Siamak Sadeghi

Sentrumslegene i Notodden

Storgata 40 3674 Notodden
Siamak Sadeghi er en av 10 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Siamak Sadeghi

Dyktig lege og ikke minst en fantastisk person

Sleit med et problem over flere år uten å bli hørt eller få hjelp av hverken fastlege eller på sykehus. Etter å ha byttet fastlege til Siamak løste alt seg. Han var forståelsesfull, tok meg på alvor og sendte meg deretter videre for undersøkelse. Det viste seg at problemet var medisinsk og vips så var et problem jeg hadde hatt i flere år løst. Han ringer også opp pasienter og følger de tett opp. Kort og godt en fantastisk dyktig lege og et flott menneske som bryr seg om sine pasienter. Uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt.

Svært dyktig lege

Etter snart 10 år med Siamak som fastlege for hele familien vet jeg at han er en lege å stole på.
Faglig sterk - rask time ved hast - dyktig med barn og graviditet - tar seg tid når det er nødvendig!

Trygg og interessert

Opplever imøtekommenhet, interesse - og er trygg på de råd han gir.

Han er effektiv. Jeg bruker mye app'en "HelseRespons" til å kommunisere utenom legetimer (og til evt bestille time) - og opplever svært god service i oppfølging/tilbakemeldinger.

Beste legen!

En dyktig og vennlig lege som bryr seg om sine pasienter. En lege du føler deg trygg hos og som tar deg på alvor.

Kjempeflink lege

Rask, effektiv, dyktig. Henvendelser til spesialister har aldri vært et problem. Flink med barn. Setter stor pris på at Siamak prøver å gjøre litt ekstra for pasientene sine selv om han Ikke alltid har god tid.