Sukhminder Kaur

Skogveien 2 2053 Jessheim
Sukhminder Kaur er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Elendig lege

Veldig dårlig lege. For det første har hun manglende kunnskaper om generelle områder og virker meget lite tiltakslysten.

Ventetiden er gjerne over en time, og du blir møtt med en sur og lite interessert instilling.

Oppleves som en svært krevende lege å ha. Vil ikke anbefale henne til noen.

Ikke den beste opplevelsen

Hun var punktlig, men hadde også time før åpningstid. Følte meg ikke godt tatt i mot, da jeg slet med å få øyekontakt. Skapte veldig lite tillit da jeg kom med en stil på hjertet, men dro med en hel bok.

Lokalet var heller ikke veldig kjært, er en del som trengs å gjøres der. Jeg bytter fastlege.

Endelig en lege som kunne hjelpe.

Har i en lang periode vært hos flere leger uten å ha blitt bedre. Sukhminder hjalp meg videre og jeg er nå tilbake i jobb. Kjempefornøyd med en flink og hyggelig lege.

Nok en dårlig erfaring hos henne.

Fravær av empati, refleksjon og vurdering. Eneste forslag til diagnose etter at jeg beskrev forkjølelse med feber bihulesmerter og tørrhoste var Graviditet! Her må du stille din egen diagnose, foreslå hva hun bør undersøke(lytte på lunger, ta div prøver) samt si hvor lenge du bør være sykemeldt.
Har egentlig en annen fastlege og kom inn her på øyeblikkshjelp. Det er virkelig forskjell på leger og opplevelsen de gir deg.

Fantasisk dyktig lege!

Er så fornøyd med dr. Kaur. Hun har fulgt meg godt opp i alle år. Skjønner ikke alle de negative kommentarene denne legen har fått, men alle har sin mening selvfølgelig , vi vil jo at legene skal være perfekte . Vi glemmer at de bare er mennesker de også.