Sukhminder Kaur

Jessheimlegene DA

2008

1 person

Jessheimlegene DA Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim
Sukhminder Kaur er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Uinteressert, ikke tilstede, bryr seg ikke

Totalt uinteressert. Husker deg ikke. Ikke lest journal før du kommer. Alltid 1 time forsinket selv til dagens første time. Har bedt om henvisning til hudlege, men da ber hun meg ordne det privat for det er så mye styr med henvisning. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hat fått feil resepter av henne. De i skranken er uhyggelige og ikke behjelpelige. Har skjønt at dette er utbredt problem for dette legesenteret. Har i to ganger ved behov for akuttime måtte ringe legevakt da de ikke vil hjelpe med time( glaldt mine barn). Legevakten sa de er pliktige på legesenteret å finne time hos en annen lege. Legevakten har da ringt Jessheimlegene og fått time for meg. Jessheimlegene er ubrukelige og skulle hatt et kurs i kundebehandling og forståelse for andre mennesker. Sukhminder seg ut som hun mistrives i jobben sin og burde finne seg noe annet.

Hold der unna!

Huskt meg aldri Skrev bare ut sterke vanedannende medisiner trengte aldri møte kun sms for ny resept

Elendig lege

Veldig dårlig lege. For det første har hun manglende kunnskaper om generelle områder og virker meget lite tiltakslysten.

Ventetiden er gjerne over en time, og du blir møtt med en sur og lite interessert instilling.

Oppleves som en svært krevende lege å ha. Vil ikke anbefale henne til noen.

Ikke den beste opplevelsen

Hun var punktlig, men hadde også time før åpningstid. Følte meg ikke godt tatt i mot, da jeg slet med å få øyekontakt. Skapte veldig lite tillit da jeg kom med en stil på hjertet, men dro med en hel bok.

Lokalet var heller ikke veldig kjært, er en del som trengs å gjøres der. Jeg bytter fastlege.

Endelig en lege som kunne hjelpe.

Har i en lang periode vært hos flere leger uten å ha blitt bedre. Sukhminder hjalp meg videre og jeg er nå tilbake i jobb. Kjempefornøyd med en flink og hyggelig lege.