Toril Thrana Rørå

Birgittesgate 19 3730 Skien
Toril Thrana Rørå er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Toril Thrana Rørå

Finnes ikke maken!

Toril er en flott og empatisk dame. Nøye og informativ. Kunne ikke hatt en bedre lege for meg og barna.

Hun er den beste legen jeg har hatt!

Hun er alltid vennlig og imøtekommende.
Når det er ting som er vanskelig å snakke om, er hun empatisk og støttende. Setter gjerne av ekstra tid for å kunne snakke om problemene. God på å forstå hvor problemet ligger, og hvordan møte utfordringene på beste måte.
Veldig god støtte å ha med seg i forhold til dialogmøter. Hun vet alltid hva som er beste løsning for meg.
Ved medesinering i forhold til mine kroniske plager, er hun nøye med å forklare hvorfor og hvordan disse virker og skal brukes. Rask til å henvise videre når det er påkrevd.
Når jeg sammenligner hva jeg hører i fht andres opplevelser med sine leger, tror jeg at jeg må ha den beste legen i Norge!

Flink lege, forferdelige "skrankedamer"

Blir møtt med en haug av spørsmål når jeg ringer for å bestille time til sønnen min som jeg har mistanke om at har øre betennelse, føler at jeg ikke blir tatt på alvor og at jeg "stjeler" andres time...man bør ikke føle at man er på audition når man bestiller legetime.

En fantastisk lege

Kan anbefales....
Tar seg alltid god tid til meg som pasient, lytter og har evnen til å analysere.
Det skulle vært flere som Toril.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Torill er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg er veldig glad for at både jeg og min sønn har henne som fastlege. Torill er alltid rett frem og legger ingenting under en stol, og det liker jeg ved henne! Torill har et varmt hjerte og tar meg ikke som en selvfølgelse!