Sukhminder Kaur

Jessheimlegene DA Kvinne, 42 år

Autorisert2008
Ledige plasser 15 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim
Sukhminder Kaur er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Nok en dårlig erfaring hos henne.

Fravær av empati, refleksjon og vurdering. Eneste forslag til diagnose etter at jeg beskrev forkjølelse med feber bihulesmerter og tørrhoste var Graviditet! Her må du stille din egen diagnose, foreslå hva hun bør undersøke(lytte på lunger, ta div prøver) samt si hvor lenge du bør være sykemeldt.
Har egentlig en annen fastlege og kom inn her på øyeblikkshjelp. Det er virkelig forskjell på leger og opplevelsen de gir deg.

Fantasisk dyktig lege!

Er så fornøyd med dr. Kaur. Hun har fulgt meg godt opp i alle år. Skjønner ikke alle de negative kommentarene denne legen har fått, men alle har sin mening selvfølgelig , vi vil jo at legene skal være perfekte . Vi glemmer at de bare er mennesker de også.

Forferdelig

Mer uprofesjonell, ufin og lite hyggelig lege skal du lete lenge etter. Det positive må være for dere som ønsker å sette egne diagnoser og motta sykemeldinger raskt og enkelt, da bør dere gå hit.
Dersom dere skal ha en lege som gir råd, veileder og henviser til riktige instanser, finn en annen.

Hvis hun skal forbedre seg må hun vurdere sine sosiale antenner og hvordan hun snakker til sine pasienter, samt vurdere egen kapasitet. Tydelig at dette skal gå på løpende bånd, fort inn og rett ut igjen. Aldri tidsnok til avtalte timer. LAAAANG ventetid.

Ufattelig lang ventetid og ufin sekretær i skranken

Legen er i og for seg flink nok, men det holder ikke når hun konsekvent er minimum 40 minutter forsinket. Sønnen min hadde time hos henne da han var 1 år, og vi ventet i 1 1/2 time på å komme inn til timen.

Noen av sekretærene i skranken burde enten ta seg en ferie eller gå et service-kurs. Elendig kundebehandling som ikke er verdt noens tid eller penger. Min anbefaling er å velge et annet legesenter.

Sukhminder Kaur

For meg er det vanskelig å forstå den sure kritikken av denne legen !
Jeg blir alltid møtt av en lyttende positive dame !
Jeg har hatt mange leger i mitt 73 årige liv og Kaur er blandt de aller beste !
Man kan dessuten ikke forvente fra noe menneske at man alltid er så heldig å besøke dem på en 100% god dag selv om de er leger.
Det går også ann å komme med bemerkninger på en pen måte under besøket, dersom man føler seg ubekvem med behandlingen.
Før jeg valgte fastlege leste jeg om hennes tidligere praksis og der var det mange som beklaget at hun sluttet.
Derfor valgte jeg ha henne som fastlege når henvendelsen kom fra Jessheimlegene.

Ps : Ventetid på legekontor har alltid vært en sedvane