Profilbilde

Kambiz Persley

Oslo Helse

Jeg synes det er synd at pasienter ofte blir overlatt til seg selv når fastleger ikke har kapasitet til å raskt tilby time når man blir akutt syk. Derfor bestemte jeg meg for å skape en unik, pasient-vennlig klinikk – Oslo Helse fastlegevakten – med friske ideer og et bredt spekter av tjenester. Dette vil du legge merke til neste gang du har behov for legehjelp.

For at jeg skal yte pasienter best mulig hjelp stiller jeg meg selv følgende 3 krav:

1. Tilgjengelighet – Hos meg skal alle få time på dagen. Jeg er den eneste fastlegen i Norge som har nattåpent og er tilgjengelig for mine pasienter hver dag til klokken 22, samt i helger. I tillegg har alle pasienter tilgang til mitt mobilnummer, noe mange pasienter synes er betryggende. Klinikken tilbyr online timebestilling og direkte kommunikasjonslinje med legen.

2. Pasientkomfort – Har du ikke mulighet til å møte meg på klinikken tilbyr jeg videokonsultasjon og hjemmebesøk. Jeg disponerer legebil med moderne laboratorie. Jeg kan ta EKG, CRP, hals- og urinprøver samt en rekke andre prøver hjemme hos pasienter. Bilen er også utstyrt med sterilt kirurgisk utstyr slik at det er mulig å sy kuttskader og utføre små kirurgiske behandlinger hjemme hos pasienter.

Det er også mulig å kjøpe oppstartspakke med antibiotika og smertestillende, slik at du ikke trenger løpe til apotek rett etter konsultasjon/hjembesøk.

3. Likhet for alle – Alle skal føle seg velkommen til Oslo Helse uavhengig av bakgrunn og problemstilling.

2007

1149 av 1900

Oslo Helse
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo
Tlf: 958 18 182 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kambiz Persley er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

En dyktig og profesjonelt lege

Jeg vil gratulere Dr Persley med alle gode tjenester jeg som pasient får hos ham.
- super enkelt time bestilling og oversiktlig nettside.
- time på dagen
- aldri forsinkelse og Altid "on time"
- hører etter og rolig samtale uten stress
- faglig kompetent og gir gode råd
- og ikke mist tilgjengelig så sent om kveld og i helger
- sykebesøk om jeg skulle bli så syk at jeg ikke klarer en tur til ham.
Hva mer trenger jeg av min fastlege?
Anbefales uten tvil.

Vikarlege for Persley - lege Natalie Georges

Oppsøkte idag Oslo Helse for første gang og møtte en fantastisk vikarlege. Hun var høflig, kunnskapsrik og svært dyktig. Jeg ønsker å gi henne mine aller beste skussmål, og ved eventuelle behov for legehjelp senere, vil hun være mitt absolutte førstevalg.

Kunnskapsrik lege

De. Kambiz er en veldig dyktig lege som kan sakene sine veldig godt! Han er veldig god på å undersøke pasientene sine før han tar den beste avgjørelsen for pasienten sin. Han tar seg tid til problemet man måtte komme med og dette er noe alle leger burde lære av. :)

Trygg og pålitelig

En av de beste legene jeg har hatt.
-Time på dagen
-Tar seg god tid til pasientene, og tar de på alvor
-Alltid tilgjengelig

Jeg anbefaler Dr. Kambiz Persley på det sterkeste

Kompetent og omsorgsfull

Kambiz Persley er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Da jeg var dårlig grunnet en bihulebetennelse fikk jeg time samme dag. Det er første gang jeg har opplevd at en fastlege tok seg god tid til å forklare hva sykdommen innebar. Han tok seg tid til å lytte, samt diagnostisere riktig. Jeg konkluderer med at han opptrådte meget profesjonellt, og fikk meg som pasient til å føle meg trygg.