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Stein Møretrø

Helt topp

Helt topp for meg. Tar seg god tid,og setter seg veldig inn i ting. Sender melding eller ringer kjapt tilbake hvis det er noe. Bytter aldri :)

Veldig bra lege!

Tar seg tid og er hyggelig. Tar meg alltid på alvor, og ringer alltid opp igjen samme dag hvis jeg har prøvd å få tak i han

Dyktig lege

Tilstedeværende og lyttende. Sender deg videre til spesialist når det er noe du eller han er usikker på.

Aldri om jeg bytter!

Har hatt Møretrø som fastlege i 18 år og vært mye hos han.Føler han tar meg på alvor og lytter til mine behov.Han kan være ganske direkte,men da vet man hvor man har han også.Flink å ta tak i ting om andre i systemet svikter.Han blir ikke kvitt meg med det første.

Endelig en lege som lytter.

Flink lege som lytter til det en sier og flink til å videresende til spesialister.

En av våre beste leger

Han er helt suveren som lege, lytter og tar ansvar for at du får den behandlingen som er viktig og riktig for deg som pasient.

profesjonell, blid, hyggelig, engasjert og veldig flink lege.

Har er en Lege som hjelper deg, lytter og kan det han skal. Han ordner opp og henviser med en gang. Har et stort hjerte og tror han liker jobben sin godt. Han er flink med barn. Utrolig flink lege. Har du han- Ikke Bytt!

Super fastlege

En lege som lytter og er imøtekommende.
Som pasient føler en seg tatt på alvor.
Tar seg ekstra tid om det trengst.

Fornøyd

Var inne hos denne legen til en engangsbehandling i 14´års-alderen. Følte jeg var i trygge hender hele veien og han visste hva jeg ville og hva som var best. Maken til profesjonell og trivelig lege skal du lete lenge etter!

Dyktig lege

Lytter til pasienten og tar tak i problemet. Gir seg ikke lett slik mange andre leger gjør. Beste legen jeg har hatt.

En bra lege

Har hatt denne legen som fastlege siden fastlegeordningen startet, må vel snart bli 11-12 år siden nå. Veldig fornøyd, ikke at jeg er ofte til legen, men de gangen jeg har måtte oppsøke han kan man stole fullt ut på hans vurderinger, samt han er svært vennlig og blid. Kan absolutt anbefales!