Kambiz Persley

Autorisasjon (2007)

769 av 1900

Oslo Helse Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo
Kambiz Persley er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

Bra lege, men for sjeldent tilstede.

Du vet aldri hvem du møter. Kambiz synes jeg er en bra lege men virker som han ikke ønsker å jobbe og dermed virker useriøs og føler ikke man bryr seg om pasientene sine.

For tiden gjennomfører jeg min siste del av utdanning i spesialisering i allmennmedisin og jobber på sykehus frem til august 2024. Parallelt jobber jeg fortsatt 2 ettermiddager i uken som fastlege i klinikken, resterende 3 dager er en vikar tilstede, så jeg har ikke forlat mine pasienter helt som du beskriver. Fra september 2024 er jeg tilbake på fulltid som fastlege. Denne informasjonen er lagt på nettsiden vår oslohelsefastlege.no

Besvart av Kambiz Persley

Helt bak mål

Etter å ha holdt ut over tre år med upålitelige legevikarer, noen svært ubehagelige (ei [navn fjernet av moderator] som ikke burde jobbe med mennesker), et par svært gode, men midlertidige vikarer på slutten (Hassan og Henok), kom fastlege tilbake. Han viste seg å ikke være den sympatiske og engasjerte legen som dro i permisjon, men heller en som overkjører, taler nedlatende om/til en og ikke hører på hva en sier. For oss som har holdt ut de siste årene i håp om å få en stabil, engasjert og fin fastlege tilbake, har ventingen vært fullstendig forgjeves.

Kombinert med at man ikke kan kommunisere med kontoret annet enn via Helsenorge, gjør dette til en lite hyggelig opplevelse.

Dessverre er verken Hassan eller Henok oppført på legelisten, så nå blir det jakt på ny fastlege.

Skryt til vikaren, Dr. Hassan Rashid

Jeg har hatt Kambiz Persley som fastlege i flere år, men har til gode å møte vedkommende. Det har bare vært vikarer fram til nå. Noen av disse har vært flinkere enn andre. Vikaren som jeg har hatt "fast" de siste 8 månedene fortjener skryt: Dr. Hassan Rashid. Dr. Hassan har vært hyggelig, profesjonell, og empatisk, og jeg har følt meg skikkelig ivaretatt og oppfulgt av han. Jeg ønsker han lykke til videre, og håper jeg kan få han som ordentlig fastlege en gang. Jeg har aldri hatt en så bra fastlege som Dr. Hassan Rashid! Takk.

Ikke til stede, dårlige vikarer

Jeg har hatt Persley som fastlege i noen år nå, men jeg har aldri møtt han. Hver gang jeg kommer er det en ny vikarlege. I utgangspunktet er de helt OK siden jeg ikke sliter med noe spesielt, noen er mer adlydende enn andre, og noen bør slutte i sitt virke som for eksempel vikarlege [navn fjernet av moderator]. Legekontoret i seg selv kan knapt kalles et legekontor, de har ingen sekretær og de tar ikke blodprøver. Du blir telt på minuttet, og gjerne "kastet ut" før din tid er over. Jeg har valgt å bytte fastlege.

God lege, men for ofte vikar

Kambiz er strålende, men har hatt for mange vikarer den siste tiden. Generelt lite fornøyd med timene hos vikarlege.