Siamak Sadeghi

Sentrumslegene i Notodden

2001

Sentrumslegene i Notodden Telefonnummer35 02 94 2935 02 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 40 3674 Notodden
Siamak Sadeghi er en av 12 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Siamak Sadeghi

Trygg og meget hyggelig lege

Tar ting seriøst. Den beste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Bryr seg om pasientene sine, og tar seg tid til hver enkelt.

Svært dyktig - voksen og barn

Siamak er en dyktig allround lege og har over mange år vist seg å være en lege som følger opp oss som pasienter på en svært god måte.
Han gjør de nødvendige undersøkelser og jeg opplever at det henvises videre der det er nødvendig, men ikke ukritisk.
Han er også helsestasjonslege og er flink med barn.
Svært tilgjengelig og via app så får man raske tilbakemeldinger og løsninger på trivielle spørsmål.

Den beste

Meget hensynfull,bestandig helpsom,stiller altid opp ved behov.
Takk for all hjelp xxx

Dyktig lege og ikke minst en fantastisk person

Sleit med et problem over flere år uten å bli hørt eller få hjelp av hverken fastlege eller på sykehus. Etter å ha byttet fastlege til Siamak løste alt seg. Han var forståelsesfull, tok meg på alvor og sendte meg deretter videre for undersøkelse. Det viste seg at problemet var medisinsk og vips så var et problem jeg hadde hatt i flere år løst. Han ringer også opp pasienter og følger de tett opp. Kort og godt en fantastisk dyktig lege og et flott menneske som bryr seg om sine pasienter. Uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt.

Svært dyktig lege

Etter snart 10 år med Siamak som fastlege for hele familien vet jeg at han er en lege å stole på.
Faglig sterk - rask time ved hast - dyktig med barn og graviditet - tar seg tid når det er nødvendig!