Siamak Sadeghi

Autorisasjon (2001)

Siamak Sadeghi er en av 10 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Siamak Sadeghi

Utrolig dyktig og effektiv lege!

Har hatt Siamak som lege i snart 3 år med mange henvendelser, og det er alltid en lettelse etter hver time med tanke på at han tar seg tid til å høre på pasienten, forklarer meget godt diagnosen og behandlingsalternativer. Følger veldig godt opp om evt. medisiner og behandling fungerer som ønsket.

En veldig trivelig og rolig person som man føler seg helt trygg på etter allerede første møte. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege :)

(Ingen negativ kritikk jeg kan komme på)

Bra inntrykk

Alltid hyggelig, ser diagnosen raskt. Han er svært flink til å sende pasienter videre til spesialist.
Han spør alltid om det er noe mer jeg vil ta opp med han.

Vil ikke ha noen annen!

En mann med stort hjerte, men kanskje litt for dårlig tid...

Dette er en mann som jobber mye og hardt.
- Finner han ikke ut selv hva som er "galt" finner han en ekspert.
Først og fremst er det hans evne til å bry seg om medmennesker som gir full score på samlet vurdering.
- Selv om han absolutt fremstår som en god allmenlege rent proffesjonsmessig.
* Dog er tiden ofte et problem - han hjelper så mange... at det oftest blir for liten tid. Du som pasient kan fort merke presset/stresset - selv om han på beste måte prøver å forsikre seg om at du har fått de svarene du trenger og at det ikke er noe mer. Følelsen av at svarene er tydlige, kan variere... da han ofte tilnærmer seg pasientens egne vurderinger, selv om disse er/kan være motstrinende mot sine egne (!)
Og han blir kanskje bli litt opphengt i diagnoser ang. den (allerede kjente) psykiske tilstand, selv ved rene somatiske henvendelser !?
Kontoret generelt er i sin helhet er i overkant av gjennomsnittlig bra - sentralt og hyggelig. (Har blitt merkbart bedre enn det var)
- Dog forvent ingen kundeservice av "dum" betalingsautomat i krok (for pasientbetaling... ;)
Ventetid kan være noe lengere enn normalt ja... men det er ofte(st) fordi man får time på svært kort varsel og dermed er så heldig å får time etter normal arbeidsdag (åpningstid)
* Veldig flink med barn.
Totalt sett (tross noe konkret kritikk, dog forståelig & kanske uunngåelig ? ) er dette en av topp 2 leger jeg har hatt kontakt med. Og jeg kjenner MANGE som bruker denne fastlegen & de er nesten utelukkende alle MEGET FORNØYDE.
Altså erfaringsmessig en av de beste du kan komme til på Notodden.

Dyktig

Rask, dyktig, lytter. Henviser og tror på pasienten selv med usynlige sykdommer. Tok 3 år for en meget vanskelig diagnose å bli stilt (gjennomsnittlig tid er 7år).

ikke toppkarakter

Avbryter og tar for raske konklusjoner. Hviler mye på psykiske diagnoser hvis somatiske er vriene å stille. Tilgjengelig og vennlig, men jeg føler ofte at jeg går med uforrettet sak.