Profilbilde

Kambiz Persley

Oslo Helse

Jeg synes det er synd at pasienter ofte blir overlatt til seg selv når fastleger ikke har kapasitet til å raskt tilby time når man blir akutt syk. Derfor bestemte jeg meg for å skape en unik, pasient-vennlig klinikk – Oslo Helse fastlegevakten – med friske ideer og et bredt spekter av tjenester. Dette vil du legge merke til neste gang du har behov for legehjelp.

For at jeg skal yte pasienter best mulig hjelp stiller jeg meg selv følgende 3 krav:

1. Tilgjengelighet – Hos meg skal alle få time på dagen. Jeg er den eneste fastlegen i Norge som har nattåpent og er tilgjengelig for mine pasienter hver dag til klokken 22, samt i helger. I tillegg har alle pasienter tilgang til mitt mobilnummer, noe mange pasienter synes er betryggende. Klinikken tilbyr online timebestilling og direkte kommunikasjonslinje med legen.

2. Pasientkomfort – Har du ikke mulighet til å møte meg på klinikken tilbyr jeg videokonsultasjon og hjemmebesøk. Jeg disponerer legebil med moderne laboratorie. Jeg kan ta EKG, CRP, hals- og urinprøver samt en rekke andre prøver hjemme hos pasienter. Bilen er også utstyrt med sterilt kirurgisk utstyr slik at det er mulig å sy kuttskader og utføre små kirurgiske behandlinger hjemme hos pasienter.

Det er også mulig å kjøpe oppstartspakke med antibiotika og smertestillende, slik at du ikke trenger løpe til apotek rett etter konsultasjon/hjembesøk.

3. Likhet for alle – Alle skal føle seg velkommen til Oslo Helse uavhengig av bakgrunn og problemstilling.

2007

767 av 1900

Oslo Helse Telefonnummer958 18 182958 18 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo
Kambiz Persley er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

En veldig flink Lege

Jeg har vært hos kambiz presley siden 2015 og er super fornøyd. Han hører alltid på meg og hjelper meg,anbefales på det sterkeste

Skuffende legetime

I sommer var fastlegen min på ferie da jeg trengte legetime. Jeg leste anmeldelsene inne på denne siden og bestemte meg derfor for å dra til Persley. Jeg så frem til timen, men til min store overraskelse ble det en veldig kjip opplevelse. Mulig han hadde en dårlig dag, men jeg opplevde han som uinteressert og nedlatende. Virket som han hadde bestemt seg for at det ikke var noe galt med meg fra jeg kom inn døra. Det endte med at han ga meg noen smertestillende og sendte meg på dør. Nå har jeg heldigvis fått hjelp fra min egen fastlege som tok meg seriøst og henviste meg videre. Jeg vil ikke anbefale denne legen.

Hei kjære pasient. Jeg vet ikke hvem du er og hvilken tilstand du hadde da du besøkte meg i sommer i forbindelse med din fastlegers fravær. Men jeg føler meg nødt til å beklage hvis du opplevde at jeg var uinteressert i din tilstand. Jeg vil også beklage hvis du opplevde at jeg bedømte og fastsatt en diagnose fra da du kom inn døra, det var verken min intensjon eller min plikt å ha en diagnose og behandling klar før jeg som lege hørte på din historie og var ferdig med å undersøke deg. Jeg er sikkert på at det du skriver var ikke tilfelle fra mitt standpunkt.
Ved et kort besøk på legevakten er kjennskapet til pasienters totale tilstand og historie svakere i forhold til kjennskapet fastleger kan ha av sine pasienter. På legevakten har man heller ingen oppfølgings mulighet og derfor er det ikke rart at man oppnår mer presis diagnose og behandling hos egen lege enn på legevakten.
Jeg er veldig glad for at du fikk hjelpen du trengte av din egen lege og jeg vil forsikre deg at jeg hadde ingen intensjon for å gi deg en kjip opplevelse av legebesøket. Min intensjon har alltid vært å hjelpe så godt som jeg synes er nødvendig og medisinsk korrekt selv om jeg og pasienter kan ikke alltid bli enig om dette. Ønsker deg masse lykke! Hilsen dr. Persley

Besvart av Kambiz Persley

Ekstremt god pasientbehandling

Har vært hos Dr.Zemaite på Oslo Helse to ganger og er utrolig fornøyd med profesjonaliteten hun viser og hennes evne til å vise interesse for mine medisinske problemstillinger. Den mest behagelige legen jeg har vært hos, og lett å få time. Jeg har byttet fastlege etter disse to timene. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og effektiv

Det er så mye mer lettvint å gå til fastlegen når han har åpningstider og så lett bookingsystem som Kambiz har. I tillegg er han dyktig og kunnskapsrik. Jeg liker godt at han passer på at det ikke skal være ventetid.
Alltid fått deg hjelpen jeg trenger hos han. Rent, pent og lett tilgjengelig.
Anbefales!

Tilgjengelig og veldig grundig

Kambiz tilbyr en veldig lettvint, god og tilgjengelig fastlegeordning. Det er enkelt å få time på kort varsel uavhengig om man er i Oslo eller ikke ettersom han tilbyr videomøte, en helt ny opplevelse av fastlegeordningen. Veldig god oppfølging på time og i etterkant.