Kambiz Persley

Kambiz Persley er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

Kambiz Persley

Min Fastlege Kambiz Persley
er en veldig bra doktor. Jeg er veldig fornøyd med min personlige lege. Svært forsiktig med pasienter og tids nøyaktige resultater. Graces Doctor

En dyktig lege!Anbefalles!

En dyktig,saklig lege. Jobber effektivt. Det som for noen andre tok en evighet å ordne, skaffet Kambiz hjelp i løpet av en halv time. Takk.

Oppriktig interessert

Veldig dyktig og flink til å se helhetsbildet. Anbefalte en utredning som gjorde at jeg fikk hjelp med et helseproblem som andre leger ikke hadde oppdaget.

Dyktig og en god lytter!

Fikk en time hos Kambiz idag, der jeg ble møtt med et smil og en hyggelig velkomst.
Jeg opplevde Kambiz som en dyktig og erfaren lege, som tar seg tid til å lytte.
Kambiz var klar på at han hadde god tid til meg, og at jeg kunne bruke tiden godt.
Jeg fikk veldig god hjelp og forhåpentligvis vil besøket hos Kambiz og hans dokumentasjon hjelpe meg langt på vei i rn meget komplisert sak.

Tusen takk Kambiz!
Keep up the good work 👍

Meget god lege

Jeg er meget takknemelig at A Klinikken på Majorstuen kunne tilby meg en time hos Kambiz på kort tid.

Kambiz fremstod som meget hyggelig og empatisk. Han tok seg god tid og lyttet til mitt problem. Kambiz er profesjonell og tilmøtekommende - akkurat som en lege skal være.

Jeg kan sterkt anbefale Kambiz, og hvis han er tilgjengelig skal jeg prøve å få han til å være fastlegen min.

Mvh

Veldig fornøyd med kambiz,beste legen jeg har hatt.Tar meg alvorlig og lytter på det jeg sier.Glad for at han er streng

Jeg har hatt kambiz presley som Fastlegen siden juni I fjor og jeg er veldig fornøyd.Han tok tak I mine ting veldig raskt,lytter på det jeg sier.Han kan virke litt fraværende noen ganger,men det har vel litt med at han har mye og Gjøre. Jeg kan anbefale han på det sterkeste

TOPP lege på TOPP legesenter.

Har nå vært hos Dr. Persley både på Pilestredet og flyttet med til nytt legesenter i Majorstukrysset.

Veldig fornøyd med servicen på legesenteret, kontakten, rask time på dagen og det at han jobber i et tverrfaglig legesenter.

Kan anbefale han. Mine barn går også til han.

Ikke intresert i patienten

Vanskelig å få tak på.
Virket ikke intresert i meg som patient.
Stressa og vanskelig å snakke med.
Ringte ham før oppfølging men har fortsatt ikke fått svar.

Profesjonell, tillitsfull, imøtekommende og nøye

Mitt første inntrykk av Dr. Kambiz Persley og Preventia var dessverre ikke så bra. Han hadde dårlig tid, og jeg måtte rushe gjennom timen (som for øvrig bare varte 10 minutt..) - dette syns jeg var dumt fordi jeg var ny pasient og forventet å få tid til å gå igjennom sykdomshistorie, medisiner osv.

Etter første time følte jeg meg hverken ivaretatt eller tatt på alvor, og derfor bestilte jeg neste gang en dobbelttime, slik at det skulle bli tid. Ikke bare hadde han henvist meg videre til sykehus allerede (basert på den korte samtalen vi hadde sist), men han tok seg også tid til å snakke med meg og bli kjent, før en full gjennomgang av sykdomshistorien og klinisk undersøkelse. Under denne timen informerte han meg om henvisning videre (hva det innebar osv.), men han fant også under undersøkelsen et annet problem, gjorde en grundig undersøkelse før han henviste meg videre til en spesialist.

Etter flere år med plager og problemer med å bli tatt på alvor, har jeg endelig funnet en lege som virkelig tar seg tid til å lytte og gi råd, og som har hjulpet meg med å komme videre til utredning og behandling på svært kort tid.

