Oslo Helse

Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Oslo Helse

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Kambiz har vært fastlegen min i 3-4 år nå, og det har alltid vært en positiv opplevelse å komme dit. Jeg opplever at han lytter til hva jeg har å si, og tar meg på alvor. Det har vært noen vikarer nå og da, men samtlige av de har også vært veldig hyggelige og dyktige leger. Det stemmer at man må på Fürst hvis man skal ta blodprøver eller lignende, men det har ikke vært noe plagsomt for min del. Veldig enkelt system for å booke time også, og det er aldri noe problem å fornye resepter! Superfornøyd!!

Good doctor

Lege: Kambiz Persley Skrevet

I always feel he listens to me and takes me seriously. Lately he had some vikars working instead of him, but they were super nice as well. I am very very happy with this place, finally a good fastlege in Norway

Bytter på begrunn av endeløse vikarer (og vikarer for vikarer)

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg har hatt Dr. Kambiz Persley som fastlege i flere år, og har vært hos legen en del i løpet av den tiden. Til tross for det, har jeg bare møtt Dr. Persley selv et par ganger, da det er nesten alltid en vikar for legen - og ofte vikar for vikarene. Noen av disse er gode, andre har jeg opplevd som veldig dårlige (anbefaler new-age behandlinger, tar ikke pasienten på alvor, språkbarriere som fører til feil innført data mft sykemelding, osv). Det er veldig uheldig for pasientopplevelsen at det ikke er noe kontinuitet hos legen - spesielt når en har en pågående skade eller plage som man må forklare helt på nytt hver gang man skal til legen fordi det er en helt ny person i stolen. Jeg har latt være å bytte fordi jeg har hatt nettopp en slik skade, men nå er det nok. Går heller ikke an å ringe de, og selv om de har en chat funksjon på nettsiden, er denne ganske dårlig utformet for mobilvisning. Samlet vurdering: unngå.

Ingen kontinuitet

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg bytter fastlege, fordi jeg har hatt 4 vikarer i 2 år, I tillegg til Persley. Moderne opplegg, ikke tlf, eller kontorpersonell, kun e-post og chat. Blodprøver taes på fyrst.

Fastlege eller fast lege?

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Dr Persley er en flink lege, og han er en hyggelig fyr. Persley driver en form for privat legevakt, med veldig flotte systemer for å bestille time, få konsultasjon på video og til og med mulighet for å få lege hjem på kvelden.

Det er to problemer med å ha ham som fastlege, for det første er han nesten aldri der, han bruker vikarer hele tiden. Og forskjellige vikarer pr gang. De er også flinke og hyggelige, men det blir jo null kontinuitet.

Og de har ikke laboratorium, så de tar ikke blodprøver eller imot urinprøver der, men sender deg til Fürst for alle slike ting. Det synes jeg er slitsomt.

Dette er fastlegen for deg som egentlig ikke vil ha fastlege, men vil ha ny lege hver gang. Eller for deg som er veldig glad i digitale løsninger, og lurer på hvordan et moderne legekontor burde vært drevet. Unntatt det med legene da.