Sukhminder Kaur

Sukhminder Kaur er en av 34 fastleger i Ullensaker
Sukhminder Kaur er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Blid og lyttende

Hun følger nøye med på hva jeg sier før hun kommer med forslag. Veldig fornøyd! Kommer sjeldent inn til rett tid, men det er fordi hun bruker tid på pasientene.

Viser ikke interese eller har ikke kunskap

Hun må vise mer interesse for pasienten så vel som hvordan hjelpe noen med en komplisert sak som min.
Jeg la ikke merke til at hun er opptatt av å tilrettlegge situasjonen til pasienten. Ingen råd eller veiledning, blindt følge prosedyren uten medfølelse mot pasient.
I alle fall var jeg ikke fornøyd med henne så bytta jeg fastlege etter par måneder. Anbefaler ikke !

Dårlig pasientbehandling

Hun behandler pasienten svært dårlig. Verken viser hun tegn på interesse i det jeg sier eller er snill. Anbefaler ikke denne fastlegen.

Dårlig med planlegging av tid

Hadde bestilt time til barnet mitt kl. 10:20, hun kom og ropte på oss kl. 11:40. Hun tar mange pasienter samtidig så blir hun stresset.

Tilstedeværende og interessert

Vennlig, imøtekommende lege som tar raske og nøvendige grep, når det trengs. Hun inngir tillit. Man kommer ofte ikke inn til avtalt tid. Det er fordi hun tar seg den tiden hun mener er nødvendig til hver pasient, noe som også kommer meg til gode!