Oslo Helse

Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Helse

Dyktig Lege

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg har hatt kambiz som fastlege siden 2015 og er super fornøyd med han. Han hører på hva sier og beroliger meg veldig,heldig jeg som har han

Dyktig fastlege og vikarer. Smidig og effektiv bestilling og behandling!

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Dr. Kambiz Persley har vært min fastlege i 3 år. Hyggelig, dyktig og kunnskapsrik.

Etter at han åpnet eget legesenter har det vært veldig smidig og effektivt å bestille konsultasjon, og jeg får alltid time når jeg selv ønsker det. Det er også lett å få kontakt med legen via chat på nettsiden ved behov.

Alle vikarer har også vært veldig flinke.

Rent og pent legesenter med lett tilgjengelig parkering.

Anbefaler å bytte til Dr. Kambiz Persley før han er fullbooket og med venteliste :)

Veldig flink lege

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Hadde en fantastisk vikar dr Kristina de to første timene.

Dr Presley hører på deg, tar seg tid og er hjelpsom. Man føler seg komfortabel og tatt på alvor

Useriøs lege, føler seg dum etter å ha vært der

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Hver gang man kommer dit så er det en ny vikar, uten å ha blitt fortalt før timen. Vikarene er ikke til hjelp. Føler ikke sh man blir hørt, de sier ting uten å tenke på konsekvenser. Når man kommer til en lege forventer å bli hørt, ikke komme frem å få legen til å synes synd på deg. Man føler seg så dum etter å ha snakket med noen av legene der. Kambiz har alltid vikar, og forlenger det enda mer for hver gang. Det negative er at man ikke en gang kan ta blodprøver der, kjempe trist å bruke tid på å komme seg til legen, for å så bli henvist til furst! Burde lære opp vikarene i hvordan man snakker med mennesker. I tillegg kommer man aldri igjennom telefonen. Synes dere burde endre praksis. At en vikar skal ha vikar hele tiden er ikke noe gøy! Man vet aldri hva man kommer til.

Jeg har vært på permisjon siden september 19 og er tilbake på jobb fra januar 20. Her virker som min vikar har ikke klart å tilfredsstille dine forventninger. Det beklager jeg veldig. Det er veldig bra at du skriver dette og varsler meg. Jag har allerede tatt opp din sak i et møte med andre leger i klinikken. Det har vist seg at min vikar ved flere anledninger har hatt akutt behov for avlastning fra andre legekolleger i senteret noe som har sikkert vært stressende både for berørte pasienter og for de øvrige leger som plutselig måtte hjelpe til med flere ekstra pasienter. I en slik situasjon måtte de øvrige leger jobbe dobbelt og har da ikke hatt anledning til å svar på telefon henvendelser. Fra i dag telefonhenvendelser besvares av meg selv frem til vi finner en bedre løsning. Heldigvis er jeg tilbake på jobb om 3 uker og situasjonen vil normalisere seg igjen. Dersom du opplevde min vikar lite hjelpsom kan du allikevel sende meg en beskjed via denne linken: https://www.oslohelse.no/beskjed-til-lege/ og avtale en time med meg selv. Selv om jeg er på permisjon vil jeg stille opp for deg. Hilsen Kambiz Persley

Besvart av Kambiz Persley

Hyggelig og dyktig

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Byttet nylig til Persley som fastlege. Da jeg var der hadde han vikar, men han var innom og hilste. Hyggelig lege, og vikaren hans var også svært flink og hyggelig. Praksisen hans virker veldig bra, og det virker som han virkelig bryr seg om pasientene. Ingen ventetid, og god hjelp.