Toril Thrana Rørå

Autorisasjon (1985)

Toril Thrana Rørå er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Toril Thrana Rørå

Omsorgsfull og meget dyktig

Torill er en fantastisk lege.. hun er trygg,effektiv og genuint opptatt av min helse og ve og vel. Det finnes ikke en ting jeg ikke kan ta opp med henne. Henviser videre med en gang om nødvendig... dette er IKKE en lege som "glemmer" ting.. hun gjør det hun sier hun skal gjøre ❤

Finnes ikke maken!

Toril er en flott og empatisk dame. Nøye og informativ. Kunne ikke hatt en bedre lege for meg og barna.

Hun er den beste legen jeg har hatt!

Hun er alltid vennlig og imøtekommende.
Når det er ting som er vanskelig å snakke om, er hun empatisk og støttende. Setter gjerne av ekstra tid for å kunne snakke om problemene. God på å forstå hvor problemet ligger, og hvordan møte utfordringene på beste måte.
Veldig god støtte å ha med seg i forhold til dialogmøter. Hun vet alltid hva som er beste løsning for meg.
Ved medesinering i forhold til mine kroniske plager, er hun nøye med å forklare hvorfor og hvordan disse virker og skal brukes. Rask til å henvise videre når det er påkrevd.
Når jeg sammenligner hva jeg hører i fht andres opplevelser med sine leger, tror jeg at jeg må ha den beste legen i Norge!

Flink lege, forferdelige "skrankedamer"

Blir møtt med en haug av spørsmål når jeg ringer for å bestille time til sønnen min som jeg har mistanke om at har øre betennelse, føler at jeg ikke blir tatt på alvor og at jeg "stjeler" andres time...man bør ikke føle at man er på audition når man bestiller legetime.

En fantastisk lege

Kan anbefales....
Tar seg alltid god tid til meg som pasient, lytter og har evnen til å analysere.
Det skulle vært flere som Toril.