Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

Flink lege, elendig pasienbehandling

Lege: Samer Kiblawi Skrevet

Han var min Fastlege siden over 10 år, men service på legekontor er elendig. Man venter alltid min 1t, vanskelig å komme i kontakt på telefon men pasientsky appen fungerer helt fint. Var alltid fornøyd hvordan Samer har behandlet meg/ skrevet henvisninger, men timenen blir oftere med kort varsel flyttet/ avlyst og jeg kan ingen anbefale å ta en telefontime istedenfor. Han ringer kanskje i 1 av 10 tilfelle max!. Ofte må man ringe dagen etter og klage at han ikke har ringt. Da få man enten en ny time om 2 uker eller info at telefontimen ble flyttet til en annen dag uten ar en ble informert om saken. Bare dumt at han heller ikke gidder å ringe da. Utrolig kjedelig at en egentlig dyktig lege oppfører seg slik. Han har gjort mye positiv med føltes oftest som en kamp å komme i kontakt med han. Når jeg trenger hjelp så kan det ikke ta 4 uker før man evt endelig få hjelp....

Mye borte, alltid opptatt

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Flink i faget, men dårlig på service.
Hver gang vi har trengt hjelp, selvom vi har avtalt time i forkant så måte vi vente veldig lenge.
Få ganger hun har vært selv på jobb alltid et eller annet vikar som stiller opp.

Tar laaang tid

Lege: Samer Kiblawi Skrevet

Dette legekontoret er det knapt mulig å komme i kontakt med.

Her skal du ha god tid, både når du ringer og skal ha time. Sett av minst 1 times ventetid

Aldri i tide

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Jeg bestiller alltid tine på morningen for å unngå forsinkelser, men hun er ALLTID forsinket likevel. Sekretæren sier hun har forsovet seg. I tillegg opplever jeg at timene ofte har blitt avlyst på varsel.

Man må alltid vente i minst en time. Hun haster gjennom timen, snakker strengt, men tar det medisinske alvorlig. Jeg oppleve at hun har kompetanse innen det meste medisinske og hun er flink med barn. Likevel veier det ikke opp for den nedlatende holdningen man tidvis blir møtt med, stresset under konsultasjonen og det at man absolutt alltid må vente lenge.

Imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Mitt intrykk er at Nidhi er en imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik lege. Føler meg særdeles tatt på alvor og ivaretatt. Kommer i tide og lytter godt. Sant at man må ta av seg på bena, men man får tøfler man kan benytte seg av og legekontoret er skinnende rent! Eneste man må vente litt på er å få tak i resepsjonspersonalet, tok ca 5 - 10 minutter å få svar den ene gangen jeg ringte, men veldig imøtekommende personale og super enkelt å få bestilt time (bare noen dager etter at jeg ringte).