Til dere som kanskje blir litt skeptisk ved å lese de andre kommentarene her, vil jeg oppfordre dere til å gi han en sjanse - for meg og min helse har det vært meget positivt, og jeg er glad for at jeg kom tilbake igjen, til tross for det dårlige førsteinntrykket.

Efficient and available

I was there once and I was impressed by his professionalism and availability. After my visit, I have changed my "fastlege" to him and I know that the next time I am sick (hopefully not soon), I'll be in good hands :-)

styr unna!!

Forferdelig arrogant, nedlatende og sarkastisk. Veldig restriktiv på tabletter, det er det eneste jeg kan si som er bra.
Har vært hos en del leger, dette var bånn i bøtta!

Nedlatende og usympatisk

Jeg er en voksen dame og liker, som folk flest, å bli behandlet med normal respekt. Denne legen var sur og nedlatende. Forsto fort at dette ikke var legen for meg. Fikk ikke hjelp eller råd. Anbefales ikke.

Tilgjengelig, tydelig

Jeg har vært et par ganger, fikk raskt time. Han lytter og henviser til spesialist der det er nødvendig.

Jeg er fornøyd med servicen

Omsorgsfull og punktlig lege

Kambiz er en fantastisk lege, meget hyggelig og vennlig. Han lytter og tror på alt jeg sier og det er lett å snakke med ham. Han har en hjelpsom hånd og viser omsorg.
Jeg har brukt Kambiz i ett år. I begynnelsen var jeg lite fornøyd da han ikke ville gi meg medisiner jeg brukte siste 3-4 årene da han mente at jeg kan ha det bedre utenom disse medisiner. Jeg hadde lite tro på ham og var engstlig for min helse men nå må jeg takke hans innsats og energien han brukte for min skyld. Nå har jeg god tro på hans erfaring og faglig syn. Jeg har nå fått et nytt liv og har det veldig bra uten de plagsome symptomer jeg har hatt siste årene. Mange andre lege ville gi meg piller og la meg forsvinner etter en kort prat inntil neste gang jeg skulle hente ny resept, men Kambiz hadde ingen problemer med å bruke sin tid de fleste gangene jeg var hos ham. Han har osgå ringt meg på en søndag for å høre hvordan jeg har det. En skjelden oppfølging og omsorg har jeg kun funnet hos ham. Vil aldri bytte legen. Anbefales med god samvittighet.

Meget fornøyd!

Fikk veldig raskt time. Ble godt tatt i mot. Lyttet godt og var omsorgsfull. Opplevde å bli tatt på alvor. Følger hans råd og det hjelper.
Jeg opplevde ham dyktig og kommer å anbefale ham til andre også.
Takk Dr.!

Feil info

Hadde fått en diagnose av en spesialist på sykehuset, da jeg spurte legen mente han det var noe helt annet og bagatelliserte det, mistet dessverre min tillit da!!

Vanskelig å kommuniserer med

For vanskelig å kommunisere med. Etter noen besøk byttet jeg til en annen fastlege. Det var som fra dag til natt!

Desverre ikke fastlegen for meg

Jeg var kun to besøk hos dr Persley, men jeg må desverre si at han ikke var god match for meg.
En ting han gjorde veldig bra var å henvise til andre/spesialist når det ble spurt om, men aldri uten en kommentar om at jeg må prøve noe annet først.

Storfornøyd

En tinge jeg liker best ved Persley er at han altid tar meg i hånda og gir meg en god velkomst. Jeg får altid god tid og rekker å forklare mitt problem før han begynner med det han skal. Rett og slett føler jeg at jeg blir hørt og sett. Husker ikke at jeg noe gang gikk fra kontoret hans med misnøye.
Blir han usikkert om en ting oppsøker han andre leger og henviser videre til spesialister. Det har altid vært lett å få time hos ham og han virker lett tilgjengelig.
Jeg er meget fornøyd og føler meg ivaretatt her.
Bra jobba og tusen tusen takk til Persley.

ikke fornøyd

kun vært der noen ganger,føler meg ikke tatt imot og føler man blir litt sett ned på og ikke tatt alvorlig. jeg går liksom ikke til lege for morro...men bytta lege nå.