Kambiz Persley

A-klinikken Majorstua Mann, 47 år

Autorisert2007
Ledige plasser 1266 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

A-klinikken Majorstua

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Kambiz Persley er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

En dyktig lege!Anbefalles!

En dyktig,saklig lege. Jobber effektivt. Det som for noen andre tok en evighet å ordne, skaffet Kambiz hjelp i løpet av en halv time. Takk.

Oppriktig interessert

Veldig dyktig og flink til å se helhetsbildet. Anbefalte en utredning som gjorde at jeg fikk hjelp med et helseproblem som andre leger ikke hadde oppdaget.

Dyktig og en god lytter!

Fikk en time hos Kambiz idag, der jeg ble møtt med et smil og en hyggelig velkomst.
Jeg opplevde Kambiz som en dyktig og erfaren lege, som tar seg tid til å lytte.
Kambiz var klar på at han hadde god tid til meg, og at jeg kunne bruke tiden godt.
Jeg fikk veldig god hjelp og forhåpentligvis vil besøket hos Kambiz og hans dokumentasjon hjelpe meg langt på vei i rn meget komplisert sak.

Tusen takk Kambiz!
Keep up the good work 👍

Meget god lege

Jeg er meget takknemelig at A Klinikken på Majorstuen kunne tilby meg en time hos Kambiz på kort tid.

Kambiz fremstod som meget hyggelig og empatisk. Han tok seg god tid og lyttet til mitt problem. Kambiz er profesjonell og tilmøtekommende - akkurat som en lege skal være.

Jeg kan sterkt anbefale Kambiz, og hvis han er tilgjengelig skal jeg prøve å få han til å være fastlegen min.

Mvh

Veldig fornøyd med kambiz,beste legen jeg har hatt.Tar meg alvorlig og lytter på det jeg sier.Glad for at han er streng

Jeg har hatt kambiz presley som Fastlegen siden juni I fjor og jeg er veldig fornøyd.Han tok tak I mine ting veldig raskt,lytter på det jeg sier.Han kan virke litt fraværende noen ganger,men det har vel litt med at han har mye og Gjøre. Jeg kan anbefale han på det sterkeste