Sukhminder Kaur

Autorisasjon (2008)

Sukhminder Kaur er en av 34 fastleger i Ullensaker
Sukhminder Kaur er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Viser ikke interese eller har ikke kunskap

Hun må vise mer interesse for pasienten så vel som hvordan hjelpe noen med en komplisert sak som min.
Jeg la ikke merke til at hun er opptatt av å tilrettlegge situasjonen til pasienten. Ingen råd eller veiledning, blindt følge prosedyren uten medfølelse mot pasient.
I alle fall var jeg ikke fornøyd med henne så bytta jeg fastlege etter par måneder. Anbefaler ikke !

Dårlig pasientbehandling

Hun behandler pasienten svært dårlig. Verken viser hun tegn på interesse i det jeg sier eller er snill. Anbefaler ikke denne fastlegen.

Dårlig med planlegging av tid

Hadde bestilt time til barnet mitt kl. 10:20, hun kom og ropte på oss kl. 11:40. Hun tar mange pasienter samtidig så blir hun stresset.

Tilstedeværende og interessert

Vennlig, imøtekommende lege som tar raske og nøvendige grep, når det trengs. Hun inngir tillit. Man kommer ofte ikke inn til avtalt tid. Det er fordi hun tar seg den tiden hun mener er nødvendig til hver pasient, noe som også kommer meg til gode!

Verdens verste lege!

første gang jeg møtte henne så var jeg kunn 1 minutt hos henne . fikk ikke besvart noen spørsmål siden hun hastet med å ta lunsj. har vært hos henne nå et par ganger og alle de gangene så overdriver hun helt, gir ingen tilbakemeldinger, har aldri tid og hun har 0 kunnskap. som jeg sa verdens verste lege!! hold dere unna Folken!