Stian Skjelbred

Autorisasjon (2008)

Stadionlegesenter AS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ...
Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien
Stian Skjelbred er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stian Skjelbred

Tar seg god tid flink lytter

Ved tvil sender til spes.eller sykehus meget nøye med og forklare forskjellige bivirkninger på mulig
medisinering

Helt umulig

Da jeg fikk Stian Skjelbred som fastlege etter at min tidligere lege gikk av med pensjon måtte jeg meget snarlig bytte. Jeg har dessverre ingenting positivt å melde. Jeg er rett og slett rystet!

Hyggelig, men langt ifra flink

Jeg opplever Stian som en veldig hyggelig og imøtekommende mann, men jeg føler det er vanskelig å bli tatt alvorlig. Slet lenge med pyskisk helse, og fikk som svar at jeg måtte komme meg mer ut og være blant folk. Vanskelig å få tak i han også.

En særdeles hyggelig lege

Svært imøtekommende og lyttende. Flink med barn og ærlig på sitt ståsted i forhold til medisinering for enkelte grupper, kunnskapsnivå på spesifikke sykdommer og ellers god på å begrunne tilbakemeldinger/diagnoser. Føler at han har satt av nok tid hver gang. Henviser ved behov.

Fantastisk lege

Veldig dyktig faglig. Møter pasienten på dens nivå, er forståelsesfull og flink til å finne en løsning som er tilpasset meg. Føler meg forstått og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte og skyver deg ikke ut av kontoret før vi ett kommet frem til en god plan sammen. En fantastisk lege og person. Jeg skal aldri bytte!!