Rifat Preljevic

Autorisasjon (2011)

Rifat Preljevic er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Rifat Preljevic

Den aller beste fastlegen

Rifat er virkelig en dyktig fastlege, han tar seg god tid tar deg seriøst og følger opp. Anbefales på det sterkeste.

God lege

Jeg er meget fornøyd med doktor Rifat . Han er omsorgsfull og ser hele meg .En av de beste fastlegene jeg har hatt .

En lege til å stole på.

Mistanke om utposning av hovedpulsåre i fra lysken til
hjerte. Rifat ringer til A hus, mens jeg er på legekontoret, jeg får time førstkommende fredag, etter
kontroll med påvist stor utposning 6,5 cm, blir jeg lagt inn for operasjon på førstkommende mandag, bare helg imellom.
Operasjon gikk bra.

Dyktig, til å stole på og kunnskapsrik!

Måtte legge inn en anmeldelse når jeg så den forrige kommentaren under. Kjenner meg absolutt ikke igjen i det denne personen sier. Rifat har vært min fastlege i mange år, og jeg har aldri opplevd en så dyktig lege og en jeg stoler 100% på.

Jeg byttet til Rifat da jeg følte min forrige fastlege kun kastet piller etter meg uten å vurdere hvilke behov jeg hadde.
Rifat lytter, vurderer og henviser eller behandler med utrolig godt, faglig grunnlag.

Jeg har selv anbefalt Rifat til venner og familie. De er alle enige i at Rifat er den dyktigste fastlegen de har kommet over.

Hvis du er på utkikk etter en kunnskapsrik og imøtekommende fastlege som tar seg god tid til deg, bytt til Rifat!

Nedlatende

Etter mange gode vurderinger her, byttet jeg til Rifat. Han var meget nedlatende, avbrøt når jeg snakket, la ord i munnen på meg og hadde ikke interesse av å høre hva jeg hadde å si. Aldri før opplevd å bli behandlet så respektløst av en lege.