Sukhminder Kaur

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sukhminder Kaur er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Elendig lege

Veldig dårlig lege. For det første har hun manglende kunnskaper om generelle områder og virker meget lite tiltakslysten.

Ventetiden er gjerne over en time, og du blir møtt med en sur og lite interessert instilling.

Oppleves som en svært krevende lege å ha. Vil ikke anbefale henne til noen.

Ikke den beste opplevelsen

Hun var punktlig, men hadde også time før åpningstid. Følte meg ikke godt tatt i mot, da jeg slet med å få øyekontakt. Skapte veldig lite tillit da jeg kom med en stil på hjertet, men dro med en hel bok.

Lokalet var heller ikke veldig kjært, er en del som trengs å gjøres der. Jeg bytter fastlege.

Endelig en lege som kunne hjelpe.

Har i en lang periode vært hos flere leger uten å ha blitt bedre. Sukhminder hjalp meg videre og jeg er nå tilbake i jobb. Kjempefornøyd med en flink og hyggelig lege.

Nok en dårlig erfaring hos henne.

Fravær av empati, refleksjon og vurdering. Eneste forslag til diagnose etter at jeg beskrev forkjølelse med feber bihulesmerter og tørrhoste var Graviditet! Her må du stille din egen diagnose, foreslå hva hun bør undersøke(lytte på lunger, ta div prøver) samt si hvor lenge du bør være sykemeldt.
Har egentlig en annen fastlege og kom inn her på øyeblikkshjelp. Det er virkelig forskjell på leger og opplevelsen de gir deg.

Fantasisk dyktig lege!

Er så fornøyd med dr. Kaur. Hun har fulgt meg godt opp i alle år. Skjønner ikke alle de negative kommentarene denne legen har fått, men alle har sin mening selvfølgelig , vi vil jo at legene skal være perfekte . Vi glemmer at de bare er mennesker de også.

Forferdelig

Mer uprofesjonell, ufin og lite hyggelig lege skal du lete lenge etter. Det positive må være for dere som ønsker å sette egne diagnoser og motta sykemeldinger raskt og enkelt, da bør dere gå hit.
Dersom dere skal ha en lege som gir råd, veileder og henviser til riktige instanser, finn en annen.

Hvis hun skal forbedre seg må hun vurdere sine sosiale antenner og hvordan hun snakker til sine pasienter, samt vurdere egen kapasitet. Tydelig at dette skal gå på løpende bånd, fort inn og rett ut igjen. Aldri tidsnok til avtalte timer. LAAAANG ventetid.

Ufattelig lang ventetid og ufin sekretær i skranken

Legen er i og for seg flink nok, men det holder ikke når hun konsekvent er minimum 40 minutter forsinket. Sønnen min hadde time hos henne da han var 1 år, og vi ventet i 1 1/2 time på å komme inn til timen.

Noen av sekretærene i skranken burde enten ta seg en ferie eller gå et service-kurs. Elendig kundebehandling som ikke er verdt noens tid eller penger. Min anbefaling er å velge et annet legesenter.

Sukhminder Kaur

For meg er det vanskelig å forstå den sure kritikken av denne legen !
Jeg blir alltid møtt av en lyttende positive dame !
Jeg har hatt mange leger i mitt 73 årige liv og Kaur er blandt de aller beste !
Man kan dessuten ikke forvente fra noe menneske at man alltid er så heldig å besøke dem på en 100% god dag selv om de er leger.
Det går også ann å komme med bemerkninger på en pen måte under besøket, dersom man føler seg ubekvem med behandlingen.
Før jeg valgte fastlege leste jeg om hennes tidligere praksis og der var det mange som beklaget at hun sluttet.
Derfor valgte jeg ha henne som fastlege når henvendelsen kom fra Jessheimlegene.

Ps : Ventetid på legekontor har alltid vært en sedvane

Den beste legen på Jessheimlegene

Jeg forstår ikke alle de negative kommentarene.
Jeg har har vært hos flere av de legene der og hun er uten tvil den beste.
Vente tid må man nesten beregne uansett hvor man har fastlege. Synes egentlig hun er en av de med minst vente tid. Hun hører på deg, husker ting og følger opp.
Jeg kan absolutt anbefale henne!

Alt for lang ventetid for å komme inn til time

Hun er veldig hyggelig, men føler at jeg ikke får den hjelpen jeg har behov for.
Hun er også alltid forsinket. Man venter alltid minst 30-40 minutter for å komme inn til time. Ventetid på over en time er heller ikke uvanlig.

Rask, brå og dårlig hukommelse...

