Oslo Helse

Telefonnummer958 18 182958 18 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Helse

Tilgjengelig og veldig grundig

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Kambiz tilbyr en veldig lettvint, god og tilgjengelig fastlegeordning. Det er enkelt å få time på kort varsel uavhengig om man er i Oslo eller ikke ettersom han tilbyr videomøte, en helt ny opplevelse av fastlegeordningen. Veldig god oppfølging på time og i etterkant.

Norges beste lege!

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Kambiz er veldig dyktig, punktlig og profesjonell, som hans pasient jeg alltid føler meg trygg! Anbefales på det sterkeste.

En dyktig og profesjonelt lege

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg vil gratulere Dr Persley med alle gode tjenester jeg som pasient får hos ham.
- super enkelt time bestilling og oversiktlig nettside.
- time på dagen
- aldri forsinkelse og Altid "on time"
- hører etter og rolig samtale uten stress
- faglig kompetent og gir gode råd
- og ikke mist tilgjengelig så sent om kveld og i helger
- sykebesøk om jeg skulle bli så syk at jeg ikke klarer en tur til ham.
Hva mer trenger jeg av min fastlege?
Anbefales uten tvil.

Vikarlege for Persley - lege Natalie Georges

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Oppsøkte idag Oslo Helse for første gang og møtte en fantastisk vikarlege. Hun var høflig, kunnskapsrik og svært dyktig. Jeg ønsker å gi henne mine aller beste skussmål, og ved eventuelle behov for legehjelp senere, vil hun være mitt absolutte førstevalg.

Kunnskapsrik lege

Lege: Kambiz Persley Skrevet

De. Kambiz er en veldig dyktig lege som kan sakene sine veldig godt! Han er veldig god på å undersøke pasientene sine før han tar den beste avgjørelsen for pasienten sin. Han tar seg tid til problemet man måtte komme med og dette er noe alle leger burde lære av. :)