Kambiz Persley

A-klinikken Majorstua Mann, 47 år

Autorisert2007
Ledige plasser 1251 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

A-klinikken Majorstua
Majorstuveien 38 0367 Oslo
Kambiz Persley er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

Kambiz Persley

Min Fastlege Kambiz Persley
er en veldig bra doktor. Jeg er veldig fornøyd med min personlige lege. Svært forsiktig med pasienter og tids nøyaktige resultater. Graces Doctor

En dyktig lege!Anbefalles!

En dyktig,saklig lege. Jobber effektivt. Det som for noen andre tok en evighet å ordne, skaffet Kambiz hjelp i løpet av en halv time. Takk.

Oppriktig interessert

Veldig dyktig og flink til å se helhetsbildet. Anbefalte en utredning som gjorde at jeg fikk hjelp med et helseproblem som andre leger ikke hadde oppdaget.

Dyktig og en god lytter!

Fikk en time hos Kambiz idag, der jeg ble møtt med et smil og en hyggelig velkomst.
Jeg opplevde Kambiz som en dyktig og erfaren lege, som tar seg tid til å lytte.
Kambiz var klar på at han hadde god tid til meg, og at jeg kunne bruke tiden godt.
Jeg fikk veldig god hjelp og forhåpentligvis vil besøket hos Kambiz og hans dokumentasjon hjelpe meg langt på vei i rn meget komplisert sak.

Tusen takk Kambiz!
Keep up the good work 👍

Meget god lege

Jeg er meget takknemelig at A Klinikken på Majorstuen kunne tilby meg en time hos Kambiz på kort tid.

Kambiz fremstod som meget hyggelig og empatisk. Han tok seg god tid og lyttet til mitt problem. Kambiz er profesjonell og tilmøtekommende - akkurat som en lege skal være.

Jeg kan sterkt anbefale Kambiz, og hvis han er tilgjengelig skal jeg prøve å få han til å være fastlegen min.

Mvh