Har nå hatt denne legen i godt over 4 år, siden min sønn ble født. De gangene jeg har vært inne fordi sønnen min har vært syk, har hun såvidt kaktet et blikk på han, og den ENE gangen hun skulle kikke i halsen hans stakk hun spatelen så langt inn i halsen at han fikk vondt. Har vært mye hos henne de siste 8 mnd da jeg er gravid og sykemeldt, og har ikke følt at jeg har blitt tatt på alvor. Hun husker ikke noe personlig om meg fra gang til gang, hun vil bare bli ferdig med pasienten sin, og er brå og hardhendt ved undersøkelser. For ikke å snakke om at jeg ALLTID må vente minimum 40 min på å komme inn til henne. Bytter fastlege så snart dette svangerskapet er over...

Arrogant

Har vært hos henne ved 3 tilfeller. Vært like misfornøyd hver gang. Hun har en arrogant holdning og veldig lite interessert. Ville ikke henvise min sønn videre til øye lege, selvom han hadde sliti med øynene fra han ble født. Og vi har vært inn og ut av legekontoret og bare fått nye øyedråper. Var også hos hun da jeg skulle sette p stav, hadde ikke tid til å vente de 5 minuttene på at bedøvelsen skal virke. Skjærte i meg, og jeg sa ifra at dette kjenner jeg, da trakk hun på skuldrene og fortsatte prosessen.

Imøtekommende

Ble tatt hyggelig i mot og nesten på rett tid også. Grei diagnose...Munn, hånd og fotsyken. Tok CRP for sikkerhets skyld. God info om videre forløp og råd i forhold til fysisk aktivitetsnivå (sykle Birken)

Den beste legen jeg har hatt

Jeg slet med høyt kolestrol og vi har sammen slanket meg og fått kolestrolen ned til normalt nivå. Hun tar tid til deg som pasient og hjelper på en god måte. Hun kan jeg anbefale som fastlege.

Startet bra, ble dårligere.

I starten da jeg hadde henne som lege var jeg veldig fornøyd. Hun lyttet til problemene og ga god hjelp, men det gikk over ettervært.

Under legetimene jeg hadde så startet hun å spørre om farging av hår og i den duren siden jeg gikk på skole for å bli frisør. Hun spurte også om produktene i butikken der jeg jobber og brydde seg ikke om problemene mine eller grunnen til at jeg var der.

Ventet neste alltid 60 min, og om jeg hadde time kl 08.00 kom jeg ikke inn før 08.30-08.45. Måtte tilåmed vente 60-90 min de gangene jeg hadde hastetime. Byttet tilslutt for fikk nok av legen som viste lite interesse for å hjelpe meg og et personale som var uhyggelig og frekke til tider.

Dette er en god lege....

Kan ikke skjønne dette om Sukhminder kaur..Har aldri følt noe av dette jeg har lest under her. Er det bare legen som skal være blid og vennlig.? Kikk litt på dere selv. Jeg er i hvertfall fornøyd med henne..Håper alt er vel med ho etter fødsel, og håper hun kommer tilbake snart...Har hatt ho i over to år som lege..

Bra lege

Meget bra lege iforhold til den legen jeg hadde før. Fornøyd, men vente tid er det vel de fleste steder.

Usympatisk inntrykk

Ga et usympatisk inntrykk, og virket å mistro meg. Skiftet etter en gang, og jeg er virkelig ikke kresen på leger men denne dama ga meg ingen gode følelser!!

En lege som gir opp

Er trist å komme til en lege som ikke vet hva hun skal gjøre med deg når infeksjonsprøvene i kroppen blir høyere og høyere. Man må selv komme med forslag og krav om videre sjekker for å finne sitt eget helse problem. Hun sier selv at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med deg. Hvem kan jeg sende deg spør legen..
Hun glemmer ofte å gjøre det hun sier så man må purre på henne. Man må alltid vente minimum 60 min for å komme inn til henne. Hun avbryter timen og lager lange forsinkelser for tiden siden hun er gravid som er hyggelig for henne, men lager desverre bare mer kaos på kontoret. Kan ikke anbefale henne som en fastlege.
Bortsett fra det å være lege så er hun en hyggelig person, men viser at hun helst vil ha deg fortest mulig ut av kontoret så neste person som venter får komme inn

Ufølsom og ingen forståelse

Har vært hos henne tre ganger og hun har alltid vært veldig forsinket. Hun har ikke vist noen forståelse eller tatt seg tid til å spørre hvorfor man ønsker det man gjør. Kommer til å bytte fastlege asap. Sure og gretne legesekretærer som jobber der. Føler det er et veldig useriøst legesenter.