Torstein Sakshaug

Tlf: 72 59 20 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torstein Sakshaug er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torstein Sakshaug

En empatiløs lege!

Kom inn til denne legen med mange sammensatte problemer. Jeg følte meg ikke tatt på alvor i det hele tatt, uansett hvor mye jeg prøvde å forklare om hvordan jeg har det. Følte meg egentlig latterliggjort av denne legen som egentlig ville ha meg fortest ut av sitt legekontor. Jeg fikk en fornemmelse av at de sammensatte problemene jeg kom for, ble for heavy til denne legen på denne dagen. Når du nærmest flåser av pasienten har du ikke mye empati, en føler seg nesten ikke trodd! Anbefales ikke.

En helt fantastisk lege

Etter flere år og to andre leger var han den første som tok meg på alvor innen smerte og utbrendt problematikk. Henviser videre til relevant utredning. Virker kunnskapsrik, skarp/smart, klok, forståelsesfull, og har humor. Veldig "effektiv", konkret, klar og tydelig. Vet å sette skapet der skapet skal stå, både ovenfor pasient, nav og øvrig helsevesen. Han lytter og forklarer på en lettfattelig måte slik at man ikke føler seg overkjørt, og man slipper rot og unødvendige kamper.
Han har oversikt over helheten. Både over sykdommen, utredninger, behandlingsopplegg både hos ham selv og andre behandlere, livssituasjon og i tilllegg regelverk rundt det å være sykmeldt. Dette gir trygghet og tillit.
Utfører ikke mirakler, men føler at jeg har fått livet i gave av denne legen som tok meg på alvor, fant ut hvorfor jeg er syk og sender meg til relevant behandling.

Kjernekar

Super lege med god kunnskap og der han ikke har kunnskapen... vær du sikker på at det har han på neste konsultasjon. Kommer ikke til og bytte frivillig jeg nei.

Lege som lytter

Her har man en lege som ikke dømmer deg! Han her vil hjelpe deg 100% å mer enn det.
Han gir gode råd, veiledning å følger deg opp.
Her går du fra legetimen med ett smil å føler at her fikk man hjelp.

Toppers kar!

Imøtekommende og veldig hjelpsom. Veldig kunnskapsrik. Alltid godt humør og får en til å slappe av. Går alltid derfra med et smil om munnen