Siamak Sadeghi

Tlf: 35 02 94 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siamak Sadeghi er en av 11 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Siamak Sadeghi

Den beste

Meget hensynfull,bestandig helpsom,stiller altid opp ved behov.
Takk for all hjelp xxx

Dyktig lege og ikke minst en fantastisk person

Sleit med et problem over flere år uten å bli hørt eller få hjelp av hverken fastlege eller på sykehus. Etter å ha byttet fastlege til Siamak løste alt seg. Han var forståelsesfull, tok meg på alvor og sendte meg deretter videre for undersøkelse. Det viste seg at problemet var medisinsk og vips så var et problem jeg hadde hatt i flere år løst. Han ringer også opp pasienter og følger de tett opp. Kort og godt en fantastisk dyktig lege og et flott menneske som bryr seg om sine pasienter. Uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt.

Svært dyktig lege

Etter snart 10 år med Siamak som fastlege for hele familien vet jeg at han er en lege å stole på.
Faglig sterk - rask time ved hast - dyktig med barn og graviditet - tar seg tid når det er nødvendig!

Trygg og interessert

Opplever imøtekommenhet, interesse - og er trygg på de råd han gir.

Han er effektiv. Jeg bruker mye app'en "HelseRespons" til å kommunisere utenom legetimer (og til evt bestille time) - og opplever svært god service i oppfølging/tilbakemeldinger.

Beste legen!

En dyktig og vennlig lege som bryr seg om sine pasienter. En lege du føler deg trygg hos og som tar deg på alvor.

Kjempeflink lege

Rask, effektiv, dyktig. Henvendelser til spesialister har aldri vært et problem. Flink med barn. Setter stor pris på at Siamak prøver å gjøre litt ekstra for pasientene sine selv om han Ikke alltid har god tid.

Utrolig dyktig og effektiv lege!

Har hatt Siamak som lege i snart 3 år med mange henvendelser, og det er alltid en lettelse etter hver time med tanke på at han tar seg tid til å høre på pasienten, forklarer meget godt diagnosen og behandlingsalternativer. Følger veldig godt opp om evt. medisiner og behandling fungerer som ønsket.

En veldig trivelig og rolig person som man føler seg helt trygg på etter allerede første møte. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege :)

(Ingen negativ kritikk jeg kan komme på)

Bra inntrykk

Alltid hyggelig, ser diagnosen raskt. Han er svært flink til å sende pasienter videre til spesialist.
Han spør alltid om det er noe mer jeg vil ta opp med han.

Vil ikke ha noen annen!

En mann med stort hjerte, men kanskje litt for dårlig tid...

Dette er en mann som jobber mye og hardt.
- Finner han ikke ut selv hva som er "galt" finner han en ekspert.
Først og fremst er det hans evne til å bry seg om medmennesker som gir full score på samlet vurdering.
- Selv om han absolutt fremstår som en god allmenlege rent proffesjonsmessig.
* Dog er tiden ofte et problem - han hjelper så mange... at det oftest blir for liten tid. Du som pasient kan fort merke presset/stresset - selv om han på beste måte prøver å forsikre seg om at du har fått de svarene du trenger og at det ikke er noe mer. Følelsen av at svarene er tydlige, kan variere... da han ofte tilnærmer seg pasientens egne vurderinger, selv om disse er/kan være motstrinende mot sine egne (!)
Og han blir kanskje bli litt opphengt i diagnoser ang. den (allerede kjente) psykiske tilstand, selv ved rene somatiske henvendelser !?
Kontoret generelt er i sin helhet er i overkant av gjennomsnittlig bra - sentralt og hyggelig. (Har blitt merkbart bedre enn det var)
- Dog forvent ingen kundeservice av "dum" betalingsautomat i krok (for pasientbetaling... ;)
Ventetid kan være noe lengere enn normalt ja... men det er ofte(st) fordi man får time på svært kort varsel og dermed er så heldig å får time etter normal arbeidsdag (åpningstid)
* Veldig flink med barn.
Totalt sett (tross noe konkret kritikk, dog forståelig & kanske uunngåelig ? ) er dette en av topp 2 leger jeg har hatt kontakt med. Og jeg kjenner MANGE som bruker denne fastlegen & de er nesten utelukkende alle MEGET FORNØYDE.
Altså erfaringsmessig en av de beste du kan komme til på Notodden.

Dyktig

Rask, dyktig, lytter. Henviser og tror på pasienten selv med usynlige sykdommer. Tok 3 år for en meget vanskelig diagnose å bli stilt (gjennomsnittlig tid er 7år).

ikke toppkarakter

Avbryter og tar for raske konklusjoner. Hviler mye på psykiske diagnoser hvis somatiske er vriene å stille. Tilgjengelig og vennlig, men jeg føler ofte at jeg går med uforrettet sak.

Engasjert og dyktig

Faglig dyktig, tilgjengelig, tar seg tid med pasienten, raske tilbakemeldinger, rask med å henviser viser til 2. linje for å gjøre videre utredning/ undersøkelser. sms ordning som fungerer svært bra.

Glimrende!

Som andre har sagt; Siamak er hyggelig, han tar pasienten på alvor, ringer gjerne på kveldstid for å høre hvordan det går, er flink med barn, og er faglig dyktig.

den beste legen jeg har hatt

En lege som tar seg god tid. Hører på pasienten. Ringer hjem om han må. Koselig med barn. Rask. Til å stole på.

En bra doktor

- Får timer raskt
- SMS løsning som fungerer
- Lyttende

Faglig sterk og god med barn.