Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 9 2016 Frogner

Siste vurderinger av Frogner Medisinske Institutt DA

Flink, Kunnskapsrik - Anbefales

Lege: Nidhi Kumar Skrevet

Byttet fastlege grunnet flytting til en annen by. Veldig fornøyd med årene jeg har hatt Nidir som fastlege.
Hun er forståelsesfull, engasjert og meget kunnskapsrik.

Dårlig service!!

Lege: Nidhi Kumar Skrevet

Jeg har aldri fått den hjelpen jeg ønsker når jeg har ringt! Alt skal være så vanskelig, og hver gang de skal sende i posten, mangler de frimerker. Jeg har kontaktet de på telefon og pratet med hun sekretæren som sitter i skranken. Har vært i kontakt med henne 3 ganger på 3 dager hvor jeg har forespurt MR bilder. Hun sier at de fikk bildene for over 1 mnd siden (uten å gi meg beskjed!!). Ber om at hun sender disse asap da en tredjeperson skal ha de. Hun virker irritert, og sier at hun ikke kan sende per post fordi de mangler frimerker. Hun prøver å sende på PasientSky, men kvdliteten på bildet (hun har tatt printscreen) er så dårlig! Hun sier at hun skal sende per mail. Etter 4 (!!) dager har jeg fortsatt ikke mottatt noe... Styr unna!! du får ikke den hjelpen du trenger! En gang måtte jeg dra på legevakten kl midt på dagen fordi fastlegen min ikke hadde TID! Sekretæren sa at jeg kunne komme uken etter, for da hadde fastlegen ledig tid... Jeg ringte kl 0810 (åpningstid) som de anbefaler dersom man trenger time samme dag... Dårlig service!!!

Veldig fornøyd gd

Lege: Nidhi Kumar Skrevet

Jeg har hatt Nidhi Kumar som fastlege i mange år. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før. Hun forklarer ting på en måte som får meg til å forstå, viser empati og er veldig forståelsesfull.

Skal noe trekkes ned så må det være at det alltid en forsinkelser. Sitter ofte mellom 20-40 minutter før jeg kommer inn til henne.

Ikke hjelp eller beskjed når vikarlegen er syk i en lengre periode.

Lege: Samer Kiblawi Skrevet

Fastlegen er jeg fornøyd med.
Fastegen er nå i permison - vikaren syk.
Hadde time hos vikar 2.1.18, ift forlengelse av sykmelding 50% pga kronisk betennelse, i påvente av operasjon. Møtte opp til avtalt tid og får beskjed om at vikaren er syk. Jeg har ett tapt anrop tidligere på dagen (ukjent nr. for meg) - jeg har ringt dette nr. tilbake flere ganger uten å få kontakt. Litt fortvilet, da arbeidsgiver trenger fornyet sykemelding. Ny time 8.1.18, med beskjed om at sykmelding kan tilbakedateres i slike tilfeller. Møter opp til ny time - og får beskjed om at vikaren fortsatt er syk! Ingen anrop på min tlf. fra legekontoret med beskjed! Heller ingen beskjed på min automatiske tlf.svar hverken 2.1. eller 8.1. Ber personalet om hjelp til en løsning i min noe fortvilte situasjon - møtes med skuldertrekk og ny time 22.1.18, altså nesten 3 uker etter opprinnelig time, og 3 dager før min operasjon. Betennelsen er jo der - arbeidsgiver trenger sykemelding. Frustrert og fortvilet - hva gjør jeg?
Har tidligere vært fornøyd med service og hjelp, men dette holder ikke. Min vurdering gjelder denne spesifikke saken. Fastlegen har jeg ikke noe å si på.

En svært hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Samer Kiblawi Skrevet

Tar seg tid til å lytte, og tar deg som pasient på alvor. God til å forklare diagnoser og behandlinger. Kommuniserer godt, og inngir stor tillit.