Torstein Sakshaug

Tlf: 72 59 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torstein Sakshaug er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torstein Sakshaug

En helt fantastisk lege

Etter flere år og to andre leger var han den første som tok meg på alvor innen smerte og utbrendt problematikk. Henviser videre til relevant utredning. Virker kunnskapsrik, skarp/smart, klok, forståelsesfull, og har humor. Veldig "effektiv", konkret, klar og tydelig. Vet å sette skapet der skapet skal stå, både ovenfor pasient, nav og øvrig helsevesen. Han lytter og forklarer på en lettfattelig måte slik at man ikke føler seg overkjørt, og man slipper rot og unødvendige kamper.
Han har oversikt over helheten. Både over sykdommen, utredninger, behandlingsopplegg både hos ham selv og andre behandlere, livssituasjon og i tilllegg regelverk rundt det å være sykmeldt. Dette gir trygghet og tillit.
Utfører ikke mirakler, men føler at jeg har fått livet i gave av denne legen som tok meg på alvor, fant ut hvorfor jeg er syk og sender meg til relevant behandling.

Kjernekar

Super lege med god kunnskap og der han ikke har kunnskapen... vær du sikker på at det har han på neste konsultasjon. Kommer ikke til og bytte frivillig jeg nei.

Lege som lytter

Her har man en lege som ikke dømmer deg! Han her vil hjelpe deg 100% å mer enn det.
Han gir gode råd, veiledning å følger deg opp.
Her går du fra legetimen med ett smil å føler at her fikk man hjelp.

Toppers kar!

Imøtekommende og veldig hjelpsom. Veldig kunnskapsrik. Alltid godt humør og får en til å slappe av. Går alltid derfra med et smil om munnen

Kjempekar!

Blid og trivelig lege som lytter til pasienten.
Ordnet med røntgen og konsultasjon hos klinikk Stokkan meget kjapt. Han anbefales!

Meget behagelig og humørfylt lege. Jeg slapper alltid av hos han, og føler meg forstått. Han lytter og tar seg god tid. Kunnskapsrik og profesjonell. I tillegg er han fantastisk med barn!

Helt topp fastlege

Denne legen er den beste jeg har vært bort i.
Han har god tid til pasienten , tar ting på alvor , og har veldig stabilt godt humør. Man trenger ikke psykolog så lenge man har Sakshaug en veldig god samtalepartner med gode innspill. Anbefales på det sterkeste flott lege.

Flott lege!

En suveren lege. Her snakker vi om et medmenneske som tar deg på alvor, samtidig som humoren sitter løst.
Det eneste negative må være vikaren hans, hun var rake motsetning.

Lege med humor!

Endelig en lege som får meg til å slappe av og ikke får meg til å føle meg som en mistenkt under et avhør.

Han bruker humor der det passer seg, men er samtidig alvorlig og forståelsesfull når det trengs.

Og den viktigste grunnen til at jeg liker han, han er flink med barn! Å ta med en liten en til legen kan være utfordrende. Men Torstein har selv små og vet akkurat hvor lite/mye han skal snakke til barnet :)

utilgjengelig

3,5 uke ventetid for time, mye tullprat og dyrt.
Ventet 3 mnd. på henvisning, fortsatt ikke hørt noe..

Kjempeflink lege

Jeg er kjempefornøyd, han følger opp og tar deg på alvor... Etter jeg begynte hos han har jeg fått nøstes opp i mye. Han har godt humør og en god porsjon humor :) anbefales...

Dyktig lege

Dyktig lege som klarerer å forklare ting på et enkelt språk.
Positiv energi og fine måter å forklare behandling på!

Anbefales :)

helt topp og bra humor

utrolig flink lege lett å snakke med og tar ting alvorlig veldig flink til å følge opp.

Fantastisk flink lege som tar deg på alvor, er lett og snakke med og følger deg opp. Meget dyktig lege, anbefales på det sterkeste.