Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av Frogner Medisinske Institutt DA

Lang ventetid

Lege: Samer Kiblawi Skrevet

Lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få time, og stort sett ventetid når man endelig har fått time.

Veldig god lege

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

En veldig god lege, snill og veldig proff. Han er lege som ser at han har mye my erfaring. Ambefaler.

Flink lege

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Flink lege som følger deg opp. Alltid hyggelig og imøtekommende. Kunnskapsrik på mange områder. Kan anbefales.

Flink, Kunnskapsrik - Anbefales

Lege: Nidhi Kumar Skrevet

Byttet fastlege grunnet flytting til en annen by. Veldig fornøyd med årene jeg har hatt Nidir som fastlege.
Hun er forståelsesfull, engasjert og meget kunnskapsrik.

Dårlig service!!

Lege: Nidhi Kumar Skrevet

Jeg har aldri fått den hjelpen jeg ønsker når jeg har ringt! Alt skal være så vanskelig, og hver gang de skal sende i posten, mangler de frimerker. Jeg har kontaktet de på telefon og pratet med hun sekretæren som sitter i skranken. Har vært i kontakt med henne 3 ganger på 3 dager hvor jeg har forespurt MR bilder. Hun sier at de fikk bildene for over 1 mnd siden (uten å gi meg beskjed!!). Ber om at hun sender disse asap da en tredjeperson skal ha de. Hun virker irritert, og sier at hun ikke kan sende per post fordi de mangler frimerker. Hun prøver å sende på PasientSky, men kvdliteten på bildet (hun har tatt printscreen) er så dårlig! Hun sier at hun skal sende per mail. Etter 4 (!!) dager har jeg fortsatt ikke mottatt noe... Styr unna!! du får ikke den hjelpen du trenger! En gang måtte jeg dra på legevakten kl midt på dagen fordi fastlegen min ikke hadde TID! Sekretæren sa at jeg kunne komme uken etter, for da hadde fastlegen ledig tid... Jeg ringte kl 0810 (åpningstid) som de anbefaler dersom man trenger time samme dag... Dårlig service!!!