Profilbilde

Kambiz Persley

Profilbilde
Oslo Helse

Jeg synes det er synd at pasienter ofte blir overlatt til seg selv når fastleger ikke har kapasitet til å raskt tilby time når man blir akutt syk. Derfor bestemte jeg meg for å skape en unik, pasient-vennlig klinikk – Oslo Helse fastlegevakten – med friske ideer og et bredt spekter av tjenester. Dette vil du legge merke til neste gang du har behov for legehjelp.

For at jeg skal yte pasienter best mulig hjelp stiller jeg meg selv følgende 3 krav:

1. Tilgjengelighet – Hos meg skal alle få time på dagen. Jeg er den eneste fastlegen i Norge som har nattåpent og er tilgjengelig for mine pasienter hver dag til klokken 22, samt i helger. I tillegg har alle pasienter tilgang til mitt mobilnummer, noe mange pasienter synes er betryggende. Klinikken tilbyr online timebestilling og direkte kommunikasjonslinje med legen.

2. Pasientkomfort – Har du ikke mulighet til å møte meg på klinikken tilbyr jeg videokonsultasjon og hjemmebesøk. Jeg disponerer legebil med moderne laboratorie. Jeg kan ta EKG, CRP, hals- og urinprøver samt en rekke andre prøver hjemme hos pasienter. Bilen er også utstyrt med sterilt kirurgisk utstyr slik at det er mulig å sy kuttskader og utføre små kirurgiske behandlinger hjemme hos pasienter.

Det er også mulig å kjøpe oppstartspakke med antibiotika og smertestillende, slik at du ikke trenger løpe til apotek rett etter konsultasjon/hjembesøk.

3. Likhet for alle – Alle skal føle seg velkommen til Oslo Helse uavhengig av bakgrunn og problemstilling.

Autorisasjon (2007)

486 av 1900

Kambiz Persley er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

Hyggelig og dyktig

Byttet nylig til Persley som fastlege. Da jeg var der hadde han vikar, men han var innom og hilste. Hyggelig lege, og vikaren hans var også svært flink og hyggelig. Praksisen hans virker veldig bra, og det virker som han virkelig bryr seg om pasientene. Ingen ventetid, og god hjelp.

Forferdelig

Har vært hos Persley tre ganger. To av gangene var hos vikarer/LIS. Det jeg skriver nå er om Persley. Jeg kan med hånden på hjertet si jeg aldri har hatt en dårligere opplevelse hos en fastlege. Han gjespet høyt flere ganger når han skulle høre på hva "mitt problem" var og virket totalt uinteressert. Han hørte ikke på meg og fant da heller ikke ut av hva problemet var. Han oppleves som direkte nedlatende og absolutt ikke opptatt av meg som pasient. Jeg har ingen intensjon om å benytte meg av han som fastlege igjen. Bonusen er at man får raskt time, men det er heller verdt å vente hos noen dager hos en annen.

Siden jeg startet Oslo Helse for snart 2 år siden har jeg jobbet 7 dager i uken og vært tilgjengelig opptil 13 timer daglig året rundt. Jeg har dedikert mye av min tid til pasientene mine. Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg ikke var interessert i problemene deres. Det er beklagelig hvis jeg ikke klarte å nå målet mitt i ditt tilfelle.

Besvart av Kambiz Persley

Fantastisk lege😉

Jeg bor 15 mil unna Oslo, og da min fastlege her dro på kurs orket jeg ikke å sitte på legevakt i mange timer med tannverk. Jeg er under omfattende tannbehandling og når det koster så mye må jeg ta litt etter litt, og jeg måtte ha resept og fant da ut om videokonsultasjon via Oslo Helse! Han svarte på SMS, tok tlf selv om han var ferdig på jobb. Jeg kom da i kontakt med ei fantastisk lege dr. Hani og ble så overrasket over tilgjengeligheten og det å få så rask hjelp! Aldri mer jeg skal sitte på legevakt å vente flere timer, er det noe akutt så betaler jeg gledelig litt ekstra for rask og effektiv lege hjelp. Mye mulig jeg faktisk bytter fastlege også ettersom han er lett tilgjengelig noe min fastlege nå ikke er! Jeg anbefaler virkelig lege teamet på Oslo Helse, og husk at leger også er mennesker utifra det noen skriver her. All ære til leger som dedigere seg 100% i jobben og som lytter og forstår. Anbefaler Oslo Helse til de som trenger rask lege hjelp samt at det er billig!! Stå på, aldri mere offentlig legevakt på meg og min familie😉

Anbefales på det sterkeste

Jeg har Kambiz Persley som fastlege, og angrer ikke ett sekund.
Oppfølgingen er strålende, reseptfornyelsen smertefri og timetilbudet utmerket.
Persley har også flere dyktige leger hos seg som er parat når han ikke har tid. Uansett hvem du møter så føler du deg trygg.
De har også et legevakttilbud uten nevneverdig ventetid. Så når det haster møter du leger som kjenner din helsehistorie.
Når Persley mener han ikke har god nok kompetanse innen et område, så er han ærlig på dette og henviser ved behov. Det skaper ekstra trygghet.
Anbefaler Persley og hans kollegaer på det sterkeste.

En veldig flink Lege

Jeg har vært hos kambiz presley siden 2015 og er super fornøyd. Han hører alltid på meg og hjelper meg,anbefales på det sterkeste